De SS50 (V) POWER

Zet hier je foto('s) van je brommer(s) neer
Tuinslet©
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 189
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:58

Bericht door Tuinslet© »

bart beekhuizen schreef:
Camiel schreef:Wel vet gebakje :P Ik zou meteen aan het schuren en accuzuur smeren slaan, maar in die gemoedstoestand ben ik momenteel even :lol:
8)
Niet zo destructief Bart.. :lol:

niek is ik
4T-MSB heilige
Berichten: 5195
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:11
Bezit: wat je bezit is onderweg naar anderen.
Locatie: Nijmegen

Bericht door niek is ik »

Tuinslet© schreef:
bart beekhuizen schreef:
Camiel schreef:Wel vet gebakje :P Ik zou meteen aan het schuren en accuzuur smeren slaan, maar in die gemoedstoestand ben ik momenteel even :lol:
8)
Niet zo destructief Bart.. :lol:
zegt de gene met een zuipen tot we kruipen avater...




verder een leuke ss, vorkpoten en voornaaf zou ik ook inderdaad netjes maken...

en een kontaktslotje heb ik eventueel ook wel voor je te leen, een originele hm met 2 sleutels, dus moet je er wel voorzichtig mee zijn
:)

enne wanneer is de keuring ???
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
Roxanne schreef:Donder lomp jaaahh

(V)
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 80
Lid geworden op: 04 jul 2007 20:25
Locatie: Arnhem "de Afvoerput" Presikhaaf

Bericht door (V) »

Zou super zijn! Als het aan mij ligt wordt hij gekeurd in m'n vakantie (de week voor en na het weekeinde van de 26e (juli), volgen we 'm nog?)

Ik laat het je weten!
Afbeelding

Hells Ezel
HVN oppergodin
Berichten: 661
Lid geworden op: 29 jan 2007 13:29
Bezit: 3 Puchs
Locatie: Iron Laiden Ruk City
Contacteer:

Bericht door Hells Ezel »

stoere brommert.

(V)
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 80
Lid geworden op: 04 jul 2007 20:25
Locatie: Arnhem "de Afvoerput" Presikhaaf

Bericht door (V) »

Update: de keuring is de 24e op 8.50. Hij is inmiddels keuringsklaar, behalve de duostepjes (die we even van de cee lenen de dag van de keuring). Duim voor ons!
Afbeelding

(V)
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 80
Lid geworden op: 04 jul 2007 20:25
Locatie: Arnhem "de Afvoerput" Presikhaaf

Bericht door (V) »

Update: hij is dus door de keuring heen en rijdt inmiddels gewoon.

Nog niet snel (al zegt de teller dat-ie 60 gaat, die gaf ook aan 45 te gaan waar de RDW geloof ik nog geen 30 heeft gemeten), maar hij rijdt.

Binnenkort wordt het pimpen geblazen!
Afbeelding

NIX
chaly addict
Berichten: 18835
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
Bezit: Een hamer
Locatie: Milsbeek

Bericht door NIX »

Volgens mij heb ik er speciaal voor de keuring een minivoortandwieltje op gezet. Dat moet je eigenlijk door een 13 of 14 vervangen. Minitandwieltje kan ik weer gebruiken voor de XL. Die moet ook flink langzaam lopen als ie naar de RDW mag. Ik zal eens kijken of ik zelf nog wat heb liggen.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.

(V)
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 80
Lid geworden op: 04 jul 2007 20:25
Locatie: Arnhem "de Afvoerput" Presikhaaf

Bericht door (V) »

Kijk, dat verklaart een hoop...

En Niels, thema... rood met kant. Zit zelfs te denken om speciaal een buddy te laten maken...
Afbeelding

NIX
chaly addict
Berichten: 18835
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
Bezit: Een hamer
Locatie: Milsbeek

Bericht door NIX »

Ik heb nog wel een SS bodem en schuim liggen. Of gaat het nog veel meer custom worden?
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.

(V)
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 80
Lid geworden op: 04 jul 2007 20:25
Locatie: Arnhem "de Afvoerput" Presikhaaf

Bericht door (V) »

NIX schreef:Ik heb nog wel een SS bodem en schuim liggen. Of gaat het nog veel meer custom worden?
Bodem is misschien welkom; nog even met de meubelmaker overleggen. Hij gaat helemaal custom worden uiteindelijk.
In de tussentijd zoek ik overigens nog wel een tank, heb jij die zo nog liggen? (een tank spuiten terwijl er mee gereden wordt is ook niet alles he...)

En ik ga niet helemaa sjiek de friemel doen hoor. Ik wil gewoon net even alles iets anders.
Afbeelding

(V)
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 80
Lid geworden op: 04 jul 2007 20:25
Locatie: Arnhem "de Afvoerput" Presikhaaf

Re: De SS50 (V) POWER

Bericht door (V) »

Nou weet je wat... Voor de liefhebber een stel updates.

Vorig jaar heb ik er een bamiblokje van Bart onder gehangen, 110 cc. Doet het nog altijd, erg fijn. Maar het eerder besproken minivoortandwieltje zit er nog op, anders paste de ketting niet meer...
De 10mm carb zit er ook nog op.

De tanks die ik had liggen ben ik mee bezig gegaan. De slordigste (dacht ik) daar rijd ik nu mee rond, die is ondergekwast met vette plakkaatverfvlammen. (Ja Bart je krijgt 'm binnenkort terug).

De tweede tank is momenteel m'n proeftank en ligt klaar voor z'n laatste behandeling. Deze heb ik meerdere malen met kiezels lopen schudden, heeft een nacht met cola gestaan, en eigenlijk moet ik er nog een keer een heftiger zuurtje voor vinden (ideeën uit de keukenkast?) want zo schiet het nog steeds niet heel erg op.
Afbeelding
Net geschuurd
Afbeelding
meteen maar een antwoord op de vraag van Eric: nee, die duts ga ik niet wegplamuren. Ik ga er namelijk vanuit dat een druk kleurenschemaatje de boel optisch wel gladder laat lijken.
Kleurenschemaatje:
Afbeelding


De derde... daarvan dacht ik echt dat die netjes was. Zag er megastrak uit, alleen wat bobbeltjes onder de lak. Vandaar dat ik heb besloten om de boel nog eens goed af te schuren en opnieuw te lakken maar wat bleek...
Afbeelding
Afbeelding

VOL met deuken. Was HEEL erg netjes geplamuurd. :( Blijkt dus m'n rotste tank te zijn....


Inmiddels heb ik ook vorige week een eendenkoplamp op m'n brommer gebeund. Deels met afstandsbusjes en deels met ijzerdraad (ding is topzwaar:P ).
Vorige week heb ik m'n spanningsregelaar binnen gekregen dus ik ben nu aan het wachten op iemand die me helpt met de electra. Dan gaat er mooi een gele h4 in de koplamp:D
ZIN IN!:D


En even jullie mening: ik heb een imi lage SS-uitlaat. Moet ik hiermee de Forza vervangen (minder herrie, minder mooi geluid, minder typisch ik maar minder overlast, minder geklaag en minder kans op boetes) of niet?
Afbeelding

roow
4T-MSB zombie
Berichten: 2384
Lid geworden op: 28 jan 2007 11:29
Locatie: bennekom

Re: De SS50 (V) POWER

Bericht door roow »

SS tankjes... altijd fijn om strak te maken.
M'n vorige ss50 tank was ook één en al deuk, maar aardig strak weten te krijgen.

Zelfde geldt voor m'n 'nieuwe' tank voor de huidige SS50, die begint alweer aardig vorm te krijgen.
Ja, je moet er wel tijd en zin in hebben om te doen ;)

Niks mis met een immi laag toch? Zeker niet op lange stukken.

Plaats reactie