Mijn Daxen
-
- chaly's angel
- Berichten: 1617
- Lid geworden op: 27 jan 2007 20:42
- Bezit: halve SS50, XL600V Transalp
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
Niet schrikken, gewoon kopen!
Ik heb teveel projecten, en daarom besloten om wat 4takt spul te gaan opruimen. Minimaal 2 daxen moeten het veld gaan ruimen. In ieder geval deze (want af) en dan nog eventueel de gele of anders m'n andere ST70 motodax (Duits, groen, volledig origineel, wel iets minder in de lak, en met ST70 blok of Lifan 108cc).
Kortom, help me en koop er een, dan heb ik weer ruimte in de garage. 8)
Ik heb teveel projecten, en daarom besloten om wat 4takt spul te gaan opruimen. Minimaal 2 daxen moeten het veld gaan ruimen. In ieder geval deze (want af) en dan nog eventueel de gele of anders m'n andere ST70 motodax (Duits, groen, volledig origineel, wel iets minder in de lak, en met ST70 blok of Lifan 108cc).
Kortom, help me en koop er een, dan heb ik weer ruimte in de garage. 8)
---------------------
Smith&Wesson - the original point and click interface
Smith&Wesson - the original point and click interface
-
- Frequent 4T-MSB visitor
- Berichten: 155
- Lid geworden op: 28 jan 2007 19:18
- Locatie: De Bilt
- Contacteer:
Halodax schreef:ha cromlech, gezellig dat je nog steeds nix veranderd bentCromlech schreef:wat doe je nou intresant dikkop?Halodax schreef:niet om het een oft ander maar jincheng of wie dan ook maakt die koppelingscarters toch niet met oliegegevens in relief erop?!?!?!
je kunt toch zo op de foto zien dat ie echt honda is
maargoed ik heb ze wel meer gezien, heb hier 2 c50 blokken liggen met zo'n zelfde koppelingscarter dus het is orgineel honda iig
natuurlijk is het orgineel honda, dat was de vraag ook niet
maar of dit koppelingscarter met 0.8 liter bij dit type hoort
en waarom er blokken zijn waar 0.8 liter in moet en blokken waar 0.7 liter in moet?
Zal wel zo horen. op het blok van m'n andere (Duitse) ST70 staat ook 0.8L.Cromlech schreef:Halodax schreef:ha cromlech, gezellig dat je nog steeds nix veranderd bentCromlech schreef:wat doe je nou intresant dikkop?Halodax schreef:niet om het een oft ander maar jincheng of wie dan ook maakt die koppelingscarters toch niet met oliegegevens in relief erop?!?!?!
je kunt toch zo op de foto zien dat ie echt honda is
maargoed ik heb ze wel meer gezien, heb hier 2 c50 blokken liggen met zo'n zelfde koppelingscarter dus het is orgineel honda iig
natuurlijk is het orgineel honda, dat was de vraag ook niet
maar of dit koppelingscarter met 0.8 liter bij dit type hoort
en waarom er blokken zijn waar 0.8 liter in moet en blokken waar 0.7 liter in moet?
---------------------
Smith&Wesson - the original point and click interface
Smith&Wesson - the original point and click interface
-
- 4T-MSB regular
- Berichten: 256
- Lid geworden op: 15 feb 2007 16:39
- Locatie: amersfoort/amsterdam.
-
- chaly's angel
- Berichten: 1617
- Lid geworden op: 27 jan 2007 20:42
- Bezit: halve SS50, XL600V Transalp
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
Hmm, ik heb van de Belgische koper van m'n blauwe Dax vernomen dat hij het in België wel voor elkaar heeft gekregen om het originele frame op kenteken te krijgen.
Heeft ie mazzel aan, nou heeft ie er een 2e frame met kenteken voor nop bij gekregen.
Hij gaat dat ori frame ook nog in dezelfde kleur laten spuiten. Ik heb de verf van mijn spuiter al naar België verstuurd.
Heeft ie mazzel aan, nou heeft ie er een 2e frame met kenteken voor nop bij gekregen.
Hij gaat dat ori frame ook nog in dezelfde kleur laten spuiten. Ik heb de verf van mijn spuiter al naar België verstuurd.
---------------------
Smith&Wesson - the original point and click interface
Smith&Wesson - the original point and click interface
-
- Frequent 4T-MSB visitor
- Berichten: 117
- Lid geworden op: 22 mei 2007 19:55
- Locatie: damsko
in duitsland en belgie werden de meeste honda's verkocht met 0,8 liter op de koppelingskarter omdat de duitsers en belgen dikker zijn dan andere mensen zoals hollanders en japanners.. omdat het blok meer kg's moet meesleuren wordt het warmer en heeft het meer olie nodig.
audi80audi80audi80audi80audi80audi80audi80a