CD50

Zet hier je foto('s) van je brommer(s) neer
Leijendekkr

Bericht door Leijendekkr »

ja ik heb certi, rijd nu met het blaadje GESLAAG met 4 fout. Kan hem vrijdag ophalen.
x

maus
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 150
Lid geworden op: 28 jan 2007 18:31
Locatie: Doorn

Bericht door maus »

goedzo jongen, kan je mijn ss dan ook even maken , kunnen we boeken als ik terug kom xxx haai
willem!

Leijendekkr

kapot?

Bericht door Leijendekkr »

na een tijdje heerlijk gereden te hebben zijn er weer wat problemen.

Het begon toen ik met maus terug kwam van leertouwer en toen we de maarnseberg opreden viel ie uit. toen ik het oliepeil controleerde bleek deze leeg te zijn en er kwam witte rook uit zodra ik de dop eruit haalde. voorzichtig verder gereden naar boven naar maus huis. hij had geen nieuwe olie en ik moest toch naar huis dus toen maar de oude olie uit z'n ss door een koffie filter erin gedaan. thuis aangekomen kwam er bij aankomst weer witte rook uit toen ik het olie peil eruit haalde.

leeg laten lopen en verse olie ingedaan.

toen regelmatig olie gecontroleerd wat er iederekeer een uitzag als een beetje grijzig prutje.

toen reed mijn cd helemaal kut en viel hij soms gewoon uit als ik in zijn 4 op top reed. dan controleerde ik het peil waar weer witte rook uitkwam en liet hem even afkoelen om weer verder te rijden. ook had het blok nu een rare ratel/tik.

ik heb er nu 2 weken niet op gereden in afwachting op mijn vader om hem weg te brengen. tot vandaag ik de bus miste en dacht dat ik wel de brommer kon nemen. ik reed ongeveer 5 km zonder probleem. toen viel ie uit terwijl ik tot stilstand kwam, koppeling laten schieten en reed weer.

toen ik bijna bij school was ging hij steeds langszamer.

uiteindelijk reed ik 25 en viel ie uit. er kwam gigantisch veel witterook overal uit, uit de uitlaat terwijl hij uit was en ook gewoon uit het blok gespoten

vanaf dat ik dus van leertouwer kwam verbruikte de cd olie en kwam er gigantisch veel stinkende witte rook uit de uitlaat, echt hele wolken.

hij staat nu bij vriendje van mij en ik ga hem ophalen en dan wegbrengen naar loef ofzo.

Is het blok helemaal verloren??
sorry voor het verhaal maar ik heb tussenuur en verveel me vandaar dat het niet zo kort is, ik had de tijd

x

Plaats reactie