ZB50

Zet hier je foto('s) van je brommer(s) neer
MrSinga
4T-MSB zombie
Berichten: 2625
Lid geworden op: 28 jan 2007 22:19
Bezit: Vaillante;
MSX125
ST70
Z50A K3
En een berg projectjes
Locatie: Santa-Cruz, Belgium

Re: Re:

Bericht door MrSinga »

olvert schreef: John, je hebt niet helemaal gelijk. Na het beter leren kennen van diverse frame's weet ik dat de ophanging van het achterlicht ook verschilt. Monkey R/RT hebben een andere achterlichtophanging.

Overigens hebben de 'westerse' ZB ook hier en daar verschillen in het frame. Ik heb hier een frame dat van oorsprong duits is met een extra beugel voor die belachelijke spatlap, iets dat een nederlands frame weer niet heeft. Dit is natuurlijk mierenneukerij, maar even een extra 'wist-je-dat'.
zitten nog verschillen in hoor. Zelfs de koplamporen zijn soms verschillend.
Mijn ZB heeft korte met een rond gat in, andere hebben langere met ovalen gat in. Mijne is dus kort, duits model. Maat heeft lang model maar ook duits model.
...

zitten binnen de verschillende jaren zelfs kleine verschillen.

nu, erg mooie brommer :D hou ze in eer want zoveel echte ZB's rijden niet rond

olvert
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 31
Lid geworden op: 09 feb 2007 19:17
Locatie: Amsterdam

Re: Re:

Bericht door olvert »

MrSinga schreef:
olvert schreef: John, je hebt niet helemaal gelijk. Na het beter leren kennen van diverse frame's weet ik dat de ophanging van het achterlicht ook verschilt. Monkey R/RT hebben een andere achterlichtophanging.

Overigens hebben de 'westerse' ZB ook hier en daar verschillen in het frame. Ik heb hier een frame dat van oorsprong duits is met een extra beugel voor die belachelijke spatlap, iets dat een nederlands frame weer niet heeft. Dit is natuurlijk mierenneukerij, maar even een extra 'wist-je-dat'.
zitten nog verschillen in hoor. Zelfs de koplamporen zijn soms verschillend.
Mijn ZB heeft korte met een rond gat in, andere hebben langere met ovalen gat in. Mijne is dus kort, duits model. Maat heeft lang model maar ook duits model.
...

zitten binnen de verschillende jaren zelfs kleine verschillen.

nu, erg mooie brommer :D hou ze in eer want zoveel echte ZB's rijden niet rond
dat weet ik, ik had het alleen over de frame verschillen! :wink:

Plaats reactie