CB 125 twin aan het rijden

Voor al uw zin en onzin, maar hou het netjes.
Gebruikersavatar
se7ven
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1018
Lid geworden op: 27 jan 2007 22:33
Bezit: 2x ss50 k3, 1x ss50 k1, bami: 3x 'monkey',1x jc knight
Locatie: regio Amersfoort

Re: CB 125 twin aan het rijden

Bericht door se7ven »

Jemig ! Die paracetamol komt hard aan!
Ik kan het hele verhaal van maurice84 niet volgen...
To Lose Means Nothing. To Win Doesn't Mean Anything. To Improve, that's Everything.
Voor al uw trainingen : http://www.in-training.nl/
Afbeelding

Gebruikersavatar
JdeSloper
4T-MSB beginner
Berichten: 14
Lid geworden op: 10 mei 2018 21:41
Bezit: S90 en Novio

Re: CB 125 twin aan het rijden

Bericht door JdeSloper »

Ik heb het gevoel dat ik al dagen dronken ben maar alleen in dit topic🤔
“Everything good in life is either illegal, immoral or fattening “– Frank Rand-

Ben C50
4T-MSB addict
Berichten: 930
Lid geworden op: 06 aug 2012 21:12
Bezit: C50 TT
Bakbrommer met C50 OT
Peda Chip

Re: CB 125 twin aan het rijden

Bericht door Ben C50 »

Ik wil hier een boek van.

Gebruikersavatar
wim V8
Kill me please, I'm trapped here!
Berichten: 3955
Lid geworden op: 30 aug 2013 17:43
Bezit: Honda CB50 '73 (daily)
Honda CD 50 project(compl.in parts)
Honda GiorCub chill 4bak scooter :-)
Piaggio Ciao '70 (under restoration)
Piaggio Bravo '73(as new) Daily
Piaggio Boxer1.'69(need restoration)
VeloFrejus '50 Jolly motore a rullo.
Demm Turismo quatro tempi '59
Fiat 1100R '68 (summer daily)
Locatie: Castricum

Re: CB 125 twin aan het rijden

Bericht door wim V8 »

Echt helemaal koekoek.
Haha.
Ik ga aan t bier, kijken of ik het dan wel begrijp.

Is dit soms zo'n copygast, die proberen in te breken of wat ook?

Gr. Wim.
Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.

Link naar mijn Honda's:
viewtopic.php?f=15&t=26869

Gebruikersavatar
nielspbr
Mr Kockengen
Berichten: 16162
Lid geworden op: 02 mar 2009 17:50
Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Locatie: Kockengen

Re: CB 125 twin aan het rijden

Bericht door nielspbr »

wim V8 schreef: 14 jul 2019 21:45 Echt helemaal koekoek.
Haha.
Ik ga aan t bier, kijken of ik het dan wel begrijp.

Is dit soms zo'n copygast, die proberen in te breken of wat ook?

Gr. Wim.
Helaas voor hem niet.

maurice84
4T-MSB beginner
Berichten: 18
Lid geworden op: 03 jun 2019 13:04

Re: CB 125 twin aan het rijden

Bericht door maurice84 »

M'n uitlaat is gescheurd joh! :geek: maar ik heb echt meer juice of nieuwe bobines nodig.
Een bobine is wat slechter denk ik, ik ga ff zoeken op dat geweldige web, straks is er amper wat van alleen 12v ofzo

Gebruikersavatar
wim V8
Kill me please, I'm trapped here!
Berichten: 3955
Lid geworden op: 30 aug 2013 17:43
Bezit: Honda CB50 '73 (daily)
Honda CD 50 project(compl.in parts)
Honda GiorCub chill 4bak scooter :-)
Piaggio Ciao '70 (under restoration)
Piaggio Bravo '73(as new) Daily
Piaggio Boxer1.'69(need restoration)
VeloFrejus '50 Jolly motore a rullo.
Demm Turismo quatro tempi '59
Fiat 1100R '68 (summer daily)
Locatie: Castricum

Re: CB 125 twin aan het rijden

Bericht door wim V8 »

Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.

Link naar mijn Honda's:
viewtopic.php?f=15&t=26869

maurice84
4T-MSB beginner
Berichten: 18
Lid geworden op: 03 jun 2019 13:04

Re: CB 125 twin aan het rijden

Bericht door maurice84 »

wim V8 schreef: 16 jul 2019 17:32 Je zoekt 6 volt bobines?

https://www.japparts.nl/index.php?main_ ... r9o7kvmc64

Ja bedankt, ik heb ze al op eBay voor 15 euro p/s, 90mm moet ik hebben.
Ik heb nog dubbele voor een andere motor, die passen ook op b en bf 75 100 buitenboordmotoren

Gebruikersavatar
gerbrandicus
Astrealover
Berichten: 1974
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:18
Locatie: Gorinchem

Re: CB 125 twin aan het rijden

Bericht door gerbrandicus »

Mag ik je in het echt ontmoeten?
Neem ik wel vantevoren een zakje paddo's :-D

Novio Jorg
4T-MSB regular
Berichten: 406
Lid geworden op: 08 jul 2017 11:59
Bezit: Novio

Re: CB 125 twin aan het rijden

Bericht door Novio Jorg »

Ik kom niet meer bij................er is een nieuwe episode............wahahaahahaaaaaaaaa


Re: [klagen] Klagbak 3.1
Ongelezen bericht door maurice84 » Gisteren 20:34

Programmeren in basic denk ik :|
Morgen naar Diergaarde Blijdorp, toen ik voor het eerst met kenteken reed had ik ook zo'n dierentuin gevoel....(toen ik jong was ofzo)Heel vaag, als ik zoiets krijg word alles wat grijzer ook ofzo. Ik heb het ook soms als ik een nacht niet geslapen heb.
Hier met al die bomen is dat wel mooi dan...
Ik zat ook een half jaar lang te drinken halve wodka flessen en 20 euro kruiden, op een dag was ik in de voorkamer maar voor mijn gevoel een halve meter lang, echt vaag. ik was heel erg blij in die periode, allemaal vage kleine details enzo
Goed dat ik op tijd stopte ik ben ooit ook op de bank in elkaar gezakt beetje waarbij ik twee kruizen naar een zag gaan met m'n ogen half dicht ofzo, pffffff
Weinig eten is wel een hobby van me, daar kan je ook wel lekker op spaces Al word het wat gewoontjes voor mij. 20kg in 3 maanden afgevallen omdat ik dat wilde en kruiden rookte(maar niet meer dronk, drinken doe ik sporadisch Duits klein flesje of wat biertjes alleen nog. Maar ik heb astma dus moet stoppen eigenlijk met roken ook helemaal.. sporadisch en jointje dat moet ik leren, dus dat probeer ik nu.
Als je dat een tijd niet doet komen ze eigenlijk wat te hard aan die voorgedraaide!! Vind ik hoor, in je eentje ofzo, weet je eigenlijk vind ik het niet eens lekker dan eigenlijk, zo draaierig en vaag word ik er dan van! Dat verteld niemand je! Of ik ben het misschien die er zo anders misschien op reageerde, eigenlijk is er dan maar een uitweg want ik vind een paar per week al wat veel om eerlijk te zijn, ze zijn gewoon te sterk ofzo. Zijn ze amper zou je zeggen maar ik word er niet goed van zo'n ding sporadisch...ik zit zo te denken maar wat vaag werkt het, beetje en je word niet goed misschien? En veel is voor een langere werking ook nodig, lekker debiel... Ik drink er zelfs een bier blik of twee bij anders vind ik er helemaal al geen lol bij, maar ik kan dus niet denk ik sporadisch blowen, en met m'n astma wil ik dat eigenlijk wel, weet je wat erg is? Cigarillos of sigaren, dan krijg ik pas aanvallen...... :o ik heb sterke! Aanwijzingen dat het door risperdal gekomen is en nu zijn mijn longen verslaafd aan dat middel, ik weet het niet misschien ook een kantelpunt maar ik ben enorm benauwd geweest in 2009 en 2016, ik moet weg bij ze ik ga via antroposofische die geen dwang kennen eruit, m'n huisarts zij ooit, ik had de verkeerde van de twee... Doodleuk nee toen ik er weg mocht, sinds kort heb ik een nieuwe, antroposofisch, nu alleen nog naar lievegoed, maar ik kan nog niet weg, je weet niet half hoe vernederend het is en opgehaald met zwaailichten(wtf?) In dit poepdorp, alleen omdat ik ze aan de deur zat was en uit bijt zij dat ik m'n medicijnen niet nam, ik heb letterlijk met RF m'n neus laten opboren twee maal voor die lui, ik moet er weg al is het het laatste wat ik doe, tbs stelt geen fuck voor als je dat verdiend, dit is nog erger zowat voor mij, ga je ergens wonen komen ze daar ook weer langs, en weet je waarom ik in de GGZ loop? Omdat ik aan de speed zat en ruzies met m'n pa had hij teisterde mij ook al lang als ik op m'n kamer smookte.... En door die gabber shit heb ik 24uur in het bos gelegen, en de ruzies maakte mij zo verdrietig en ik was niet te gemalen als ik 5 dagen niet sliep de viespeuk... Ik kreeg toen hoge dosis anti depressies, daarna heb ik na een week of wat heb ik door de ruzies geprobeerd m'n ding af te hakken, vrijwel gelijk kreeg m'n vader kanker, tbs is niks dit is 10 jaar na dato pas irritant, ik hé jaren geen medicijnen geslikt en het ging prima maar dát kan ik bij die stink instelling niet eens vertellen, ik wil er binnen een jaar of anderhalf jaar weg. Er loopt een miljoenenclaim tegen glaxosmith cline vanwegen seroxat! Mijn klacht tbs kan net zo goed gevangenis straf zijn want ik krijg het ook zo wat en dan nog een drama ook, door hun heb ik niet een aantal vliegtuig type cursussen kunnen doen, eikels, begrafenis van m'n nichtje ook niet en m'n moeder heeft een vrij duur lopende auto erdoor, ik ben er totaal klaar mee die psychiatrie, dan moet het wel heel slecht gaan en dan zeker niet bij hun!
En op een meeting vertel ik dan nog iets wat gebeurd is!....dat kan ik niet op internet zetten voor m'n eigen veiligheid, beetje vaag is het, vage shit! :? Uche...lijkt wel uit een film ofzo, wtf echt. Ben een jaar benauwd geweest en meer klachten..... :evil: ik weet het hele verhaal weet je... Ik kon niet eens meer stukje fietsen, nu fiets ik zo 10 km ver weer. Ik heb tegen de tijdelijke psychiater gezegd(bitch is weg die amper Nederlands kon) ik verdenk beide gevallen het middel en dat, it's up them* :cry:
Geen klacht, wat zijn die tech/history kanalen toch geweldig! She'd en burriedd bijvoorbeeld, zo heb ik nog wel een lijstje, massive engines industrial Revelations, Harley Davidson, cool hoor. Maar ik heb nu twee motoren die ik wil houden, cb125t en velocette le... Die velocette is met 8pk 200cc zijklep nog zuiniger! Met 5 of meer km, top is 84. Heeft cardanas! Origineel zit er een ronde gasscheuf amal 12mm van 800 gram ofzo maar ik heb er nog een ruim van ruim een kg een 11mm vlinder klep amal multijet bij, 8pk uit een 11mm :P

Ach kan mij het ook SCHELEN, ik vertel het straks wel...

Saik0
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1856
Lid geworden op: 17 mei 2009 20:37
Bezit: Mooi lulverhaal over 50 honda's die ik nooit gehad heb.
Locatie: Amsterdam

Re: CB 125 twin aan het rijden

Bericht door Saik0 »

Jezus christus, t gaat hard achteruit hier of niet?
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
john schreef: 03 mei 2019 10:59 zonder vering gaat je rug naar de tering.

Novio Jorg
4T-MSB regular
Berichten: 406
Lid geworden op: 08 jul 2017 11:59
Bezit: Novio

Re: CB 125 twin aan het rijden

Bericht door Novio Jorg »

Met de schrijver wel, ik hoop dat de gzz er wel een oogje op toe ziet.

Gebruikersavatar
nielspbr
Mr Kockengen
Berichten: 16162
Lid geworden op: 02 mar 2009 17:50
Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Locatie: Kockengen

Re: CB 125 twin aan het rijden

Bericht door nielspbr »

Volgens mij heeft ie de hele apotheek in gebruik, inclusief de geneugten van het bos en andere geestverruimende middelen ...

carel
4T-MSB addict
Berichten: 531
Lid geworden op: 28 jan 2007 13:47
Bezit: ss50
c320s
Locatie: Utrecht

Re: CB 125 twin aan het rijden

Bericht door carel »

Hij is de levende Avatar van Patrick, vaag en wazig.
h2o op ss50

Met een aanlopende voorrem ga je niet minder hard op de rollerbank.

maurice84
4T-MSB beginner
Berichten: 18
Lid geworden op: 03 jun 2019 13:04

Re: CB 125 twin aan het rijden

Bericht door maurice84 »

nielspbr schreef: 18 jul 2019 15:48 Volgens mij heeft ie de hele apotheek in gebruik, inclusief de geneugten van het bos en andere geestverruimende middelen ...
Ik heb in mn jonge jaren met een overdosis paddo's met een gangetje van 20 op mn brommer naar huis gereden omdat de gene die er bij was zn paddo uit zn broek haalde

Ik heb aan de hondaclub twee mensen overgehouden die aan de drugs zaten ook een meisje uit zeeland zat ook met mij in de coffeeshop. Ze had een cb50 :cry:

Kende iemand die regenboog C? De eigenaar bleek bij mij om de hoek te wonen. ymCa

Plaats reactie