Enige zonde is dat ik dan een motor heb en geen rijbewijs.. Uiteraard wel een investering in de toekomst, als het ergens kan staan..
Ik ga eerst maar eens proberen een brommerkenteken te scoren, motor kan altijd nog.
En ik belde de vent terwijl er net 200 eu geboden was. Kerel bleek meer met oude Puchjes te doen (ooooh wat leeeuk, ik ook) en had deze erbij gekocht om een keer de 4takttechniek te bewonderen. Nadat hij 'gereserveerd' was en ik een afspraak had gemaakt, heeft hij zich daar ook prima aan gehouden terwijl er 350 geboden werdt.. Prima kerel dus.
Het is inderdaad een motor, nu zijn deze geloof ik alleen geproduceerd voor 75 dus je kan er een kenteken op gooien als je er even achter kan komen, Plofkop heeft geloof ik een manuel gescoord van de K0 waarop de productie jaartallen staan, dus denk een PB die kant op en je kan er een motorkenteken bij zetten.
En zoiets kost geld neem ik aan, gewoon een keuring? Vanwege je woordgebruik gooien, krijg ik kleine twijfeltjes.
Plan wat ik nu heb is om een plaatje te maken met mijn CD50 framenummers, en dat erover te plakken. Tegen de tijd dat ik kan motoren verwijder ik dat wel weer en kan ik hem laten keuren (uiteraard met een 175cc 1cilinder monsterblok wat tegen die tijd 20 euro kost)
Geweld: veel herrie en een hoop snelheid. Brommerrijden is pure woede.