Niet zo destructief Bart..bart beekhuizen schreef:8)Camiel schreef:Wel vet gebakje Ik zou meteen aan het schuren en accuzuur smeren slaan, maar in die gemoedstoestand ben ik momenteel even
De SS50 (V) POWER
-
- 4T-MSB heilige
- Berichten: 5195
- Lid geworden op: 28 jan 2007 12:11
- Bezit: wat je bezit is onderweg naar anderen.
- Locatie: Nijmegen
zegt de gene met een zuipen tot we kruipen avater...Tuinslet© schreef:Niet zo destructief Bart..bart beekhuizen schreef:8)Camiel schreef:Wel vet gebakje Ik zou meteen aan het schuren en accuzuur smeren slaan, maar in die gemoedstoestand ben ik momenteel even
verder een leuke ss, vorkpoten en voornaaf zou ik ook inderdaad netjes maken...
en een kontaktslotje heb ik eventueel ook wel voor je te leen, een originele hm met 2 sleutels, dus moet je er wel voorzichtig mee zijn
enne wanneer is de keuring ???
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
Roxanne schreef:Donder lomp jaaahh
-
- HVN oppergodin
- Berichten: 661
- Lid geworden op: 29 jan 2007 13:29
- Bezit: 3 Puchs
- Locatie: Iron Laiden Ruk City
- Contacteer:
-
- chaly addict
- Berichten: 18835
- Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
- Bezit: Een hamer
- Locatie: Milsbeek
Volgens mij heb ik er speciaal voor de keuring een minivoortandwieltje op gezet. Dat moet je eigenlijk door een 13 of 14 vervangen. Minitandwieltje kan ik weer gebruiken voor de XL. Die moet ook flink langzaam lopen als ie naar de RDW mag. Ik zal eens kijken of ik zelf nog wat heb liggen.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
-
- Frequent 4T-MSB visitor
- Berichten: 80
- Lid geworden op: 04 jul 2007 20:25
- Locatie: Arnhem "de Afvoerput" Presikhaaf
Bodem is misschien welkom; nog even met de meubelmaker overleggen. Hij gaat helemaal custom worden uiteindelijk.NIX schreef:Ik heb nog wel een SS bodem en schuim liggen. Of gaat het nog veel meer custom worden?
In de tussentijd zoek ik overigens nog wel een tank, heb jij die zo nog liggen? (een tank spuiten terwijl er mee gereden wordt is ook niet alles he...)
En ik ga niet helemaa sjiek de friemel doen hoor. Ik wil gewoon net even alles iets anders.
-
- Frequent 4T-MSB visitor
- Berichten: 80
- Lid geworden op: 04 jul 2007 20:25
- Locatie: Arnhem "de Afvoerput" Presikhaaf
Re: De SS50 (V) POWER
Nou weet je wat... Voor de liefhebber een stel updates.
Vorig jaar heb ik er een bamiblokje van Bart onder gehangen, 110 cc. Doet het nog altijd, erg fijn. Maar het eerder besproken minivoortandwieltje zit er nog op, anders paste de ketting niet meer...
De 10mm carb zit er ook nog op.
De tanks die ik had liggen ben ik mee bezig gegaan. De slordigste (dacht ik) daar rijd ik nu mee rond, die is ondergekwast met vette plakkaatverfvlammen. (Ja Bart je krijgt 'm binnenkort terug).
De tweede tank is momenteel m'n proeftank en ligt klaar voor z'n laatste behandeling. Deze heb ik meerdere malen met kiezels lopen schudden, heeft een nacht met cola gestaan, en eigenlijk moet ik er nog een keer een heftiger zuurtje voor vinden (ideeën uit de keukenkast?) want zo schiet het nog steeds niet heel erg op.
Net geschuurd
meteen maar een antwoord op de vraag van Eric: nee, die duts ga ik niet wegplamuren. Ik ga er namelijk vanuit dat een druk kleurenschemaatje de boel optisch wel gladder laat lijken.
Kleurenschemaatje:
De derde... daarvan dacht ik echt dat die netjes was. Zag er megastrak uit, alleen wat bobbeltjes onder de lak. Vandaar dat ik heb besloten om de boel nog eens goed af te schuren en opnieuw te lakken maar wat bleek...
VOL met deuken. Was HEEL erg netjes geplamuurd. Blijkt dus m'n rotste tank te zijn....
Inmiddels heb ik ook vorige week een eendenkoplamp op m'n brommer gebeund. Deels met afstandsbusjes en deels met ijzerdraad (ding is topzwaar:P ).
Vorige week heb ik m'n spanningsregelaar binnen gekregen dus ik ben nu aan het wachten op iemand die me helpt met de electra. Dan gaat er mooi een gele h4 in de koplamp:D
ZIN IN!:D
En even jullie mening: ik heb een imi lage SS-uitlaat. Moet ik hiermee de Forza vervangen (minder herrie, minder mooi geluid, minder typisch ik maar minder overlast, minder geklaag en minder kans op boetes) of niet?
Vorig jaar heb ik er een bamiblokje van Bart onder gehangen, 110 cc. Doet het nog altijd, erg fijn. Maar het eerder besproken minivoortandwieltje zit er nog op, anders paste de ketting niet meer...
De 10mm carb zit er ook nog op.
De tanks die ik had liggen ben ik mee bezig gegaan. De slordigste (dacht ik) daar rijd ik nu mee rond, die is ondergekwast met vette plakkaatverfvlammen. (Ja Bart je krijgt 'm binnenkort terug).
De tweede tank is momenteel m'n proeftank en ligt klaar voor z'n laatste behandeling. Deze heb ik meerdere malen met kiezels lopen schudden, heeft een nacht met cola gestaan, en eigenlijk moet ik er nog een keer een heftiger zuurtje voor vinden (ideeën uit de keukenkast?) want zo schiet het nog steeds niet heel erg op.
Net geschuurd
meteen maar een antwoord op de vraag van Eric: nee, die duts ga ik niet wegplamuren. Ik ga er namelijk vanuit dat een druk kleurenschemaatje de boel optisch wel gladder laat lijken.
Kleurenschemaatje:
De derde... daarvan dacht ik echt dat die netjes was. Zag er megastrak uit, alleen wat bobbeltjes onder de lak. Vandaar dat ik heb besloten om de boel nog eens goed af te schuren en opnieuw te lakken maar wat bleek...
VOL met deuken. Was HEEL erg netjes geplamuurd. Blijkt dus m'n rotste tank te zijn....
Inmiddels heb ik ook vorige week een eendenkoplamp op m'n brommer gebeund. Deels met afstandsbusjes en deels met ijzerdraad (ding is topzwaar:P ).
Vorige week heb ik m'n spanningsregelaar binnen gekregen dus ik ben nu aan het wachten op iemand die me helpt met de electra. Dan gaat er mooi een gele h4 in de koplamp:D
ZIN IN!:D
En even jullie mening: ik heb een imi lage SS-uitlaat. Moet ik hiermee de Forza vervangen (minder herrie, minder mooi geluid, minder typisch ik maar minder overlast, minder geklaag en minder kans op boetes) of niet?
Re: De SS50 (V) POWER
SS tankjes... altijd fijn om strak te maken.
M'n vorige ss50 tank was ook één en al deuk, maar aardig strak weten te krijgen.
Zelfde geldt voor m'n 'nieuwe' tank voor de huidige SS50, die begint alweer aardig vorm te krijgen.
Ja, je moet er wel tijd en zin in hebben om te doen
Niks mis met een immi laag toch? Zeker niet op lange stukken.
M'n vorige ss50 tank was ook één en al deuk, maar aardig strak weten te krijgen.
Zelfde geldt voor m'n 'nieuwe' tank voor de huidige SS50, die begint alweer aardig vorm te krijgen.
Ja, je moet er wel tijd en zin in hebben om te doen
Niks mis met een immi laag toch? Zeker niet op lange stukken.