Hela
-
- chaly's angel
- Berichten: 1617
- Lid geworden op: 27 jan 2007 20:42
- Bezit: halve SS50, XL600V Transalp
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
-
- Frequent 4T-MSB visitor
- Berichten: 50
- Lid geworden op: 27 feb 2007 13:42
- Bezit: demonterende rotte zooi en hoofdpijn op de zondagochtend
- Contacteer:
ik wou oko net wat zeggen over de enorme sleutelbos, je bent me voor..chaly-dude schreef:het enige wat mij opvalt is die grote sleutelbos.
Als ik de eigenaar was zou ik het houden bij 1 sleutel en een sleutelhanger die niet van staal is. Mijn frame heeft er een plekje aan overhouden... aan de sleutelbos.
wat maakt de brommer voor geluid?
Neefje Joeri (3jr.) schreef:die maakt muziek
Gasten,
zullen we het er dan op houden dat de meeste frames recht zijn maar dat bijna ieder balhoofd een tik heeft gehad?
De vermeende deuk onder de letter A is een lichtval, ik kan hier geen deuk ontdekken, misschien maar een ieder laten checken op een ritje?!
Daarnaast hangt er een inderdaad net te forse bos aan het contact, normaal alleen de brommertkeys maar door omstandigheden op deze foto even de hele bos.
En ach, een klein blusje meer of minder is ook niet al te erg, het is op die plek toch geen originele lak! Voor de rest ben ik niet van plan dit frame in te wisselen voor een ander 100% recht (lees: imitatie) frame met kenteken. Nu is deze dax op het nog origineel terug te bouwen afgezien van het overgespoten stuk en de koplamp dan.
In de schuur heb ik nog het originele blok, originele carburateur en ook de papieren die bij dit frame en blok horen.
Al met al: krom frame, tik tegen het balhoofd, whatever.....
ik wist niet dat de 4takters tegenwoordig zo zeiken over eigenlijk niets.
15 jaar geleden hoorde je niemand over een ietwat krom frame en zeker niet bij een dax met kenteken. Is iedereen verwend door het aanbod van bamidaxjes?
Ik blijf er blij mee en het rijdt!
nogmaals laters,
Christoph
zullen we het er dan op houden dat de meeste frames recht zijn maar dat bijna ieder balhoofd een tik heeft gehad?
De vermeende deuk onder de letter A is een lichtval, ik kan hier geen deuk ontdekken, misschien maar een ieder laten checken op een ritje?!
Daarnaast hangt er een inderdaad net te forse bos aan het contact, normaal alleen de brommertkeys maar door omstandigheden op deze foto even de hele bos.
En ach, een klein blusje meer of minder is ook niet al te erg, het is op die plek toch geen originele lak! Voor de rest ben ik niet van plan dit frame in te wisselen voor een ander 100% recht (lees: imitatie) frame met kenteken. Nu is deze dax op het nog origineel terug te bouwen afgezien van het overgespoten stuk en de koplamp dan.
In de schuur heb ik nog het originele blok, originele carburateur en ook de papieren die bij dit frame en blok horen.
Al met al: krom frame, tik tegen het balhoofd, whatever.....
ik wist niet dat de 4takters tegenwoordig zo zeiken over eigenlijk niets.
15 jaar geleden hoorde je niemand over een ietwat krom frame en zeker niet bij een dax met kenteken. Is iedereen verwend door het aanbod van bamidaxjes?
Ik blijf er blij mee en het rijdt!
nogmaals laters,
Christoph
Laatst gewijzigd door Elvol op 12 jan 2009 11:53, 2 keer totaal gewijzigd.
Neem alles met een korreltje, morgen hagelt het...
-
- The 4T-MSB is my life!
- Berichten: 1225
- Lid geworden op: 28 jan 2007 16:33
- Bezit: CF70SS50MSS50XL50CT50JZB50Z50GSS50ZK1
- Locatie: Nâluk
- Contacteer:
Pff zeg. Ik rij altijd rond op kromme brommers, het liefst met een grote sleutelbos en bijbehorende lakschade: er rijdt niets beter!