CB 125 twin aan het rijden

Voor al uw zin en onzin, maar hou het netjes.
Novio Jorg
4T-MSB regular
Berichten: 406
Lid geworden op: 08 jul 2017 11:59
Bezit: Novio

Re: CB 125 twin aan het rijden

Bericht door Novio Jorg »

Heb je hem weer,...............kan Maurice niet gebanned worden ? .........


Re: [klagen] Klagbak 3.1
Ongelezen bericht door maurice84 » Gisteren 17:20

Klacht, waarom had ik 6 setjes 3 en 4 bak 90cc stoterstangen schakelvorken liggen die allemaal slecht waren?
Ik vond het zon mooi ding mn c200 ik dacht echt dat is een blijvertje.
Ik zou zeggen met zulke versnellingsbakken, rijd er gewoon lekker mee en koop reserve in!
:cry:
Ding had nog maar 15 duizend km gelopen.
Hij schakelde best zwaar vond ik ook.
Die bakken waarbij de vorken op stangen zitten zijn het beste zeker?.... Hoe zijn die latere vorken die om het rondsel zitten dan? Wat anders ik heb wel yam. townmates gezien met 80 duizend en een c320 met 65 duizend. Zeker altijd rustig mee gereden met dat olielepeltje.. die baasjes doen echt lang met die dingen vast, die schakelen ook maar twee keer zowat zeker... In griekenland of waar dan ook...
Ik had iemand gevonden die voor 230 wel een yamaha townmate mee kon nemen, maar er was zo geen 80 te koop dus ik heb het laten zitten, ik weet niet of je een 50 als motor kan gebruiken, aantal pk op de site klopte ook geen bal van.
Dure hobby al die honda's heb er 15 in 8 jaar gehad, gewoon voor de lol toen kocht je ze nog voor weinig. Ook iets van 10 tweetakten, ik reed vanaf mn 12e al met brommers en motoren in het bos, mn eerste was een mobylette van de sloop bij ons, recht geslagen, koppeling vast getimmerd en soms deed ik hars op de riem, ik heb ook drie gemotoriseerd open invalide wagens gehad. Dat sachs twee versnellings automatenblok met dynastart wilde ik altijd onder een union zetten die mn pa ooit vond, maar zon lompe vriend liet hem expres zonder iemand erop tegen een boom aan gaan, toen ik 7 was in 90 ofzo hadden ze bij mijn school in zeist een ss50 gevonden, ik heb het verteld en mn pa heeft alleen het blok meegenomen toen dat mocht van die antroposofische school whaha, die verkochten we bij leertouwer voor 200 gulden en die mocht ik houden. Zonde niet het hele ding, hij was wel getrashed hoor. Geen dop enzo.
Omhoog
maurice84
4T-MSB beginner
Berichten: 16
Lid geworden op: 03 jun 2019 14:04
Contacteer: Contacteer maurice84
Re: [klagen] Klagbak 3.1
Ongelezen bericht door maurice84 » Vandaag 09:32

Iemand zij dat ik nog in het stenen tijdperk leefde omdat ik van buizen hield, dat is alleen maar een compliment, ik heb het niet zo op tegenwoordig.
Buizen versterkers blijf ik leuk vinden mits die goed klinkt, genoeg bandbreedte heeft en weinig vervorming.
Buizen bezitten nog steeds de goede eigenschappen van relatief grote bandbreedte, lage interne ruis, hoge gevoeligheid, kunnen tegen mishandeling en gedragen zich als een FET.
De buizen kleuren tv's voldeden niet aan de verwachtingen maar over mij 6p3s 3 watt class A versterkertje ben ik zeer te spreken, klinkt echt mooi in combinatie met hoog rendements luidspeakers, ik heb per kanaal twee breedbanders van philips in serie staan.

Ook voor andere "oudere" component typen is er nog toepassing, denk aan neon lampjes of germanium transistoren.

Het spijt me wel hoor, jullie zijn wel gemoedelijk opzich?! , dat is niet echt te zeggen over circuits online, echte nono's worden nog beter geholpen dan ik vind ik, alleen maar commentaar is mijn ervaring.
Op een geven moment na jaren ga je in een kamikaze mode ofzo.
Ik stoorde me weer aan bepaalde andere berichten vroeger hier... Dat blijf je toch altijd houden, ik ben in dat opzicht wel blij als ik wat ouder ben... Dan mis je alles weer vast, sjonge...
Ook als ik normaal doe, ja dat kan ik echt, bijvoorbeeld op het velocette le forum kom ik veel weerstand tegen, of zo ervaar ik dat dan, op het bmw forum is het weer te zakelijk ga zo maar door.
Wat is nog erger dan een kleuter? Grote kleuters, vond ik wel een beetje die guzzi lui... Kouwe kak zooi.

Weet je wat leuke clubs zijn? Ural en indian enfield!

Klacht, ik kan me helemaal niet vinden in de jeugd met hun mooie? kleding tattoos en dure phones, dat heb ik allemaal niet meegemaakt, vroeger was je nog stoer met een 8086 pc ofzo die al 8 jaar oud was, dat is toch veel leuker dan! Vroeger werd ik door vrienden beetje gepest om vale kleding soms, nu word je zeker buiten gesloten als je het opnieuw mocht doen of hoe moet ik dat zien????!
Nu heb je ook volgens mij zon stroming die voor nop hip willen zijn(echt hip voor nop is het nog niet eens) dat is dan nog meer nep.
Ik vertik het gewoon, als ik iets eerder dan nodig joggend de straat over steek blijf ik dat gewoon lekker doen, het voelt alleen maar beter en is vast nog ergens goed voor, ik voel me een buitenbeentje en waarom? Om vage shit als je het mij vraagd!
Die jeugd schijnt nog best wel wat universele waarde te hebben. Nog iets om me op te pakken desnoods met bedrog ofzo? Opzich wel goed maar het is als een lelijk stuk kunst dan!
Of ik er even in de "toekomst" gezellig bij wil komen "zitten" ofzo, pfff nou zo werkt het niet ben ik bang.
Misschien als het nog eens uitkomt allemaal ofzo, wat ik al langer vermoeden :roll:
Nog een klacht, om terug op te komen, het kremlin is echt gestoord!
Klacht 10, android en zn app's zit vol met fouten. Ik kan er echt niet meer tegen alles, al die lui met hun zegje dat er weer eens lekker tegen in gaat. Vriend van me een ITer zij dat 2gb en android 9 langzaam was ben wel blij met mn motorola play 7 hoewel de spellingscontrole engels en nederlands hybride nergens over gaat, waren de bits op ofzo? Hij gaat alleen niet meer over terwijl hij nog wel geluid heeft, lekker vaag, ik ben blij dat ik hem in NL heb gekocht.
Als dingen fout gaan en je hebt veel laconieke mensen, dat is pas hel.
Waar stoor ik me eigenlijk aan?! We komen net uit de plaggenhutten en de wereld is nu al naar de klote Pffff jezus man 8-) ergens hunker ik wel naar zon wereld hoor, de tering erin ofzo, misschien moet ik dat maar in de jeugd en het systeem gaan zien ofzo, nou pin me nou niet teveel vast op mn woorden, ik heb excessen nodig om later weer tot het reine te komen zegmaar, dat denk ik teminste, het leven lacht me niet echt toe...

maurice84
4T-MSB beginner
Berichten: 18
Lid geworden op: 03 jun 2019 13:04

Re: CB 125 twin aan het rijden

Bericht door maurice84 »

Hoezo zou ik gebanned moeten worden? de mensen die dat willen beginnen zelf, en jullie hebben ook geen schone lei zoals ik al zei, verre van diep in mij.
Ik vind dit soort opmerkingen wel erg naar, de mensheid heeft al genoeg meegemaakt door dat soort dingen...
En waarom plak je al mijn berichten aan elkaar? Als ik vragen mag?
Maak jezelf nuttig en vraag waarom die kleedpop nooit is terug gekomen. Ik had zn handje nog...
Een vrouw was dat en dat. :|

Dan wil ik het nu voor altijd weten, zijn forums alleen voor tamme dwellers en om mensen die het niet weten vragen te laten stellen?

Kan je niet iemand blokkeren die al 30 jaar met hetzelfde ding doet ofzo? Al dat commentaar, ik heb altijd schappelijk verkocht! Iedereen word geholpen maar centen zijn er nooit hier in nederland ondanks dat die hele markt scheef gezakt is! Blegh!

Ps zonder waarschuwing blokkeren, dan word ik alleen maar lastiger, misschien lukt het allemaal niet met die cb125t kan hij zogenaamd naar een beter baasje, wat dat ook mogen zijn.
Trouwens alles lukt me wel maar door al die afkraak lukt het niet.

Beter om die hele relaxroom maar te sluiten anders, dat is het enigste waar cicruits online me op pakt en ik daarom nu een paar euro per jaar betaal om daarin te mogen. Maar dat is ook maar eenmalig ben ik bang.

Dus ik moet me aan ongeschreven "onbegrijpbare zegt iedereen" regels houden, kunnen we dat niet beter communistisch worden ofzo?
In het echt durven ze amper, doen ze het hek open als ik drijg erover heen te klimmen.

NIX
chaly addict
Berichten: 18806
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
Bezit: Een hamer
Locatie: Milsbeek

Re: CB 125 twin aan het rijden

Bericht door NIX »

Maurice, dit is too much. Kappen nou. Stel een technische vraag over je Honda, vertel wat over je Honda en laat lekker alle andere crap weg. Niemand zit hier te wachten op een jammerklacht van iemand die zich niet begrepen voelt. Niemand hier is daar verantwoordelijk voor. Dat zou ook voor jou duidelijk genoeg moeten zijn. Dit is een Honda forum, geen Doe-het-zelf psychiatrie forum.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.

maurice84
4T-MSB beginner
Berichten: 18
Lid geworden op: 03 jun 2019 13:04

Re: CB 125 twin aan het rijden

Bericht door maurice84 »

Nee ik begrijp het wel maar novio kopieerd allerlei text in deze topic.

Novio Jorg
4T-MSB regular
Berichten: 406
Lid geworden op: 08 jul 2017 11:59
Bezit: Novio

Re: CB 125 twin aan het rijden

Bericht door Novio Jorg »

Bedankt Nix,
Maurice, ik heb persoonlijk niets tegen jouw maar je vervuild het forum met teksten die hier niet thuis horen en niemand kan begrijpen laat staan ontcijferen. Ik laat het hierbij en hoop dat het je het begrijpt. grt Jorg

maurice84
4T-MSB beginner
Berichten: 18
Lid geworden op: 03 jun 2019 13:04

Re: CB 125 twin aan het rijden

Bericht door maurice84 »

Ik ga wel keer naar fok mn gal spugen mocht dat nodig zijn, maar ja met fok heb ik weinig en daar ben ik minder in mn element.
Maar er zit gewoon veel frustratie, leer je twee mensen kennen die mn zo rond 2008 in de steek laten waardoor ik maar met een stel gabbers omging, wat een ramp is dat geworden! Vliegtuig monteurs carriere naar de maan. Daar kan de club niks aan doen maar sommige dingen wel, ik had nog wel een rmc electronic maar die moest zonnodig een kerel uit het dorp van een 16 jarige jongen kopen(ik), hoe stom is dat, dan had misschien wel anders gelopen allemaal. Slechter kan bijna niet.
Kwam nog zon citta voorbij laatst, rook je niks aan, ik had stilh olie gebruikt, oude tweetakt is wel bagger hoor sowieso keeringen vervangen en op hoop van zegen dan maar.
Ik heb nog steeds in mn hoofd dat andere begonnen zijn, neem de zweefclub bijvoorbeeld, ook al geen pretje, en toen was ik nog jong hoor dus er was niks aan de hand.
Onderhand leer ik wel mijn eigen weg in te slaan maar lauter en alleen door andere mensen om mij heen, ik verander niet zo snel meer ben ik bang.
Als ik mensen om me heen heb die zich nergens wat van aantrekken vind ik dat wel een aparte gang van zaken. Jammer dat het meeste oude knarren zijn, en dan ga ik nog keer verhuizen, kan ik weer opnieuw beginnen.
Bij die zendamateurs is het ook al zo moeilijk kersen eten, ik weet nog meer maar word altijd op mn plaats gezet of genegeerd, veel lui die ik spreek moeten niks van die clubavonden hebben, en tot nu toe zijn hun wel relaxed voor mij.
Kost klauwen geld allemaal, ik hoop dat mn 76 jarige moeder nog ff leeft dan kan ik nog wat sparen namelijk.
Ik heb ook wat met dat internet hoor, dat werkt ook niet zo goed!
Mijn excuses iig.

Gebruikersavatar
Daan1508
4T-MSB addict
Berichten: 524
Lid geworden op: 04 feb 2015 13:51
Bezit: 1971 C50
1978 C90 dikke harrie
Locatie: Gouda

Re: CB 125 twin aan het rijden

Bericht door Daan1508 »

Ik snap heel vaak de samenhang niet. Eerst was je vliegtuigmonteur en toen deed je een verkooppraatje voor tweetaktolie in je Citta. Op een 4takt forum. Schiet mij maar lek!

Gebruikersavatar
gonzo
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1165
Lid geworden op: 17 jul 2012 19:59
Locatie: Afferden, Limburg

Re: CB 125 twin aan het rijden

Bericht door gonzo »

maurice84 schreef: 21 jul 2019 14:32 Ik ga wel keer naar fok mn gal spugen mocht dat nodig zijn, maar ja met fok heb ik weinig en daar ben ik minder in mn element.
Maar er zit gewoon veel frustratie, leer je twee mensen kennen die mn zo rond 2008 in de steek laten waardoor ik maar met een stel gabbers omging, wat een ramp is dat geworden! Vliegtuig monteurs carriere naar de maan. Daar kan de club niks aan doen maar sommige dingen wel, ik had nog wel een rmc electronic maar die moest zonnodig een kerel uit het dorp van een 16 jarige jongen kopen(ik), hoe stom is dat, dan had misschien wel anders gelopen allemaal. Slechter kan bijna niet.
Kwam nog zon citta voorbij laatst, rook je niks aan, ik had stilh olie gebruikt, oude tweetakt is wel bagger hoor sowieso keeringen vervangen en op hoop van zegen dan maar.
Ik heb nog steeds in mn hoofd dat andere begonnen zijn, neem de zweefclub bijvoorbeeld, ook al geen pretje, en toen was ik nog jong hoor dus er was niks aan de hand.
Onderhand leer ik wel mijn eigen weg in te slaan maar lauter en alleen door andere mensen om mij heen, ik verander niet zo snel meer ben ik bang.
Als ik mensen om me heen heb die zich nergens wat van aantrekken vind ik dat wel een aparte gang van zaken. Jammer dat het meeste oude knarren zijn, en dan ga ik nog keer verhuizen, kan ik weer opnieuw beginnen.
Bij die zendamateurs is het ook al zo moeilijk kersen eten, ik weet nog meer maar word altijd op mn plaats gezet of genegeerd, veel lui die ik spreek moeten niks van die clubavonden hebben, en tot nu toe zijn hun wel relaxed voor mij.
Kost klauwen geld allemaal, ik hoop dat mn 76 jarige moeder nog ff leeft dan kan ik nog wat sparen namelijk.
Ik heb ook wat met dat internet hoor, dat werkt ook niet zo goed!
Mijn excuses iig.
En hij gaat gewoon vrolijk verder met wat ie deed zelfs na de 3e of 4e waarschuwing van NIX........ Sorry hoor maar of geef hem geenaandacht meer of sodemieter deze parasiet van het forum...
Mvg
Try and die techniek....... love it.

Gebruikersavatar
nielspbr
Mr Kockengen
Berichten: 16162
Lid geworden op: 02 mar 2009 17:50
Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Locatie: Kockengen

Re: CB 125 twin aan het rijden

Bericht door nielspbr »

@Gonzo, dat gaat hem al een dag niet meer lukken...

Gebruikersavatar
gonzo
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1165
Lid geworden op: 17 jul 2012 19:59
Locatie: Afferden, Limburg

Re: CB 125 twin aan het rijden

Bericht door gonzo »

Het ergste wat ik vind is dst zo iemand een uitkering krijgt van belastingcenten waar ik smorgens om 4 uur voor op sta en savonds om 18.00 uur weer thuis ben. Ligt te zeuren dat medicatie te duur is, uitkering te laag en zogenaamde leeftijdsgenoten rond de 2300 euro verdienen. En dan nog fotoos durven plaatsen ober die mooie motors van je. Daar is wel geld vior????Weet je Maurice, die doen misschien wat ik ook doe.... Werken. Ik geef eerlijk toe ik verdiem dat ook, maar heb daarintegen dan ook maar een paar uur per dag om samen met vrouw en kids te zijn. Dat is een keuze, net zoals jij hebt gekozen om weet ik wat te nemen/ nuttigen. Daar zitten gevolgen aan waar jij nu niet mee kimt dealen en waar wij als maatschappij weer mogen meebetalen om jou zogenaamd weer te laten integreren..... Je had destijds ook geen wiet/ paddo's of wat dan ook kunnen nemen dus deal er maar mee met wat je nu hebt. Als het aan mij lag had er voor zulke gevallen niet eens een uitkering geweest.
Try and die techniek....... love it.

Gebruikersavatar
gonzo
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1165
Lid geworden op: 17 jul 2012 19:59
Locatie: Afferden, Limburg

Re: CB 125 twin aan het rijden

Bericht door gonzo »

Sah. Das eruit....Mijn excuus aan medeforummers maar ik kon ff niet meer....
Try and die techniek....... love it.

NIX
chaly addict
Berichten: 18806
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
Bezit: Een hamer
Locatie: Milsbeek

Re: CB 125 twin aan het rijden

Bericht door NIX »

Ik denk dat je deze vent niet op zijn woorden moet beoordelen. Hij mankeert gewoon werkelijk wat. Maar hij is ook niet in staat om zich een heel klein beetje aan te passen en blijft maar zijn verwrongen ideeën spuien, blijkbaar omdat hij niet anders kan. En daar heeft hij pech, want daar is dit forum niet voor bedoeld. Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is, maar het moet wel binnen de bandbreedte van wat acceptabel is, passen. Daar gaat hij ruim overheen en na enkele waarschuwingen en uitleg gaat hij nog eens vol op het orgel, dus hij past hier niet. Je hoeft niet perfect te zijn, mensen moeten hier best tegen een stootje kunnen, maar we zijn hier geen opvangcentrum voor psychoses of andere ernstige afwijkingen. Hij zal over een jaar wel weer opduiken, dat is een terugkerend patroon.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.

Novio Jorg
4T-MSB regular
Berichten: 406
Lid geworden op: 08 jul 2017 11:59
Bezit: Novio

Re: CB 125 twin aan het rijden

Bericht door Novio Jorg »

Bedankt heren, voor de ban.
Deze meneer neemt volgens mij zijn medicatie niet, aardig triest.

Plaats reactie