maatje gezocht in Arnhem

Voor al uw zin en onzin, maar hou het netjes.
maurice123
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 32
Lid geworden op: 25 jul 2015 11:05

maatje gezocht in Arnhem

Bericht door maurice123 »

:mrgreen: ik ga binnenkort verhuizen vanuit Austerlitz naar Arnhem, nu is er wel vlakbij een zendamateur club gebouw maar die zijn wel erg oud vaak ik ben 37, mijn vriendin is 19 jaar ouder :shock:
mijn hobbies zijn elektronica, computers, cnc/3D printen, metaal bewerking o.a TIG en draaibankje, muziek maken nouja speel harmonium sinds een half jaar :lol: :)
dingetjes uitvinden... gadgets...
en natuurlijk motoren/brommers! ook wel auto's maar wel eigenlijk klassiekers alleen.
Vliegtuigen vond ik ook wel interessant beetje een haat liefde mee omdat het een verkeerde studie keuze was :lol: heb 15 jaar op een zweefvlieg club rondgehangen, wel een kak bende vandaar dat ik er niet meer kom.
varen vind ik ook wel leuk, heb wel een rubberbootje nu na jaren een ligplaats gehad te hebben, ik wil wel weer een houten speedbootje, dat was zo full sake! misschien een kaal ding laten bouwen :idea:
sportschieten gedaan 5 jaar ofzo alleen vind die clubs te duur, daarom maar wat antiek spul en een feinwerkbau electronic luchtdruk pistool uit de jaren 80, gewoon met een kogelvanger in mijn hobby kamer...
Dat was het zo'n beetje, wil niet opscheppen ofzo maar moet toch vertellen wat ik leuk vind, misschien hebben we wel meerdere raakvlakken dan alleen Honda?!
ohja heb gereedschap galore misschien wel handig! 8-)
stuur maar een pb ben 100% te vertrouwen mensen hier kennen mij ook wel was actief in de club van 2000 tot 2005, binnenkort maar eens de foto's uitprinten, die ingekorte auto plaat op mijn c320 :geek:
vind het wel jammer, vroeger kende je zo mensen kennen zoals die mafketels koen franssen en jelle hennevelt, die hebben mij dik laten vallen of ze deden echt raar :cry:
misschien moet je mensen in "real life" aanspreken, kan dat niet echt begrijpen, meiden spreken toch ook zomaar af met daten... :|
ik leg graag dingen uit die ik leuk vind, geen moeilijk gedoe :twisted:
misschien beter op een neutrale plek afspreken eerst hoewel ik niet geloof dat hier criminelen rondhangen, daarbuiten het is goed beveiligd hier :mrgreen:
dacht altijd dat Utrecht Honda city was, meet Arnhem! :o
ik heb wel mooie motoren en auto's gehad maar het is een beetje een aflopende zaak :(
o.a een 1968 1973 en 1979 mercedessen meerdere condors, engels, bmw, guzzi, Simson.
ik heb nu nog een cb125T, die is echt cool rijd als een mes en gaat harder dan mijn 250, een 250N beide van 79 en een velocette 1956, vreemd ding met cardan, chaly en een CG125 die weg moet en een NSU pretis, wat een ziekte toch die oldtimers ;)
heb bijna alle honda's brommers wel gehad op een dax, s50, c100, gorilla en ps50 en c210? na zoiets, er is vast een baas boven baas?!
eerste Honda spul wat ik had was een ss50 toen ik 8 was rond 1992 die ik met pa geconfisqueerd had op school, kwam uit de bosjes :P en een gare c50 voor 150 gulden toen ik 14 was, van een klasgenoot, ik kon lekker in het bos rijden altijd dat deed ik ook dagelijks, leukste was toch wel die husqvarna 500 Yamaha 125 en MZ 180! boze wandelaars :lol: nooit gepakt 8-)

Plaats reactie