Gouden Dax ---> Grijze Dax

Zet hier je foto('s) van je brommer(s) neer
niek is ik
4T-MSB heilige
Berichten: 5195
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:11
Bezit: wat je bezit is onderweg naar anderen.
Locatie: Nijmegen

Bericht door niek is ik »

hi dat achterlicht had ie een steuntje speciaal voor afgwerkt, en klaargemaakt. alles klaar en toen bleek die op de kop te zitten ja :lol: maar zo zag het er ook goed uit dus...

en dat ding heeft me halve ontstekings voorraad opgevreten, eer de ontseking in orde was :)
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
Roxanne schreef:Donder lomp jaaahh

RobHonda
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1424
Lid geworden op: 31 jan 2007 13:56
Locatie: Den Haag

Bericht door RobHonda »

dank voor de leuker reacties
@boele: die uitlaat heb ik inderdaad zelf gemaakt
@bob: als een weggetje erg hobbelig word trilt het stuur je nog wel eens uit de handen.. je moet niet te hard willen rijden op dat soort weggetjes verder heb ik er niet zo heel veel last van.. alleen t opstapje van onze schuur is net iets te hoog waarduur die de grond nog wel eens heeft geraakt maar stoeprandjes kan gewoon

wat voor een zadel hadden jullie precies in gedachte? ik vind deze inderdaad wat bobbelig maar de vorm vind ik wel ok

@gerbrandicus:klopt ja was eigenlijk een klusfoutje dat wel goed is uitgelopen.. ik vind t wel mooi zo
@niek: jij moet niet zeuren.. je voorraad is dan wel kleiner geworden (valt trouwens ook wel mee) maar je portomonee groter :wink: ik heb trouwens ook geen steuntje speciaal afgewerkt hoor :roll:

B&DHC
4T-MSB addict
Berichten: 820
Lid geworden op: 15 feb 2007 22:10
Locatie: Eindhoven

Bericht door B&DHC »

leuke dax! ik zou voor het zadel wel nog een nieuw overtekje maken.
Ik heb dat ook zelf gedaan is niet moeilijk. (je moet wel een moeder hebben die goed kan naaien :wink: )

kijk eens op monkeytuners.com voor ideen.

Veel succes ermee!

chaly-dude
chaly's angel
Berichten: 1617
Lid geworden op: 27 jan 2007 20:42
Bezit: halve SS50, XL600V Transalp
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door chaly-dude »

B&DHC schreef:leuke dax! ik zou voor het zadel wel nog een nieuw overtekje maken.
Ik heb dat ook zelf gedaan is niet moeilijk. (je moet wel een moeder hebben die goed kan naaien :wink: hahahahaha, mijn puberale helft van mijn hersenen nam het even over :roll: :oops: )

kijk eens op monkeytuners.com voor ideen.

Veel succes ermee!

Boele
4T-MSB regular
Berichten: 369
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:54
Bezit: Skyteam Gorilla
Locatie: Utrecht

Bericht door Boele »

leuk gedaan die uitlaat, maar hoe heb je dat gedaan met de flens? zijn die los te koop?
Afbeelding

B&DHC
4T-MSB addict
Berichten: 820
Lid geworden op: 15 feb 2007 22:10
Locatie: Eindhoven

Bericht door B&DHC »

chaly-dude schreef:
B&DHC schreef:leuke dax! ik zou voor het zadel wel nog een nieuw overtekje maken.
Ik heb dat ook zelf gedaan is niet moeilijk. (je moet wel een moeder hebben die goed kan naaien :wink: hahahahaha, mijn puberale helft van mijn hersenen nam het even over :roll: :oops: )

kijk eens op monkeytuners.com voor ideen.

Veel succes ermee!
als jij het liever zo wilt verstaan vind ik het ook best, maar ik doelde op naaien met een naaimacine.

RobHonda
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1424
Lid geworden op: 31 jan 2007 13:56
Locatie: Den Haag

Bericht door RobHonda »

Boele schreef:leuk gedaan die uitlaat, maar hoe heb je dat gedaan met de flens? zijn die los te koop?
ik had nog een bocht met flens zo los liggen dus ik vermoed dat die wel los te kop zijn ja.. ik heb alleen geeeeeeen idee waar

arthur
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 173
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:24
Bezit: CT70 motodax
Locatie: Utrecht

Bericht door arthur »

ik zie dat je er een oliekoeler op hebt geklust. ziet er wel grappig uit enzo maar je 50cc blokje zal nooit op temperatuur komen, wat flinke slijtage tot gevolg zal hebben. het is maar dat je het weet.

verder een leuk ding!

groeten

RobHonda
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1424
Lid geworden op: 31 jan 2007 13:56
Locatie: Den Haag

Bericht door RobHonda »

arthur schreef:ik zie dat je er een oliekoeler op hebt geklust. ziet er wel grappig uit enzo maar je 50cc blokje zal nooit op temperatuur komen, wat flinke slijtage tot gevolg zal hebben. het is maar dat je het weet.

verder een leuk ding!

groeten
de oliekoeler zit ook niet aangesloten en zit er meer voor de sier

MEN

Bericht door MEN »

Mooi ding!

dat verlagen zit er helemaal vet uit!

Cromlech
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 155
Lid geworden op: 28 jan 2007 19:18
Locatie: De Bilt
Contacteer:

Bericht door Cromlech »

leip karretje, alleen je decals vind ik maar niks :D

Tuinslet©
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 189
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:58

Bericht door Tuinslet© »

Vind het een gave dax naar (hoe je het ook aangeeft) het lage budget! beter dan al die dure takiewakkie shit.
Dit account is niet meer in gebruik!!

iggypoep

Bericht door iggypoep »

Zeker toffe Dax!!!

Denk dat een zwart blok ook mooi is past goed bij je wielen.

Groeten
Jaap

RobHonda
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1424
Lid geworden op: 31 jan 2007 13:56
Locatie: Den Haag

Bericht door RobHonda »

Update:
belgom alu gekocht en mn rechter carter ook gepolijst gelijk mn ontluchtingspotje ook meegenomen verder nieuwe kickstarter en hondasleutelhanger 8)
verder zijn de nieuwe velgen + banden besteld nu alleen nog een complete achternaaf van n monkey dan kan ik straks de boel ook nog monteren
nieuwe velgen worden de fake 8 gaats van motomonkeys.nl met michelin S1 banden
verder een bagagerekje gemaakt maar die hoef ik niet te showen.. die is puur functioneel en lelijk
verder niks gebeur maar binnekort hoplijk dus n update met nieuwe velgen

foto:
Afbeelding

B&DHC
4T-MSB addict
Berichten: 820
Lid geworden op: 15 feb 2007 22:10
Locatie: Eindhoven

Bericht door B&DHC »

velgen zullen mooi komen te staan, ik zou wel echt iets aan je zadel overtrekje doen, zoals ik al eerder zei kun je dit makkelijk zelf maken.

succes verder,

als je een honda achternaaf neemt moet je wel wat dingen aanpassen,
is niet zo gemmakelijk weet ik uit ervaring :lol:
zit nu gelukkig met schijfrem

Mvg,
Bob

Plaats reactie