Hela
-
- 4T-MSB addict
- Berichten: 543
- Lid geworden op: 05 feb 2007 18:44
- Locatie: Ommen
-
- chaly's angel
- Berichten: 1617
- Lid geworden op: 27 jan 2007 20:42
- Bezit: halve SS50, XL600V Transalp
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
-
- chaly's angel
- Berichten: 1617
- Lid geworden op: 27 jan 2007 20:42
- Bezit: halve SS50, XL600V Transalp
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
Ik zit dan meer vanuit mijn eigen veiligheid te denken...NIX schreef:Het kan best. Je moet alleen niet zeiken als je aangehouden wordt, iemand overhoop rijdt of jezelf om een lantaarn of boom vouwt.
Ik bedoel, als ik op een motor zit kom ik liever geen dronken bestuurder tegen. Want als hij mij aanrijdt... ben ik de pineut.
-
- chaly's angel
- Berichten: 1617
- Lid geworden op: 27 jan 2007 20:42
- Bezit: halve SS50, XL600V Transalp
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
-
- 4T-MSB heilige
- Berichten: 4576
- Lid geworden op: 29 jan 2007 19:21
- Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk - Locatie: Ommen.
-
- 4T-MSB beginner
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 09 jan 2009 21:47
- Locatie: Utrecht
Net of iedereen altijd alleen maar broodnuchter op de brommert zit. Kan me herinneren dat vele ritten altijd wel wat genuttigd werd. Moraalridders. Laat je Hondabrommert dan ook lekker 45km/u lopen. De meeste mensen die ik ken die een ongeluk gehad hebben reden redelijk opgepompt rond. Geen geneuzel als iemand dan een keer uit de band springt.
Precies!
Ik ben niet anders gewend dan dat je op de brommert wel mocht drinken, dat was zo'n beetje de must. Buiten beschouwing gelaten wat wel of niet kan en hoe hard je verantwoordelijk bent als het goed fout gaat...
Uiteraard moet je nog enigszins doorhebben dat je de vorige bocht ook naar links nam.
Trouwens, sprak onze z50 man gisteren nog. (hij was trouwens lopend)
Brommer is niet in beslag genomen, maatjes hebben die meegenomen en nog even dronken zijn schakelpook krom gevallen. Zelf moest ie mee naar het bureau: na een stuk of wat bureaus is ie in Vleuten aan de blaasmachine gehangen omdat de overige installaties in Utrecht het niet schenen te doen.
En uiteindelijk naar huis gebracht omdat het wel erg ver lopen was vanaf Vleuten naar dichterswijk. Scheen overigens nog niet echt veel te hebben gedronken voor zijn doen: een stuk of 10 biertjes en bijbehorende jenevers en verder dacht ik een paar teguila-tjes.
Nou, dan was ie pas net klaar met werken, meestal houdt ie het wel iets langer vol, was zeker saai in de kroeg. En rondjes blijven rijden op de gracht en toeteren is leuker!
Zo weer Teka time!
Ik ben niet anders gewend dan dat je op de brommert wel mocht drinken, dat was zo'n beetje de must. Buiten beschouwing gelaten wat wel of niet kan en hoe hard je verantwoordelijk bent als het goed fout gaat...
Uiteraard moet je nog enigszins doorhebben dat je de vorige bocht ook naar links nam.
Trouwens, sprak onze z50 man gisteren nog. (hij was trouwens lopend)
Brommer is niet in beslag genomen, maatjes hebben die meegenomen en nog even dronken zijn schakelpook krom gevallen. Zelf moest ie mee naar het bureau: na een stuk of wat bureaus is ie in Vleuten aan de blaasmachine gehangen omdat de overige installaties in Utrecht het niet schenen te doen.
En uiteindelijk naar huis gebracht omdat het wel erg ver lopen was vanaf Vleuten naar dichterswijk. Scheen overigens nog niet echt veel te hebben gedronken voor zijn doen: een stuk of 10 biertjes en bijbehorende jenevers en verder dacht ik een paar teguila-tjes.
Nou, dan was ie pas net klaar met werken, meestal houdt ie het wel iets langer vol, was zeker saai in de kroeg. En rondjes blijven rijden op de gracht en toeteren is leuker!
Zo weer Teka time!
Neem alles met een korreltje, morgen hagelt het...