BOT71frame

Voor al uw zin en onzin, maar hou het netjes.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
lil
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1865
Lid geworden op: 27 dec 2019 17:58
Bezit: oa.
c50 presscub injectie 2008 (2x)
c50 presscub 2005
c50 business 1996
c50 economy 1981
c70 passport 1975
c110 sportscub frans 1968?
apollo hmc 303 1972?
lely senior duo 1959?
dan nog een vaag bami crossding met een honda-achtig 50cc BBS-tuning blok.
en een sloop bami pitbike met een 124cc loncin.
Locatie: zuidholland

BOT71frame

Bericht door lil »

ok, zomaar even iets leuks, voor wie wil

er is(WAS!!!) een plaatje van een stripverhaaltje op internet waarbij je héél erg veel naar beneden moest scrollen, een paar minuten ofzo, waarbij dan op het einde een jehova getuige het won van een robot in een circulaire discussie die ongeveer zo ging; iemand bouwt een robot die jehova getuiges te woord staat indien die aan de deur komen werven om het woord van hun god te verspreiden. de robot zal vragen 'hoe weet je dat god bestaat?'. waarop het antwoord zal zijn, 'het staat in de bijbel'. waarop de robot vervolgens zal antwoorden, 'hoe weet je dat wat in de bijbel staat waar is?'. waarop het antwoord is, 'de bijbel is het woord van god'. waarop de robot weer begint met, 'hoe weet je dat god bestaat'... en zo gaat dat dan door, in principe tot in het oneindige. dus, in stripverhaal vorm. dus je moet helemaal omlaag scrollen om te weten hoe het afloopt... en dat is behoorlijk lang, het is een heel erg verticaal plaatje.

nou... ik weet dat ik dat plaatje ooit ergens heb opgeslagen op een of andere computer, als ik moet gaan zoeken dan vind ik het wel. maar nou dit; dat plaatje is van internet verdwenen. het is weg... echt weg

ga je gang, dit was de link waar die te vinden was http://www.jeffcohenstudio.com/bagoftoa ... frame.html ga maar zoeken op BOT71frame, das behoorlijk specifiek. NIKS... nergens

als iemand het kan vinden, of de uitdaging aanwil, of wil weten hoe het afloopt... :p dan hoef ik niet al m'n computers te doorzoeken.
en anders is wat ik heb misschien wel iets bijzonders en zoek ik het alsnog op. maar dan ga ik het ook claimen ook, dus zie maar dat je me voor ben dan ;)

k go

(wie het gevonden heeft maar vooralsnog niet openbaar wil maken, die mag in m'n oor fluisteren hoe het afloopt, dan maken we een deal, 50/50 whatever opbrengst)
Hoedt u voor iedereen die zich expert wil noemen, zij willen meer lijken dan wat ze zijn.
Expert is geen beschermde titel, iedere kluns kan zich expert noemen, het betekent niets.
Denk zelf na, en oordeel slechts na ampele overwegingen.

Gebruikersavatar
gerbrandicus
Astrealover
Berichten: 1974
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:18
Locatie: Gorinchem

Re: BOT71frame

Bericht door gerbrandicus »

Lang leve de Wayback Machine van Internet Archive:

https://web.archive.org/web/20170915175 ... frame.html

Gebruikersavatar
lil
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1865
Lid geworden op: 27 dec 2019 17:58
Bezit: oa.
c50 presscub injectie 2008 (2x)
c50 presscub 2005
c50 business 1996
c50 economy 1981
c70 passport 1975
c110 sportscub frans 1968?
apollo hmc 303 1972?
lely senior duo 1959?
dan nog een vaag bami crossding met een honda-achtig 50cc BBS-tuning blok.
en een sloop bami pitbike met een 124cc loncin.
Locatie: zuidholland

Re: BOT71frame

Bericht door lil »

o wauw, hoe heb ik dat niet kunnen vinden?...

thnx

hijs leuk he :)

ik krijg em niet volledig gepost hier, komt dat door het forum of wat?
Hoedt u voor iedereen die zich expert wil noemen, zij willen meer lijken dan wat ze zijn.
Expert is geen beschermde titel, iedere kluns kan zich expert noemen, het betekent niets.
Denk zelf na, en oordeel slechts na ampele overwegingen.

hypercub
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1807
Lid geworden op: 28 jan 2007 09:22
Bezit: CY50 R&P
Locatie: Knastaksel, `s zomers in knoesterveen

Re: BOT71frame

Bericht door hypercub »

hij is grappig.
Life is too short for lousy coffee.

Plaats reactie