Je moet hem even monteren zoals het hoort, hij zit nu veel te ver naar buiten.. En de bok eraf.roow schreef:
Denk dat de middenbok er een keer onderuit gaat
Ploffer van RobbM
-
- 4T-MSB heilige
- Berichten: 4576
- Lid geworden op: 29 jan 2007 19:21
- Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk - Locatie: Ommen.
-
- The 4T-MSB is my life!
- Berichten: 1513
- Lid geworden op: 05 feb 2007 16:00
- Bezit: Een bezitter heeft meestal de feitelijke macht over een goed en gedraagt zich alsof hij de eigenaar van dat goed is. Oftewel een moto dax
- Locatie: Bennekom/EDE
Hij zit zover naar buiten, vanwegen de uitlaatKippenverver schreef:Je moet hem even monteren zoals het hoort, hij zit nu veel te ver naar buiten.. En de bok eraf.roow schreef:
Denk dat de middenbok er een keer onderuit gaat
Zit een Cee zijstandaard op, anders staat hij ook zo als een scooter... zo schuin
Gebroken achterbrugassen = 4
Iets met 190cc . Op de dax
Iets met 190cc . Op de dax
moeilijker maak je het me niet hoor, gewoon onderlangsniek is ik schreef:zal ik het nog eens moeilijker maken, heb je al aan bovenlangs gedacht ?
En aan een onderlangse kitaco(vind ik altijd heel erg mooi)
dit is dan weer beetje jammer, want het is opzich wel een leuke pijp...Eric schreef:Mijn ervaring met nhrc op 50cc is dat ze niet mooi donker klinken. Eerder schel
maar inprecipe als ik me middenbok er van af ros en me eigen beugel maak moeten deze uitlaatjes passen?
- Over alu down
- Takegawa new down
- Takegawa Bomber
- Takegawa hyper street down
- daytona megafone
- NHRC
want dan gaan we opzoek naar een leuke prijs.
02-07-2008 SS goedgekeurd!!!
-
- 4T-MSB heilige
- Berichten: 4576
- Lid geworden op: 29 jan 2007 19:21
- Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk - Locatie: Ommen.
-
- chaly's angel
- Berichten: 1617
- Lid geworden op: 27 jan 2007 20:42
- Bezit: halve SS50, XL600V Transalp
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
-
- Frequent 4T-MSB visitor
- Berichten: 173
- Lid geworden op: 31 jan 2007 23:49
- Locatie: BuSSum
vandaag weer wat kilometers gemaakt, blok draait nog niet zoals het hoord helaas.
stotteren in het midden gebied en daar komt die ook niet door heen.
aangezien ik dit blok toch keer open wil maken om hem hellemaal na te kijken, ben ik opzoek naar een andere blok.
kwam bij daxdodo een leuk blok tegen voor maar 225 euro.
gaat om het volgende blok.
http://www.daxdodo.com/catalog/product_ ... ucts_id=33
Monsterblok 124cc 225,00EUR
Monsterblok 124cc met koppeling op de krukas, merk Ducar. Wordt geleverd met kickstart, spruitstuk en schakelpook.
maar ik neem aan dat er bijvoorbeeld de ontsteking er wel op zit? ( dus gewoon kant en klaar blok zonder carb.)?
stotteren in het midden gebied en daar komt die ook niet door heen.
aangezien ik dit blok toch keer open wil maken om hem hellemaal na te kijken, ben ik opzoek naar een andere blok.
kwam bij daxdodo een leuk blok tegen voor maar 225 euro.
gaat om het volgende blok.
http://www.daxdodo.com/catalog/product_ ... ucts_id=33
Monsterblok 124cc 225,00EUR
Monsterblok 124cc met koppeling op de krukas, merk Ducar. Wordt geleverd met kickstart, spruitstuk en schakelpook.
maar ik neem aan dat er bijvoorbeeld de ontsteking er wel op zit? ( dus gewoon kant en klaar blok zonder carb.)?
02-07-2008 SS goedgekeurd!!!
de ss reed al niet zo goed.
nadat ik me kenteken had gemonteerd kon ik ongeveer 5km rijden en stopte die.
probleem : benzine kraan verstopt
tank WEER schoon gemaakt en probleem opgelost.
maar ik had nog steed last van het stotteren bij het midden gebied, de ss was begrenst wegen het rdw, ik dacht alle begrenzers er uit te hebben gehaalt, behalve me luchtfulter begrenser dus.
probleem opgelost
vandaag van rotterdam naar zoetermeer gereden, geen enkele probleem op de heen weg. tot halve wegen, toen stopte die in 1 keer er mee...
hij wou niet meer aan niks. na tijdje gewacht wou die weer normaal een en reed die ook gewoon weer verder zonder problemen.
ben in berkel bij familie blijven eten en daar heeft me oom nog een rondje gereden zonder problemen. tot ik naar huis wou, starten in 2keer kicken ( normaal 1 keer ) maar hij bleef rijden.
helle tijd rustig aan gereden omdat een maatje met een puch reed die niet harder wou ineens dan 25 km ongeveer.
en ineens viel die uit terwel ik een bocht nam ( eerste keer was ook tijdens een scherpe bocht ) en na 5 keer kicken ging die weer aan, hij bleef moeilijk stationeer lopen ( maar daar had die soms al last van ).
toen kon ik 200 meter rijden en stopte die er mee en wou in geen mogelijk heid aan meer.
hij start meestal zonder shoke in 1/2 keer kicken met een klein beetje gas.
nou wou die hellemaal niet starten zonder shoke, enkel met shoke er op starten die naar 10 keer kicken, en je moest gas er flink op houden mocht die aanblijven, snel in ze 1 en koppeling rustig op laten komen, zodra je dat deed kreeg die het moeilijk en viel die uit dat keer op keer op keer...
heb verder nog niet gekeken want had geen gereedschap bij me, maar vonk heeft die wel, want die heb ik gevoeld
nadat ik me kenteken had gemonteerd kon ik ongeveer 5km rijden en stopte die.
probleem : benzine kraan verstopt
tank WEER schoon gemaakt en probleem opgelost.
maar ik had nog steed last van het stotteren bij het midden gebied, de ss was begrenst wegen het rdw, ik dacht alle begrenzers er uit te hebben gehaalt, behalve me luchtfulter begrenser dus.
probleem opgelost
vandaag van rotterdam naar zoetermeer gereden, geen enkele probleem op de heen weg. tot halve wegen, toen stopte die in 1 keer er mee...
hij wou niet meer aan niks. na tijdje gewacht wou die weer normaal een en reed die ook gewoon weer verder zonder problemen.
ben in berkel bij familie blijven eten en daar heeft me oom nog een rondje gereden zonder problemen. tot ik naar huis wou, starten in 2keer kicken ( normaal 1 keer ) maar hij bleef rijden.
helle tijd rustig aan gereden omdat een maatje met een puch reed die niet harder wou ineens dan 25 km ongeveer.
en ineens viel die uit terwel ik een bocht nam ( eerste keer was ook tijdens een scherpe bocht ) en na 5 keer kicken ging die weer aan, hij bleef moeilijk stationeer lopen ( maar daar had die soms al last van ).
toen kon ik 200 meter rijden en stopte die er mee en wou in geen mogelijk heid aan meer.
hij start meestal zonder shoke in 1/2 keer kicken met een klein beetje gas.
nou wou die hellemaal niet starten zonder shoke, enkel met shoke er op starten die naar 10 keer kicken, en je moest gas er flink op houden mocht die aanblijven, snel in ze 1 en koppeling rustig op laten komen, zodra je dat deed kreeg die het moeilijk en viel die uit dat keer op keer op keer...
heb verder nog niet gekeken want had geen gereedschap bij me, maar vonk heeft die wel, want die heb ik gevoeld
02-07-2008 SS goedgekeurd!!!
-
- chaly addict
- Berichten: 18901
- Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
- Bezit: Een hamer
- Locatie: Milsbeek
Ik denk dat je kraantje alweer verstopt zit en dat je de gom er een keer heel goed uit moet halen. Toevallig heb ik net zelf een paar kraantjes van gom ontdaan. Net hars. Of heel taai, of gewoon keihard. Ik heb de kraantjes helemaal uit elkaar gehaald en zelfs de pijpjes die in de tank omgoog steken eruit getrokken om met een dun boortje de gom eruit te boren. (Niet door je kraantje boren. De gom is net zo hard als je alu.)
Spoel ook je tank eens schoon met benzine en laat het door het kraangat eruit lopen. Kun je lachen. Gewoon daarna de benzine zeven en nog eens spoelen.
Spoel ook je tank eens schoon met benzine en laat het door het kraangat eruit lopen. Kun je lachen. Gewoon daarna de benzine zeven en nog eens spoelen.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.