Mijn Daxen

Zet hier je foto('s) van je brommer(s) neer
roow
4T-MSB zombie
Berichten: 2384
Lid geworden op: 28 jan 2007 11:29
Locatie: bennekom

Bericht door roow »

Volgens mij zag ik 'm alweer voorbij schieten op marktplaats.

chaly-dude
chaly's angel
Berichten: 1617
Lid geworden op: 27 jan 2007 20:42
Bezit: halve SS50, XL600V Transalp
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door chaly-dude »

roow schreef:Volgens mij zag ik 'm alweer voorbij schieten op marktplaats.
ik schrok ook even... :shock:

Ettie
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 55
Lid geworden op: 17 nov 2007 20:45
Locatie: Soest

Bericht door Ettie »

Niet schrikken, gewoon kopen! :D

Ik heb teveel projecten, en daarom besloten om wat 4takt spul te gaan opruimen. Minimaal 2 daxen moeten het veld gaan ruimen. In ieder geval deze (want af) en dan nog eventueel de gele of anders m'n andere ST70 motodax (Duits, groen, volledig origineel, wel iets minder in de lak, en met ST70 blok of Lifan 108cc).

Kortom, help me en koop er een, dan heb ik weer ruimte in de garage. 8)
---------------------
Smith&Wesson - the original point and click interface

roow
4T-MSB zombie
Berichten: 2384
Lid geworden op: 28 jan 2007 11:29
Locatie: bennekom

Bericht door roow »

ook nog een motor-frame liggen? 8)

Ettie
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 55
Lid geworden op: 17 nov 2007 20:45
Locatie: Soest

Bericht door Ettie »

Helaas, had ik die maar. 8)
roow schreef:ook nog een motor-frame liggen? 8)
---------------------
Smith&Wesson - the original point and click interface

Cromlech
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 155
Lid geworden op: 28 jan 2007 19:18
Locatie: De Bilt
Contacteer:

Bericht door Cromlech »

Halodax schreef:
Cromlech schreef:
Halodax schreef:niet om het een oft ander maar jincheng of wie dan ook maakt die koppelingscarters toch niet met oliegegevens in relief erop?!?!?!

je kunt toch zo op de foto zien dat ie echt honda is :roll:
wat doe je nou intresant dikkop?
ha cromlech, gezellig dat je nog steeds nix veranderd bent :roll:

maargoed ik heb ze wel meer gezien, heb hier 2 c50 blokken liggen met zo'n zelfde koppelingscarter dus het is orgineel honda iig

natuurlijk is het orgineel honda, dat was de vraag ook niet
maar of dit koppelingscarter met 0.8 liter bij dit type hoort
en waarom er blokken zijn waar 0.8 liter in moet en blokken waar 0.7 liter in moet?

Ettie
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 55
Lid geworden op: 17 nov 2007 20:45
Locatie: Soest

Bericht door Ettie »

Cromlech schreef:
Halodax schreef:
Cromlech schreef:
Halodax schreef:niet om het een oft ander maar jincheng of wie dan ook maakt die koppelingscarters toch niet met oliegegevens in relief erop?!?!?!

je kunt toch zo op de foto zien dat ie echt honda is :roll:
wat doe je nou intresant dikkop?
ha cromlech, gezellig dat je nog steeds nix veranderd bent :roll:

maargoed ik heb ze wel meer gezien, heb hier 2 c50 blokken liggen met zo'n zelfde koppelingscarter dus het is orgineel honda iig

natuurlijk is het orgineel honda, dat was de vraag ook niet
maar of dit koppelingscarter met 0.8 liter bij dit type hoort
en waarom er blokken zijn waar 0.8 liter in moet en blokken waar 0.7 liter in moet?
Zal wel zo horen. op het blok van m'n andere (Duitse) ST70 staat ook 0.8L.
---------------------
Smith&Wesson - the original point and click interface

koenkoenkoen
4T-MSB regular
Berichten: 256
Lid geworden op: 15 feb 2007 16:39
Locatie: amersfoort/amsterdam.

Bericht door koenkoenkoen »

is dit frame nou imitatie of ook ori honda?

ikwillem
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 63
Lid geworden op: 25 jun 2008 20:52
Locatie: Hoekseweirdoo

Bericht door ikwillem »

:?: die super orginele blauwe is toch een Skaaitiem op kenteken :!:

chaly-dude
chaly's angel
Berichten: 1617
Lid geworden op: 27 jan 2007 20:42
Bezit: halve SS50, XL600V Transalp
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door chaly-dude »

ikwillem schreef::?: die super orginele blauwe is toch een Skaaitiem op kenteken :!:
in het vervolg even een aantal reacties van andere gebruikers lezen, maar... dit is gewoon een zeer zeer mooie orginele Honda Dax :!:

ikwillem
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 63
Lid geworden op: 25 jun 2008 20:52
Locatie: Hoekseweirdoo

Bericht door ikwillem »

het puntje op de i ontbreekt

verder ziet het er erg mooi en verzorgt uit.

succes met de verkoop

Ettie
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 55
Lid geworden op: 17 nov 2007 20:45
Locatie: Soest

Bericht door Ettie »

Welk puntje op de i ontbreekt?

Hij is trouwens inmiddels al verkocht.
---------------------
Smith&Wesson - the original point and click interface

Ettie
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 55
Lid geworden op: 17 nov 2007 20:45
Locatie: Soest

Bericht door Ettie »

Schopje, vorige week de gele Dax ook laten keuren. Weer een ST50 erbij op motorkenteken. Was kein problem, aangezien het een Belgische is van 1973.
---------------------
Smith&Wesson - the original point and click interface

Ettie
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 55
Lid geworden op: 17 nov 2007 20:45
Locatie: Soest

Bericht door Ettie »

Hmm, ik heb van de Belgische koper van m'n blauwe Dax vernomen dat hij het in België wel voor elkaar heeft gekregen om het originele frame op kenteken te krijgen.
Heeft ie mazzel aan, nou heeft ie er een 2e frame met kenteken voor nop bij gekregen. 8-)
Hij gaat dat ori frame ook nog in dezelfde kleur laten spuiten. Ik heb de verf van mijn spuiter al naar België verstuurd.
---------------------
Smith&Wesson - the original point and click interface

thomasinga
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 117
Lid geworden op: 22 mei 2007 19:55
Locatie: damsko

Bericht door thomasinga »

in duitsland en belgie werden de meeste honda's verkocht met 0,8 liter op de koppelingskarter omdat de duitsers en belgen dikker zijn dan andere mensen zoals hollanders en japanners.. omdat het blok meer kg's moet meesleuren wordt het warmer en heeft het meer olie nodig.
audi80audi80audi80audi80audi80audi80audi80a

Plaats reactie