Gekocht in oktober 2016, inmiddels ligt hij volledig uit elkaar.
De basis van de brommer is goed, het uiterlijk verdient echter wat aandacht.
Het plan is om hem de komende tijd helemaal klaar te maken en te laten spuiten in de originele blauwe kleur.
Foto's van de huidige staat: Done:
-Voorvork keerringen vervangen
-zijkap gerepareerd
-luchtfilterbak en voetsteunen gespoten
-motorblok nagekeken en schoongemaakt
-nieuwe contactpunten en condensator
-stuur(schakelaars), en klemmen gepoetst
-uitlaatbocht ontgrenst
-frame spuiten
-nieuwe kickstarter
-elektra maken
-nieuwe uitlaat of universele demper erop (PB mag als je wat hebt liggen
![Very Happy :D](./images/smilies/apple_icon_e_biggrin.png)
-tank, spatborden en zijkapjes laten spuiten
-cockpitverlichting regelen'
-knipperlichten voorkant + relais
To do's:
-Niets meer
![Shocked :shock:](./images/smilies/apple_icon_eek.png)
Ik ben van plan om deze imitatie bobine te kopen, heeft iemand hier ervaring mee, of kan ik beter voor een andere gaan?
Ik heb voornamelijke ervaring met 2 takt brommers als: Tomos, peugeot en Vespa, het 4 takt principe is relatief nieuw voormij maar het is dankzij het cb50 werkplaatsboek allemaal te doen
![Wink :wink:](./images/smilies/apple_icon_e_wink.png)
Op het moment is mijn dagelijkste vervoer een Tomosje: Ik hoor graag wat jullie van mijn Hondatje vinden.