Honda CB50J

Zet hier je foto('s) van je brommer(s) neer
N00bDaan
4T-MSB beginner
Berichten: 21
Lid geworden op: 08 apr 2007 16:51
Locatie: Leiden

Honda CB50J

Bericht door N00bDaan »

Jawel... De foto's stonden nog op de webspace dus dan kan ik ze net zo goed maar even hier neerzetten. Nog gemaakt met de analoge camera en ingescanned dus de kwaliteit kan beter, wat zal gebeuren als ik eens tijd heb voor het kontje...

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

roow
4T-MSB zombie
Berichten: 2384
Lid geworden op: 28 jan 2007 11:29
Locatie: bennekom

Bericht door roow »

leuke foto's, leuke brommert 8)

chaly-dude
chaly's angel
Berichten: 1617
Lid geworden op: 27 jan 2007 20:42
Bezit: halve SS50, XL600V Transalp
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door chaly-dude »

dat is een mooie CB50
zit er nu ook zo'n ''mooie'' grote kenteken plaat achterop ?

techniq
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 29
Lid geworden op: 13 feb 2007 10:03
Locatie: Zwolle

Bericht door techniq »

Kijk zo willen we die cb`s zien. Erg mooi hoor
Honda, power of dreams

Boele
4T-MSB regular
Berichten: 369
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:54
Bezit: Skyteam Gorilla
Locatie: Utrecht

Bericht door Boele »

mooi dingetje hoor

kenteken erop?
Afbeelding

BasC50
4T-MSB regular
Berichten: 347
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:48
Locatie: 't twentsche land.

Bericht door BasC50 »

allerlelijkste honda ooit gemaakt

maar dan heb jij wel de mooiste lelijkste honda ooit.
of de minst lelijke,

in ieder geval, je hebt er iets moois van gemaakt.

SBloke
4T-MSB regular
Berichten: 470
Lid geworden op: 28 jan 2007 01:41
Bezit: BMW R1100GS
Locatie: Nijmegen

Bericht door SBloke »

Wat een gruwelijk mooi ding. Alleen dat kontje is het net niet helemaal en ik zou er clip-ons op zetten.... (Iets meer café-racer dus)

Verder mijn diepste respect. Eindelijk weer een mooie brommer op dit forum :lol:
~Bovenstaande is mijn mening en hoeft niet op waarheid of werkelijkheid gestoeld te zijn.~

MU!

amigo
4T-MSB regular
Berichten: 289
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:31
Locatie: Eindhoven

Bericht door amigo »

zeker een super mooi ding, knap werk hoor. Veel rijplezier toegewenst :P

Denniss
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 149
Lid geworden op: 28 jan 2007 16:16
Locatie: Hoevelaken

Bericht door Denniss »

Boele schreef:mooi dingetje hoor

kenteken erop?

Gebruikersavatar
Jurrien
chaly's angel
Berichten: 5871
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:51
Locatie: Willieoort

Bericht door Jurrien »

super, die analoge foto's!

Volgens mij heb ik deze een tijd geleden wel eens op een hondadag zien rijden. Moet echt 2003 zijn ofzo.
www.jurrienmaakt.nl
NIX schreef: 20 sep 2023 08:46Wat de hippie zegt. Ben het helemaal met hem eens.

Quinten
4T-MSB beginner
Berichten: 14
Lid geworden op: 28 jan 2007 15:33
Locatie: Naarden

Bericht door Quinten »

Mooi ding, maar ik vind die koektrommel die je achterlicht voor moet stellen wel een beetje groot uitgevallen, kan denk ik veel netter en beter bij de brommer passend.
dat zwart/witte striping staat ehm goed!
SS50

Vehikel
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 105
Lid geworden op: 11 mar 2007 10:55
Locatie: Baarn
Contacteer:

Bericht door Vehikel »

Mooie brommer, hoe zit het met je kenteken? :p Ik wil ook een Cb kopen, maar de rdw .... :evil:
En over het remmen gesproken, valt er een beetje mee te remmen met een mechanische rem?

pistonpen paultje
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 32
Lid geworden op: 28 jan 2007 00:26

Bericht door pistonpen paultje »

Voor kenteken heb je gewoon duitse papieren nodig. Of V5 of wat dan ook...Heb je dit niet: ander frame zoeken, of brommert laten staan.

Ik heb er nog 1tje...Ik kan met gemak stoppies doen met mn voorrem. Het zal niet zo goed zijn als een hydraulische, maar met afstellen kom je bijna net zo ver.

En idd. mooi brommertje!

N00bDaan
4T-MSB beginner
Berichten: 21
Lid geworden op: 08 apr 2007 16:51
Locatie: Leiden

Bericht door N00bDaan »

SBloke schreef:Wat een gruwelijk mooi ding. Alleen dat kontje is het net niet helemaal en ik zou er clip-ons op zetten.... (Iets meer café-racer dus)
Verder mijn diepste respect. Eindelijk weer een mooie brommer op dit forum :lol:
Zelf ben ik ook niet helemaal tevreden over het kontje... Ga binnenkort weer eens wat maken.. Polyester does the job.

Denniss schreef:
Boele schreef:mooi dingetje hoor
kenteken erop?
Yup, ga binnenkort m'n kentekenplaat laten maken hoewel ik de papieren al 8 maanden heb of zo.. Beter laat dan nooit. :D

Quinten schreef:Mooi ding, maar ik vind die koektrommel die je achterlicht voor moet stellen wel een beetje groot uitgevallen, kan denk ik veel netter en beter bij de brommer passend.
dat zwart/witte striping staat ehm goed!
Achterlicht is gewoon origineel... Er is een originele buddy met kontje en speciaal achterspatbord met het bijhorende achterlicht. Alleen erg zeldzaam en duur dus dit was mijn oplossing... Misschien kom ik ooit nog eens de originele versie tegen en heb ik het geld. :D

Vehikel schreef:Mooie brommer, hoe zit het met je kenteken? :p Ik wil ook een Cb kopen, maar de rdw .... :evil:
En over het remmen gesproken, valt er een beetje mee te remmen met een mechanische rem?
Het keuren zelf is geen probleem, alleen het papierwerk is wat lastig wat betreft de duitse papieren.. De remmen zijn echt geweldig op dit ding... Laatst weer even de straat op en neer gereden op de SS van m'n broer die net weer in elkaar staat en hoewel de remmen niet meer de beste zijn blijft schijfrem toch echt met kop en schouders erbovenuit steken.

Jurrien schreef:super, die analoge foto's!
Volgens mij heb ik deze een tijd geleden wel eens op een hondadag zien rijden. Moet echt 2003 zijn ofzo.
Yup, volgens mij klopt 2003 wel inderdaad... Toen was het nog wel oude stijl met zwarte tank en enorm grote sigaar als uitlaat (reed echt belachelijk slecht in vergelijking met de onbegrenste uitlaat die er nu op zit)...

chaly-dude
chaly's angel
Berichten: 1617
Lid geworden op: 27 jan 2007 20:42
Bezit: halve SS50, XL600V Transalp
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door chaly-dude »

N00bDaan schreef:
Quinten schreef:Mooi ding, maar ik vind die koektrommel die je achterlicht voor moet stellen wel een beetje groot uitgevallen, kan denk ik veel netter en beter bij de brommer passend.
dat zwart/witte striping staat ehm goed!
Achterlicht is gewoon origineel... Er is een originele buddy met kontje en speciaal achterspatbord met het bijhorende achterlicht. Alleen erg zeldzaam en duur dus dit was mijn oplossing... Misschien kom ik ooit nog eens de originele versie tegen en heb ik het geld. :D
Dat achterlicht is idd het lelijkste van de hele brommer...
Koop dan gewoon een ander model van Honda, bijvoorbeeld deze:
Afbeelding
die past misschien wat beter erbij :P
maar het is natuurlijk ook weer een kwestie van smaak.. :roll:

Plaats reactie