CB 125 twin aan het rijden
Geplaatst: 12 jul 2019 10:03
Bevalt me wel denk dat het verbruik 1:30/35 is,(als ik dat wist kocht ik een cb100) trilt wel een klein beetje, ik stond ook in dubio voor een 40 jaar oude 250 met glijlagers....
Olie wordt wel snel vies, ik heb al een magneet inbussleutel dop gezien m20/2.5 want er had gisteren al iemand aan gezeten en m'n bougie doppen waren los.
Olie was al aardig zwart na 300 km
Ik moet ook nog een magneet aftap plug hebben..
Verder wel oké ding, je moet er even mee leren rijden.
Ik MOET led lampjes kopen.......
Donderdag zag ik nog 4 hondatjes in Bunnik die zwaaide!
Ik ga eens foto's opzoeken op de website, er staan er nog wel wat met mi(j erop, leuk, zo tussen 2000 en 2005
Niet zo'n vrolijk bericht zie ik, ben ik ook totaal niet met al die nostalgische gedachtes van me, dat kan echt een blok aan je been zijn, qua radiobuizen heb ik ook alleen nog maar een nieuwe Chineze 135 euro versterker... Wel mooi hoor voor dat geld met E72 trafokernen
Jammer er werd wel beetje vaag op de hondadag gedaan ooit sloten ze me expres in enzo(2014/15 ofzo), ik was wel wat nukkig in die periode(voor mezelf meer daar denk ik zo...) maar kom op zeg. Heb het al moeilijk genoeg.
Is Ivo nog op dit forum? Hij deed altijd wel cool, kwam wel bij z'n ouders huis toen
Een hele delegatie kwam nog eens bij me langs toen ik een ongeluk met 30kmh had omdat ik naar een vriend z'n huis zwaaide waar overal parkeerplekken waren... op een c waarbij ik m'n milt scheurde, nog recht getrokken met m'n vaders snoek haha wat leken die dingen nog te gaan vroeger met 70cc ofzo
Die vent zat heel erg te treuzelen en over z'n knippert je te zeuren terwijl ik half niet goed werd achterin weet ik nog.
Het omweerd buiten, vind wel beetje meer idioten tegenwoordig op de weg, m'n moeder heeft ook geen airbag maar dat is uit nog een auto, ik moet maar niet meer zo rijden als soms in m'n 470km in de twee dagen dat hij op kenteken staat. Pfff gek ding, als je niet echt wind tegen hebt dan gaat hij zonder meer gas te geven met kleine 100 lichtere heuvels op de snelweg op. Arme mensen die ervan afhankelijk zijn of waren
Ding heeft stalen nokkenas lager bussen en een dubbele nokkenas ketting volgens mij. Ik kan m'n niet voorstellen haast dat die krukas het lang uithoudt, ik heb veel krukas problemen gehad met van alles, ook veel gehad maar goed, weet iemand de ververs interval? Met magneten dacht ik zon 1500 zonder is het misschien 1000 ofzo?! Wat erin zat ding heeft 5400km gelopen was met best wat metaal, en best wel zwart ook.
Die 5 is eigenlijk wel een gelijke verhouding overdrive, ja tuurlijk is het om max 125 ofzo te halen maar ik weet het niet hoor. Lijkt me niet dat hij dan lang leeft.
Ik had steeds een zwarte bougie en nu heb ik er twee 6 bougies IPV 8 in maar hij lijkt het goed te doen op m'n (soms) noodzakelijke led verlichting na dan.
Ik heb nog een Duitse ss50m staan die moet ik maar verkopen, best mooi nog 16dkm ofzo alleen geen originele
halfhoge uitlaat heb ik, ik heb een lage uitlaat erbij gekocht.
Olie wordt wel snel vies, ik heb al een magneet inbussleutel dop gezien m20/2.5 want er had gisteren al iemand aan gezeten en m'n bougie doppen waren los.
Olie was al aardig zwart na 300 km
Ik moet ook nog een magneet aftap plug hebben..
Verder wel oké ding, je moet er even mee leren rijden.
Ik MOET led lampjes kopen.......
Donderdag zag ik nog 4 hondatjes in Bunnik die zwaaide!
Ik ga eens foto's opzoeken op de website, er staan er nog wel wat met mi(j erop, leuk, zo tussen 2000 en 2005
Niet zo'n vrolijk bericht zie ik, ben ik ook totaal niet met al die nostalgische gedachtes van me, dat kan echt een blok aan je been zijn, qua radiobuizen heb ik ook alleen nog maar een nieuwe Chineze 135 euro versterker... Wel mooi hoor voor dat geld met E72 trafokernen
Jammer er werd wel beetje vaag op de hondadag gedaan ooit sloten ze me expres in enzo(2014/15 ofzo), ik was wel wat nukkig in die periode(voor mezelf meer daar denk ik zo...) maar kom op zeg. Heb het al moeilijk genoeg.
Is Ivo nog op dit forum? Hij deed altijd wel cool, kwam wel bij z'n ouders huis toen
Een hele delegatie kwam nog eens bij me langs toen ik een ongeluk met 30kmh had omdat ik naar een vriend z'n huis zwaaide waar overal parkeerplekken waren... op een c waarbij ik m'n milt scheurde, nog recht getrokken met m'n vaders snoek haha wat leken die dingen nog te gaan vroeger met 70cc ofzo
Die vent zat heel erg te treuzelen en over z'n knippert je te zeuren terwijl ik half niet goed werd achterin weet ik nog.
Het omweerd buiten, vind wel beetje meer idioten tegenwoordig op de weg, m'n moeder heeft ook geen airbag maar dat is uit nog een auto, ik moet maar niet meer zo rijden als soms in m'n 470km in de twee dagen dat hij op kenteken staat. Pfff gek ding, als je niet echt wind tegen hebt dan gaat hij zonder meer gas te geven met kleine 100 lichtere heuvels op de snelweg op. Arme mensen die ervan afhankelijk zijn of waren
Ding heeft stalen nokkenas lager bussen en een dubbele nokkenas ketting volgens mij. Ik kan m'n niet voorstellen haast dat die krukas het lang uithoudt, ik heb veel krukas problemen gehad met van alles, ook veel gehad maar goed, weet iemand de ververs interval? Met magneten dacht ik zon 1500 zonder is het misschien 1000 ofzo?! Wat erin zat ding heeft 5400km gelopen was met best wat metaal, en best wel zwart ook.
Die 5 is eigenlijk wel een gelijke verhouding overdrive, ja tuurlijk is het om max 125 ofzo te halen maar ik weet het niet hoor. Lijkt me niet dat hij dan lang leeft.
Ik had steeds een zwarte bougie en nu heb ik er twee 6 bougies IPV 8 in maar hij lijkt het goed te doen op m'n (soms) noodzakelijke led verlichting na dan.
Ik heb nog een Duitse ss50m staan die moet ik maar verkopen, best mooi nog 16dkm ofzo alleen geen originele
halfhoge uitlaat heb ik, ik heb een lage uitlaat erbij gekocht.