Jeroens Noof

Zet hier je foto('s) van je brommer(s) neer
gonzo
4T-MSB regular

Re: Jeroens Noof

Bericht door gonzo » 11 jun 2019 10:59

jeroensael schreef:
09 jun 2019 17:30
Lollll.
Oorspronkelijk kom ik uit cuijk( onder nijmegen) waar er nog steeds honda's te vinden zijn. Bouwjaar van mij is 1974😏. Reden ze vroeger hier wel rond?

Greetz!
Ik kom uit omg Boxmeer/ Venray. Hier was toen en nu nog steeds amper een 4takt te zien. Wel een hoog zundapp/Kreidler gehalte, later in de 80er en 90er meer en meer mt, mb, yamaha dt, mtx en in de stad ( Venlo) zag je ontzettend veel ciao en boxer dingen. Af en toe een red rose.
Ik kan niet subtiel. ........Het is er of niet!

Gooische Honda
Frequent 4T-MSB visitor
Bezit: Honda SS50Z & Novio

Re: Jeroens Noof

Bericht door Gooische Honda » 12 jun 2019 15:54

Fraai geworden man. Mis alleen het originele 'truttige' bagagerekje voor. Leuk opgelapt zo, fraai.

In mijn pubertijd en omgeving Utrecht/de Bilt/Zeist/Bosch en Duin/Bilthoven in ca. 1996/97 waren het al oudjes maar toch nog rel. veel SS-/C50jes of andere 4-takt varianten. Prachtig mooi en ietwat uit het patroon v.d. grijze massa MT/DT/Visions en al dat andere plastic geprak. Als ik nu iets 4-takt-achtigs zie rijden (niet vaak meer in zelfde omgeving :cry: ) verdraai ik mijn nek in de auto, ff duimpje op en altijd een leeftijdsgenoot met een grijns op z'n giechel die dan reageert! :mrgreen:. Enjoy the little things!
Aandacht nodig en/of zelfingenomen?? dan is Facebook echt iets voor jou!! :lol:

Plaats reactie