Honda Z50A K3 Motormonkey
Ondertussen liggen de onderdelen bij de spuiter. Tank, spatborden en zijkappen worden RAL 1028:
En dan komen deze stickers erop:
Op de zijkappen komen zelf gemaakte stickers, ook zwart/oranje.
Verder is een nieuw blok binnen, omdat de 124cc niet helemaal lekker werkte. Meteen geupgrade naar 140cc:
Lifan 140cc
Slag x Boring: 57 x 56
5 plaats koppeling op de bak
Vervroegend vliegwiel
VM26 erop
Ook is de Yoshimura 2 ondertussen ingekort, zodat deze minder uitsteekt. Scheelt 4 cm tot nu toe, misschien dat hij nog korter wordt.
Hopelijk zit volgende week alles weer in elkaar en kan ik de eerste foto's laten zien.
En dan komen deze stickers erop:
Op de zijkappen komen zelf gemaakte stickers, ook zwart/oranje.
Verder is een nieuw blok binnen, omdat de 124cc niet helemaal lekker werkte. Meteen geupgrade naar 140cc:
Lifan 140cc
Slag x Boring: 57 x 56
5 plaats koppeling op de bak
Vervroegend vliegwiel
VM26 erop
Ook is de Yoshimura 2 ondertussen ingekort, zodat deze minder uitsteekt. Scheelt 4 cm tot nu toe, misschien dat hij nog korter wordt.
Hopelijk zit volgende week alles weer in elkaar en kan ik de eerste foto's laten zien.
-
- 4T-MSB beginner
- Berichten: 23
- Lid geworden op: 28 jan 2007 20:01
- Locatie: De Bilt
-
- 4T-MSB heilige
- Berichten: 5195
- Lid geworden op: 28 jan 2007 12:11
- Bezit: wat je bezit is onderweg naar anderen.
- Locatie: Nijmegen
Motomonkeys.nl aka Jasper Diepeveen. Hij heeft ze voorlopig niet meer.eric123 schreef:magk vragen waar je dat blok vandaan heb?
en de prijs?
Frame houdt het prima. Als een Take fabrieksblok met 20 pk het houdt, waarom een standaard 140cc blok niet...?
Het wordt steeds gekker? Het wordt steeds leuker
-
- 4T-MSB addict
- Berichten: 804
- Lid geworden op: 28 jan 2007 12:10
- Bezit: Honda SS50 en C50
- Locatie: Odijk
-
- 4T-MSB addict
- Berichten: 804
- Lid geworden op: 28 jan 2007 12:10
- Bezit: Honda SS50 en C50
- Locatie: Odijk
-
- 4T-MSB beginner
- Berichten: 23
- Lid geworden op: 28 jan 2007 20:01
- Locatie: De Bilt
dat standaard spul was alleen voor de keuringSingaBernd schreef:ach, honda dan..
( ik dacht dat op pagina 1 stond met standaard jincheng spul.. )
ongeveer even groot, zelfde maat bandjes, remmen die niet geschikt zijn voor een snelheid van 100 km/h...
dus daarom vind ik het link
is daarna al zoveel veranderd
Dit ding is ook levensgevaarlijk. Het is klein en daarom slecht zichtbaar. De remmen zijn klein, banden zijn klein, alles is klein. En het gaat hard zo laag bij de grond.SingaBernd schreef:ach, honda dan..
( ik dacht dat op pagina 1 stond met standaard jincheng spul.. )
ongeveer even groot, zelfde maat bandjes, remmen die niet geschikt zijn voor een snelheid van 100 km/h...
dus daarom vind ik het link
Een gewone motor is ook gevaarlijk. Als jij 250 rijdt en je wil remmen sta je ook niet snel stil met je Hayabusha. Als je tegen een boom of auto rijdt ben je dood.
Maakt dus weinig uit allemaal. Wat belangrijk is, is dat je er verantwoord mee om gaat. En dat je plezier in je hobby hebt...
je moet ook niet 250 rijdenBerry schreef:Dit ding is ook levensgevaarlijk. Het is klein en daarom slecht zichtbaar. De remmen zijn klein, banden zijn klein, alles is klein. En het gaat hard zo laag bij de grond.SingaBernd schreef:ach, honda dan..
( ik dacht dat op pagina 1 stond met standaard jincheng spul.. )
ongeveer even groot, zelfde maat bandjes, remmen die niet geschikt zijn voor een snelheid van 100 km/h...
dus daarom vind ik het link
Een gewone motor is ook gevaarlijk. Als jij 250 rijdt en je wil remmen sta je ook niet snel stil met je Hayabusha. Als je tegen een boom of auto rijdt ben je dood.
Maakt dus weinig uit allemaal. Wat belangrijk is, is dat je er verantwoord mee om gaat. En dat je plezier in je hobby hebt...
het leven is gevaarlijk, voor je het weet heb je een T4N2M1 carcinoom en heb je nog maar paar weken te leven
pwoap pwoap pwaaaap
ja of de waardes van Hb, MCV en erythrocyten zijn verlaagd, dat wijst juist op microcytaire enemie.. dan kun je wel 'n oesofago-gastro-duodensoscopie verrichten maar voorkomen is beter dan genezen
we zijn hier niet om met medische termen te strooien(en ja, m'n zus heeft wat notulen op m'n kamer laten liggen.)
we zijn hier niet om met medische termen te strooien(en ja, m'n zus heeft wat notulen op m'n kamer laten liggen.)
moet je wel anemie schrijven heBasC50 schreef:ja of de waardes van Hb, MCV en erythrocyten zijn verlaagd, dat wijst juist op microcytaire enemie.. dan kun je wel 'n oesofago-gastro-duodensoscopie verrichten maar voorkomen is beter dan genezen
we zijn hier niet om met medische termen te strooien(en ja, m'n zus heeft wat notulen op m'n kamer laten liggen.)
maar het ging er gewoon om dat het gezeik is dat het gevaarlijk is.. tuurlijk is het gevaarlijk, maar het ligt eraan wanneer je je gas opentrekt etc
pwoap pwoap pwaaaap
ja dat klopt, je moet altijd op je hoede passen, en als je niet op je tellen let ga je dood, en iedereen zal zeggen dat het je eigen schuld is als je dubbelgevouwen door de voorruit vliegt, pas maar op en wees voorzichtig want als je zometeen achter je pc weggaat kom je in de wereld van gevaren, voor je het weet wordt je van je brommer af getrokken door een enge junk, dus pas op, allemaal, ookal rij je op een c50 met een spiegel, er kunnen zoveel linke dingen gebeuren,
kijk uit !
kijk uit !