[Lennaert] Motor SS50

Zet hier je foto('s) van je brommer(s) neer
Lennaert
4T-MSB regular
Berichten: 377
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:36
Locatie: Amsterdam

[Lennaert] Motor SS50

Bericht door Lennaert »

Yes, net weer voor 100 eu een Honda SS50 gescoord Volgens de RDW zat er een motor-framenummer in, maar dat ga ik nog maar even aanvechten (wil er wel een kenteken op) Het is allemaal los en ziet er in de eerste instantie prima uit, compressie, geen speling etc. Staat nu nog bij een vriend (vandaar het brakke ding ernaast) maar moet zsm hierheen komen.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Daarnaast heb ik nog een CD50 die nu bij de coater ligt, die wel met kenteken. Ben bezig om daar een full 70 blok van te bouwen. Voor de liefhebbers heb ik ook nog een MV50, deze ligt ook in revisatie en is na de CD aan de beurt. Daar wordt een monzablok met 70cc maxicilinder en geforceerde koeling op gebouwt.. :twisted:
Geweld: veel herrie en een hoop snelheid. Brommerrijden is pure woede.

Dezelfde Jasper
chalykiller
Berichten: 781
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:00
Locatie: Ede
Contacteer:

Bericht door Dezelfde Jasper »

Probeer hem dan op moto kenteken te krijgen, te stoer 8) kan je ém ook weer voor veel centjes verkopen

MJB
4T-MSB regular
Berichten: 282
Lid geworden op: 28 jan 2007 02:04
Locatie: Amsterdam

Bericht door MJB »

Voor 100 euro? Da's echt geen geld :)

San
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 166
Lid geworden op: 27 jan 2007 23:17
Locatie: Utrecht

Bericht door San »

Die stond op MP of niet? Heb die man aan de lijn gehad maar die wilde deze SS voor veel meer geld weg doen dan dit.

Net koopje is het zeker, wel komisch een K0 met een semi blok maar dan wel weer een alu cilinder en een C50 teller.

Het is inderdaad een motor, nu zijn deze geloof ik alleen geproduceerd voor 75 dus je kan er een kenteken op gooien als je er even achter kan komen, Plofkop heeft geloof ik een manuel gescoord van de K0 waarop de productie jaartallen staan, dus denk een PB die kant op en je kan er een motorkenteken bij zetten.

Succes met dit schitterend aankoopje.

Lennaert
4T-MSB regular
Berichten: 377
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:36
Locatie: Amsterdam

Bericht door Lennaert »

Enige zonde is dat ik dan een motor heb en geen rijbewijs.. Uiteraard wel een investering in de toekomst, als het ergens kan staan..

Ik ga eerst maar eens proberen een brommerkenteken te scoren, motor kan altijd nog.

En ik belde de vent terwijl er net 200 eu geboden was. Kerel bleek meer met oude Puchjes te doen (ooooh wat leeeuk, ik ook) en had deze erbij gekocht om een keer de 4takttechniek te bewonderen. Nadat hij 'gereserveerd' was en ik een afspraak had gemaakt, heeft hij zich daar ook prima aan gehouden terwijl er 350 geboden werdt.. Prima kerel dus.

Het is inderdaad een motor, nu zijn deze geloof ik alleen geproduceerd voor 75 dus je kan er een kenteken op gooien als je er even achter kan komen, Plofkop heeft geloof ik een manuel gescoord van de K0 waarop de productie jaartallen staan, dus denk een PB die kant op en je kan er een motorkenteken bij zetten.
En zoiets kost geld neem ik aan, gewoon een keuring? Vanwege je woordgebruik gooien, krijg ik kleine twijfeltjes.

Plan wat ik nu heb is om een plaatje te maken met mijn CD50 framenummers, en dat erover te plakken. Tegen de tijd dat ik kan motoren verwijder ik dat wel weer en kan ik hem laten keuren (uiteraard met een 175cc 1cilinder monsterblok wat tegen die tijd 20 euro kost)
Geweld: veel herrie en een hoop snelheid. Brommerrijden is pure woede.

arthur
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 173
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:24
Bezit: CT70 motodax
Locatie: Utrecht

Bericht door arthur »

Lennaert schreef: Ik ga eerst maar eens proberen een brommerkenteken te scoren, motor kan altijd nog.
Dat heb je mis. Eenmaal op brommerkenteken... kan je daarna een motorkenteken op je spreekwoordelijke buik schrijven...

Dezelfde Jasper
chalykiller
Berichten: 781
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:00
Locatie: Ede
Contacteer:

Bericht door Dezelfde Jasper »

Het zou echt zonde zijn als je dit op brommerkenteken probeert te zetten als het tenminste een motor is..

Lennaert
4T-MSB regular
Berichten: 377
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:36
Locatie: Amsterdam

Bericht door Lennaert »

Dat heb je mis. Eenmaal op brommerkenteken... kan je daarna een motorkenteken op je spreekwoordelijke buik schrijven...
Kan hem dan toch gewoon laten omkeuren naar motor? Of ben ik nou gek..? Dan maar de plaatjestaktiek
Geweld: veel herrie en een hoop snelheid. Brommerrijden is pure woede.

Lennaert
4T-MSB regular
Berichten: 377
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:36
Locatie: Amsterdam

Bericht door Lennaert »

Ok, zonde. Maar ik neem aan dat ik moet betalen om hier een motorkenteken op te krijgen? En moet ik hem dan ook laten keuren?
Geweld: veel herrie en een hoop snelheid. Brommerrijden is pure woede.

NIX
chaly addict
Berichten: 18901
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
Bezit: Een hamer
Locatie: Milsbeek

Bericht door NIX »

Dat moet je ook om hem tot brommer te laten keuren. Als motor is ie specialer dan als brommer.

Overigens weet Sander waar ie het over heeft.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.

Denniss
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 149
Lid geworden op: 28 jan 2007 16:16
Locatie: Hoevelaken

Bericht door Denniss »

Lennaert schreef:Ok, zonde. Maar ik neem aan dat ik moet betalen om hier een motorkenteken op te krijgen? En moet ik hem dan ook laten keuren?
denk dat hij op motor kenteken gelijk 400-500 euro meer waard is

Dezelfde Jasper
chalykiller
Berichten: 781
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:00
Locatie: Ede
Contacteer:

Bericht door Dezelfde Jasper »

Ik wil hem wel kopen voor 125 euro, tel uit je winst :D

Boele
4T-MSB regular
Berichten: 369
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:54
Bezit: Skyteam Gorilla
Locatie: Utrecht

Bericht door Boele »

HAHA beter zet je em op motorkenteken, en haal je em desnoods uit elkaar en bewaar je alleen je frame, zie je niet heel veel voor de rest is het toch een alles in 1 brommer..
Afbeelding

René
Admin
Berichten: 1917
Lid geworden op: 15 jan 2007 14:01
Bezit: Little Cub, Chaly, SS50
Locatie: De Bilt

Bericht door René »

Als je em laat keuren komt er de echte datum van eerste toelating op je papieren te staan. Is die datum van voor 26-11-1975 dan kun je em voor 70 euro tot motor keuren! Makkelijker kan niet!

Plaats reactie