Honda ZB 88SR
-
- 4T-MSB regular
- Berichten: 473
- Lid geworden op: 29 jan 2007 15:08
- Locatie: Haarlem
- Contacteer:
het heeft even gelopen
maar momenteel alweer er onder uit
draadend was tijdelijk gefixt op een wat hopeloze manier (volduwen met kneedbaar metaal en de pen er weer in stampen, tja, wat heb je te verliezen?...)
ging daadwerkelijk even goed, kon de moer aantrekken
en heb even test gereden
helaas kwam toen de grootste teleurstelling
die hele 160cc heeft misschien 0.2pk extra opgelevert, en dan nog het meeste te maken omdat ie met de geflowde kop iets meer toeren draait
helemaal zaad dus
en nou ben ik het zat
donderdag haal ik de superhead en take natte koppeling op
pe28 is besteld
carter pen word van het weekend gefixt
misschien komt er nog een outor rotor op
en dan gaan we hardcore
158cc (60x56)
superhead f5
28mm pe keihin met take spruit
mogelijk outor rotor
en hopelijk met take clutch (moet even zien of die gaat passen invb. met nice oliepomp)
iniedergeval het contra gewicht eraf
ook ben ik helemaal Klaar met de wegligging waar ik me aan stoor
er gaan iets hogere stuurklemmen op (wil eigenlijk een hoger stuur maar heb nog niet de juiste gevonden)
en de backstep wil ik eigenlijk vervangen voor een ander model wat de steps wat meer naar voren heeft
maar k ga me eerst even bezig houden met het blok nu
ook komen er wat optische wijzigingen, misschien komt er een andere koplamp op, en er gaan zowiezo wat details afgewerkt worden (sticker aan de linker kant, wat delen opnieuw spuiten etc)
bloembollenrit hoop ik hem af te hebben
greets
maar momenteel alweer er onder uit
draadend was tijdelijk gefixt op een wat hopeloze manier (volduwen met kneedbaar metaal en de pen er weer in stampen, tja, wat heb je te verliezen?...)
ging daadwerkelijk even goed, kon de moer aantrekken
en heb even test gereden
helaas kwam toen de grootste teleurstelling
die hele 160cc heeft misschien 0.2pk extra opgelevert, en dan nog het meeste te maken omdat ie met de geflowde kop iets meer toeren draait
helemaal zaad dus
en nou ben ik het zat
donderdag haal ik de superhead en take natte koppeling op
pe28 is besteld
carter pen word van het weekend gefixt
misschien komt er nog een outor rotor op
en dan gaan we hardcore
158cc (60x56)
superhead f5
28mm pe keihin met take spruit
mogelijk outor rotor
en hopelijk met take clutch (moet even zien of die gaat passen invb. met nice oliepomp)
iniedergeval het contra gewicht eraf
ook ben ik helemaal Klaar met de wegligging waar ik me aan stoor
er gaan iets hogere stuurklemmen op (wil eigenlijk een hoger stuur maar heb nog niet de juiste gevonden)
en de backstep wil ik eigenlijk vervangen voor een ander model wat de steps wat meer naar voren heeft
maar k ga me eerst even bezig houden met het blok nu
ook komen er wat optische wijzigingen, misschien komt er een andere koplamp op, en er gaan zowiezo wat details afgewerkt worden (sticker aan de linker kant, wat delen opnieuw spuiten etc)
bloembollenrit hoop ik hem af te hebben
greets
Laatst gewijzigd door Dakana op 24 mar 2009 11:46, 3 keer totaal gewijzigd.
-
- 4T-MSB heilige
- Berichten: 4576
- Lid geworden op: 29 jan 2007 19:21
- Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk - Locatie: Ommen.
Ik ken het, hele blok in elkaar, netjes de moertjes van de kop aandraaien, draai je het draad eruit.Dakana schreef:
draadend was tijdelijk gefixt op een wat hopeloze manier (volduwen met kneedbaar metaal en de pen er weer in stampen, tja, wat heb je te verliezen?...)
ging daadwerkelijk even goed, kon de moer aantrekken
en heb even test gereden
greets
Kneedbaar metaal heeft dan weinig nut... Opgelost met een Helicoil.
-
- 4T-MSB heilige
- Berichten: 5195
- Lid geworden op: 28 jan 2007 12:11
- Bezit: wat je bezit is onderweg naar anderen.
- Locatie: Nijmegen
-
- 4T-MSB regular
- Berichten: 473
- Lid geworden op: 29 jan 2007 15:08
- Locatie: Haarlem
- Contacteer:
zojuist de kop en koppeling opgehaalt
kop is in Bizare nieuwstaat
je weet natuurlijk nooit wat je in handen krijgt met 2ehands materiaal, maar dit is het uiterste van goed
de f5 is +/- 2005 ontwikkeld en heeft Schijnbaar 4jaar stil gelegen
roet wat er in zit veeg je er zo af
tuimelaars hebben nog een waas laagje er over wat er nog niet eens afgesleten is
nokkeas is Clean en het is een S20 (ging van een s10 of misschien 15 uit)
klepzetels zijn 100% strak
geen draad niks is aangetast
de ot koppeling daar in tegen niet, die heeft al wel wat meer gehad, maar is lekker oldscool
die komt later nog wel is van pas
waarneer de kop en carb er op gaan weet ik nog niet
http://www.daikitana.com/extra/zb/160/stage2/
ps. de 2e F5 kop is van iemand anders
-
- 4T-MSB regular
- Berichten: 473
- Lid geworden op: 29 jan 2007 15:08
- Locatie: Haarlem
- Contacteer:
ik zal het je sterker vertellenroow schreef: Kneedbaar metaal heeft dan weinig nut...
ik heb het carter nu los liggen
maar ik krijg het verdomde ding er dus mooi niet meer uit
maakt niet uit, gaat nieuw carter in
maar k wou de pen nog wel gebruiken eigenlijk (dat draad was nog goed)
toch maar nieuwe bestellen dan