Toen ik hem aanschafte was hij vrijwel helemaal origineel, het enige wat niet origineel was, was het zadel (duo-zitje met zo'n witte achterkant, en 'for Honda' erop) en een motorsport klein gat.
Na er een beetje genoeg van te hebben, kocht ik een ander uitlaatje(V8-speedsource carbon), chrome veren en een chrome shark achterbrug.
Dat zag er zo uit:
![Afbeelding](https://images.weserv.nl/?url=interval0.rendered.startpda.net/3500001-3550000/3506709_500_500_z4E4.jpeg)
Toen ik daar ook een beetje genoeg van had, begon het echte aanpassen.
- Hydraulische voorvork
- Schijfrem voor
- Stervelgen (honda wave)
- Dubbele OVER titanium uitlaat
- carterontluchting (yoshimura)
- 1 persoonszadel (origineel honda)
- gasveren (O-big)
- wit achterlicht
- kleinere knipperlichten achter, met witte glaasjes
- voor verdwenen de knipperlichten.
- 26mm carburateur
- 70cc
Het eindresultaat:
![Afbeelding](https://images.weserv.nl/?url=modulo6.rendered.hyves.org/45000001-45050000/45033701-45033800/45033704_5__y8o.jpeg)
Inmiddel is de 26mm carburateur eraf, en zit er weer een 12mm op, die ook nog eens begrensd is. Dit komt omdat als ik nog een keer op de rollerbank moet, en ik heb teveel kw me brommer in beslag genomen wordt. dus nu loopt ie 43km/h 8)