Honda Motra verkocht, nu nieuwe aanwinsten te melden pg.11

Zet hier je foto('s) van je brommer(s) neer
niek is ik
4T-MSB heilige
Berichten: 5195
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:11
Bezit: wat je bezit is onderweg naar anderen.
Locatie: Nijmegen

Re: Honda CT50Jc Motra 100% klaar, video op pagina 3

Bericht door niek is ik »

klinkt misschien stom, maar doen alsof je van niks weet en gewoon naar een ander keuringsstation gaan...

RDW spreekt zichzelf vaak zat(lees bijna altijd) tegen, en hoe ze de eisen opvatten verschilt ook per keurmeester/station...

en helemaal taktisch doe je het als je eerst naar zo'n station toegaat(einde van de dag doen, dan hebben ze tijd voor je) daar vraagt of je een keurmeester mag spreken, daar het een en ander goed en duidelijk na vragen, naam noteren.(ow en niet zeggen dat ze bij het andere station je weigerden)

en dan zou het toch echt moeten lukken :?
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
Roxanne schreef:Donder lomp jaaahh

lowrider
4T-MSB addict
Berichten: 644
Lid geworden op: 27 jan 2007 20:59

Re: Honda CT50Jc Motra 100% klaar, video op pagina 3

Bericht door lowrider »

Voor de verzameling.

Afbeelding

Sammie
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 118
Lid geworden op: 26 okt 2009 19:47

Re: Honda CT50Jc Motra 100% klaar, video op pagina 3

Bericht door Sammie »

lowrider schreef:Voor de verzameling.
Thanks lowrider, die ga ik inderdaad even uitprinten en bij het "dossier" stoppen ;), word ondertussen wel een heel boekwerk.
Misschien dat ik Honda Nederland nog eens opbel of ze deze als origineel naar me willen toesturen, ik heb namelijk gemerkt dat Honda Nederland zeer welwillend is met informatie. En dat is echt een compliment geen sarcasme.

Ok the day after de RDW ben ik de conclusie gekomen dat het voor mij een eitje is om de juiste papieren te verkrijgen. Mijn contactpersoon in Japan waar ik wat spulletjes voor de Motra van had gekocht wil het heel graag voor mij regelen en de documenten opsturen. Dus ik hoef me straks niet meer druk te maken of moeilijk doen als ik weer op de stoep van de RDW sta. Ik ga het dus gewoon doen zoals de RDW Amsterdam mij heeft gezegd, documenten van herkomst regelen, of ze nu gelijk hebben of niet.

Ronaldo
4T-MSB addict
Berichten: 846
Lid geworden op: 20 sep 2009 15:18
Bezit: Honda CY 50 _ 82cc
Honda Motra CT50
Honda VF1000R sc16
Immitatie Honda dax 150cc Daytona
Honda NSS300 Forza
Yamaha XV700 Virago
Suzuki AN650 Burgman
BMW e21 Alpina
Locatie: Omgeving Den Haag

Re: Honda CT50Jc Motra 100% klaar, video op pagina 3

Bericht door Ronaldo »

Sammie schreef:
lowrider schreef:Voor de verzameling.
Thanks lowrider, die ga ik inderdaad even uitprinten en bij het "dossier" stoppen ;), word ondertussen wel een heel boekwerk.
Misschien dat ik Honda Nederland nog eens opbel of ze deze als origineel naar me willen toesturen, ik heb namelijk gemerkt dat Honda Nederland zeer welwillend is met informatie. En dat is echt een compliment geen sarcasme.

Ok the day after de RDW ben ik de conclusie gekomen dat het voor mij een eitje is om de juiste papieren te verkrijgen. Mijn contactpersoon in Japan waar ik wat spulletjes voor de Motra van had gekocht wil het heel graag voor mij regelen en de documenten opsturen. Dus ik hoef me straks niet meer druk te maken of moeilijk doen als ik weer op de stoep van de RDW sta. Ik ga het dus gewoon doen zoals de RDW Amsterdam mij heeft gezegd, documenten van herkomst regelen, of ze nu gelijk hebben of niet.
Heeft die contactpersoon toevallig niet nog meer Motra's in de aanbieding? Zag er laatst 1 bij Nedstore, maar was direct al gereserveerd :evil:

Sammie
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 118
Lid geworden op: 26 okt 2009 19:47

Re: Honda CT50Jc Motra 100% klaar, video op pagina 3

Bericht door Sammie »

He Ronaldo, nee hij verkoopt geen hele Motra's of andere brommers maar alleen de onderdelen daarvan. Hij woont ook gewoon in Japan dus al zou hij ze wel heel verkopen dan word het een dure onderneming. Voor de rest zou ik zeggen Ebay.

nitelife
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1843
Lid geworden op: 28 jan 2007 17:17
Locatie: Ooievaarsstad

Re: Honda CT50Jc Motra 100% klaar, video op pagina 3

Bericht door nitelife »

Sammie schreef:
lowrider schreef:Voor de verzameling.
Thanks lowrider, die ga ik inderdaad even uitprinten en bij het "dossier" stoppen ;), word ondertussen wel een heel boekwerk.
Misschien dat ik Honda Nederland nog eens opbel of ze deze als origineel naar me willen toesturen, ik heb namelijk gemerkt dat Honda Nederland zeer welwillend is met informatie. En dat is echt een compliment geen sarcasme.

Ok the day after de RDW ben ik de conclusie gekomen dat het voor mij een eitje is om de juiste papieren te verkrijgen. Mijn contactpersoon in Japan waar ik wat spulletjes voor de Motra van had gekocht wil het heel graag voor mij regelen en de documenten opsturen. Dus ik hoef me straks niet meer druk te maken of moeilijk doen als ik weer op de stoep van de RDW sta. Ik ga het dus gewoon doen zoals de RDW Amsterdam mij heeft gezegd, documenten van herkomst regelen, of ze nu gelijk hebben of niet.
je kan net zogoed een japanse biebkaart laten zien, daar snapt de rdw net zoveel van als een japans papiertje van een motra!
TWD for life!

Sammie
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 118
Lid geworden op: 26 okt 2009 19:47

Re: Honda CT50Jc Motra 100% klaar, video op pagina 3

Bericht door Sammie »

Ja dat zei ik ook tegen haar (woorden van vergelijkende strekking op een aardige manier) maar deze papieren moet je dan weer OFFICIEEL laten vertalen door een ERKEND vertaler.

Weet je ik doe liever dit dan dat ik dat gezeur heb, ik weet wat ik nu moet regelen om gewoon voor een keuring te gaan en dan kunnen ze me gewoonweg niet weigeren.
Laatst gewijzigd door Sammie op 06 jan 2010 20:44, 1 keer totaal gewijzigd.

Kippenverver
4T-MSB heilige
Berichten: 4576
Lid geworden op: 29 jan 2007 19:21
Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk
Locatie: Ommen.

Re: Honda CT50Jc Motra 100% klaar, video op pagina 3

Bericht door Kippenverver »

Tering, jij hebt er zin in zeg :lol:
Ga heen en vereenvoudig u!

honda sleutelaar
4T-MSB addict
Berichten: 876
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:41
Locatie: Wolfheze

Re: Honda CT50Jc Motra 100% klaar, video op pagina 3

Bericht door honda sleutelaar »

heb je wel goed gekeken hoeveel geld erin is gestoken.
dan kan die laatste 100 euro er ook wel vanaf
Ctjes for life and SSjes after for ever.

In een kratje zitten 24 pilsjes,
een dag heeft 24 uur,
kan geen toeval zijn.

Sammie
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 118
Lid geworden op: 26 okt 2009 19:47

Re: Honda CT50Jc Motra 100% klaar, video op pagina 3

Bericht door Sammie »

Kippenverver schreef:Tering, jij hebt er zin in zeg :lol:
LOL ik maak me er niet druk om, het is even balen als je daar staat vol goede verwachting maar dan komt het nuchtere weer naar boven. En zoveel moeite hoef ik er nu ook weer niet voor te doen toch? Ik kan deze info allemaal weer aan jullie doorgeven zo is iedereen tevreden :)

Edo
slagschroevendraaier elite
Berichten: 2625
Lid geworden op: 14 feb 2008 16:20
Bezit: Honda Chaly, GB500
Locatie: Alphen a/d Rijn

Re: Honda CT50Jc Motra 100% klaar, video op pagina 3

Bericht door Edo »

Sammie is met 36 posts toch wel een prima nieuwe aanwinst voor het forum als je het mij vraagt :) Ook dat is serieus, geen sarcasme.

August
4T-MSB regular
Berichten: 286
Lid geworden op: 28 jan 2007 16:01
Locatie: Memmingen

Re: Honda CT50Jc Motra 100% klaar, video op pagina 3

Bericht door August »

Als je een erkende vertaler weet, geef het even door. Ik heb ook nog een stuk of drie Japanse papieren die vertaald mogen worden. Zoveel woorden staan er niet op, dus zal niet heel erg duur hoeven zijn.
Ik dacht dat geewee het misschien ook nog nodig had, die heeft ook nog van die papieren.
NIX schreef:heb nog een verlengde pukkel op een imi vliegwiel liggen. Moet ik alleen nog een SS bij bouwen.

lowrider
4T-MSB addict
Berichten: 644
Lid geworden op: 27 jan 2007 20:59

Re: Honda CT50Jc Motra 100% klaar, video op pagina 3

Bericht door lowrider »

Ter referentie.. MP-HB-98

Sammie
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 118
Lid geworden op: 26 okt 2009 19:47

Re: Honda CT50Jc Motra 100% klaar, video op pagina 3

Bericht door Sammie »

August schreef:Als je een erkende vertaler weet, geef het even door. Ik heb ook nog een stuk of drie Japanse papieren die vertaald mogen worden. Zoveel woorden staan er niet op, dus zal niet heel erg duur hoeven zijn.
Ik dacht dat geewee het misschien ook nog nodig had, die heeft ook nog van die papieren.
Bel de Japanse ambassade eens op over het vertalen. De ambassade vertaalt namelijk regelmatig documenten voor mensen die dat nodig hebben (Bezoekadres: Tobias Asserlaan 2, 2517 KC Den Haag. Telefoon: (070) 346 95 44). Leg je verhaal uit en hun wijzen je de weg, ze zijn heel vriendelijk en behulpzaam.

lowrider schreef:Ter referentie.. MP-HB-98
Dank voor dit, dit kan mij ook weleens van pas komen.

Ik kan morgen waarschijnlijk een kleine update geven over het een en ander want er zit enige voorruitgang in, in de positieve zin.

Sammie
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 118
Lid geworden op: 26 okt 2009 19:47

Re: Honda CT50Jc Motra 100% klaar, video op pagina 3

Bericht door Sammie »

Dan nu het goede nieuws: ik heb een kenteken gekregen. Ik wil iedereen bedanken voor zijn ideen en informatie bij deze.

Plaats reactie