DE TANK, NU met Ceedrietus.. en NU ook met hobbyhoek!

Zet hier je foto('s) van je brommer(s) neer
roow
4T-MSB zombie
Berichten: 2384
Lid geworden op: 28 jan 2007 11:29
Locatie: bennekom

Bericht door roow »

So? :P

Phantom

Bericht door Phantom »

LadyDax schreef:Jullie zijn net allemaal poepvliegen als 1 er mee komt bemoeien komen alle andere poepvliegen ook..

en martijntje jij bent de dikste poepvlieg hoor! wat een eer he! :wink:

en ojaaa kokmansje jij bent zo schijnheilig he maar ondertussen achter andermans rug om gebaartjes maken en een beetje roddelen daar ben je wel een held in nou bravo hoor stoere jongen!
Zo, en nu is het genoeg.

stangenstoter
4T-MSB regular
Berichten: 355
Lid geworden op: 28 jan 2007 13:40
Locatie: zutphen

Bericht door stangenstoter »

maar niet mijn mooie topic dichtdoen he...? :o :D
BC/MC "De Ruige Rukkers" 8-)


A C50 can be any color, as long as it's FLAT BLACK.

jos123
4T-MSB addict
Berichten: 788
Lid geworden op: 28 jan 2007 22:07
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

Bericht door jos123 »

en nog een keer, alleen nu voor wat langer...
[Gezocht]: Honda XS-500, liefst rijdend, uiterlijk boeit niet zo.

Nog geen lid van de HVN?


Post ook veilig:
<------------------------------------------------------ ATC Vrije Zone ------------------------------------------------------------>

Berry
4T-MSB addict
Berichten: 504
Lid geworden op: 28 jan 2007 15:48
Locatie: Bilthoven

Bericht door Berry »

en ojaaa kokmansje jij bent zo schijnheilig he maar ondertussen achter andermans rug om gebaartjes maken en een beetje roddelen daar ben je wel een held in nou bravo hoor stoere jongen!
Talkin' to me?

Zo ja, thanks for the comment!

Iceburn
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 27
Lid geworden op: 14 mar 2007 09:51
Bezit: Honda CB50
Honda C50
Locatie: Leeuwarden

Bericht door Iceburn »

LadyDax schreef:Jullie zijn net allemaal poepvliegen als 1 er mee komt bemoeien komen alle andere poepvliegen ook..

en martijntje jij bent de dikste poepvlieg hoor! wat een eer he! :wink:

en ojaaa kokmansje jij bent zo schijnheilig he maar ondertussen achter andermans rug om gebaartjes maken en een beetje roddelen daar ben je wel een held in nou bravo hoor stoere jongen!
Doe normaal, ga wat nuttigs doen ofzo :roll: voorbeeld: maak een apart topic aan voor deze b*llsh*t

john
4T-MSB zombie
Berichten: 3342
Lid geworden op: 27 jan 2007 23:50
Bezit: gorilla white special
ATC70
woody c50
Locatie: keukenhof city

Bericht door john »

als ik op google poepvliegen intik krijg ik allemaal politieplaatjes, en daaronder allemaal mensen, dat zullen wel de mensen zijn je die "aanvallen"

http://images.google.nl/images?hl=nl&q= ... a=N&tab=wi
Driving an ATC.... You can crash.. this won't happen any time, but can happen at any time...

Gewoon Tania
4T-MSB addict
Berichten: 856
Lid geworden op: 02 feb 2007 20:34

Bericht door Gewoon Tania »

in deze brom is meer centen gepompt dan in de gemiddelde belgendax.... en ik kan het weten.......... :cry: :P :D

verder moest k nog kwijt dat k de ss van sljettie ook spuuglelijk vond, die rode stip was zeker voor de periode dat ze ongesteld was... of iig dezelfde reacties vertoonde



maar die c van coert is ook gewoon spuuglelijk hoor :roll: :D

(V)
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 80
Lid geworden op: 04 jul 2007 20:25
Locatie: Arnhem "de Afvoerput" Presikhaaf

Bericht door (V) »

Dat je dat durft te zeggen over de Cee van je vriendje! ;)

Ik vind het gewoon een bloedmooi ding. Alles past bij elkaar! En het geluid van deze Cee heeft mij doen besluiten om viertakt te gaan rijden.
Afbeelding

arthur
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 173
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:24
Bezit: CT70 motodax
Locatie: Utrecht

Bericht door arthur »

Ik zit met verbazing dit topic te lezen. Allereerst wil ik zeggen dat ik die C toch wel heel erg vet vind. Normaal ben ik niet zo te porren voor die ratbikes maar bij deze zie je dat er veel liefde in zit.

Wat betreft Jetty kan ik kort zijn. Ik heb er de afgelopen keren bewust niet op gereageerd omdat dat toch geen boodschap brengt aan haar. Ze is ook erg boos op mij om een bullshitreden. Interesseerd me vrij weinig verder. Kan zeggen dat ik alleen maar medelijden met haar kan hebben. Het kan bijna niet anders dan dat ze grote problemen met zichzelf heeft. Dus jongens, laten we niet al te boos op haar zijn want ze heeft het al moeilijk genoeg met zichzelf.

Martijn ss50
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 179
Lid geworden op: 28 jan 2007 14:27
Locatie: Ommen

Bericht door Martijn ss50 »

arthur schreef:Ik zit met verbazing dit topic te lezen. Allereerst wil ik zeggen dat ik die C toch wel heel erg vet vind. Normaal ben ik niet zo te porren voor die ratbikes maar bij deze zie je dat er veel liefde in zit.

Wat betreft Jetty kan ik kort zijn. Ik heb er de afgelopen keren bewust niet op gereageerd omdat dat toch geen boodschap brengt aan haar. Ze is ook erg boos op mij om een bullshitreden. Interesseerd me vrij weinig verder. Kan zeggen dat ik alleen maar medelijden met haar kan hebben. Het kan bijna niet anders dan dat ze grote problemen met zichzelf heeft. Dus jongens, laten we niet al te boos op haar zijn want ze heeft het al moeilijk genoeg met zichzelf.
we all know :wink: dat kind heeft het idd niet hellemaal op een rijtje

Gebruikersavatar
gerbrandicus
Astrealover
Berichten: 1977
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:18
Locatie: Gorinchem

Bericht door gerbrandicus »

Ik vind deze C echt heel gaaf. Alles klopt gewoon en nu met die voorvork, dat spatje en die extra schokdemper, briljant gewoon. Ik kan dat heel erg waarderen.

Over Jetty: Er vallen ineens een stel puzzelstukje op hun plaats voor mij.

Dat mens wil zogenaamd al anderhalf jaar CD tankemblemen van me kopen. Destijds hield het contact ineens op toen ze moest betalen. Half jaartje terug zelfde verhaal. Nu kwam ze weer, wilde ze dat kwartetspelletje hebben en ook weer die emblemen, ik zeg; prima, maak maar over blabla. En weer geeft ze niet thuis als er betaald moet worden. 3 Keer mensen, 3 keer flikt ze dit geintje!

Maar het blijkt dus gewoon één of andere lowlife te zijn, dat is goed te zien aan haar teksten. Bekrompen, behoorlijk simpel en onbeschofd.

Martijn ss50
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 179
Lid geworden op: 28 jan 2007 14:27
Locatie: Ommen

Bericht door Martijn ss50 »

uhu dat kind probeert met elke jongen die ook maar wat voor haar kan betekenen wat 4takt betreft aan te pappen en dingen voor elkaar te krijgen door met haar tieten te zwaaien maar dat heeft ze bij jou dus niet voor elkaar gekregen goedzo

Jan
4T-MSB beginner
Berichten: 8
Lid geworden op: 28 jan 2007 11:57
Locatie: Amersfoort

Bericht door Jan »

Kerel jij kan jetty gewoon niet hebben omdat ze je heeft afgewezen net zoals meneer selwyn daardoor gaan zij allemaal onzin in de wereld brengen erg zielig dus..
En zoiezo martijn toen jij werd afgewezen ben je snel naar (toen die tijd) de beste vriendin van jetty gerent, en arthur kom op jongen ik heb de gesprekken gelezen en wat laat jij je omlullen door selwyn zijn verhalen.

En zoals ik weet heeft jetty phantom een pb gestuurd om te vragen of ze het pbtje van jou gerbrandicus mocht hebben omdat ze dat wilde gaan afronden. Volgens mij denken jullie dat ze zeeën van tijd heeft ofzo.. en ander half jaar klopt ook al niet! want ze heeft nog geen eens een jaar die cd in haar bezit! :wink:

Ik vind jullie allemaal erg laag en triets en lekker makkelijk allemaal zo via internet want ondertussen in reallife durven jullie niet je mond open te trekken!
Dus wees eens een vent en heb je een probleem met haar ga dan niet hier proberen zieltjes te winnen die je kunnen gaan steunen maar ga gewoon naar haar toe en bespreek het met haar!

Mvg Jan

Plaats reactie