HJ's SS-jes, XL, imimimonkeys, C's, Tjallies, XR, ST en S90
Geplaatst: 28 aug 2008 10:33
Bij deze wat plaatjes van de blauwe SS waarmee ik de laatste 3T-rit reed.
Zo zag ie er de week ervoor nog uit:
En zo is ie nu:
Specs:
K1 met 50cc ori blokje.
10mm carbje, ori pijp, vastgezet vliegwiel, chaly kopje.
Frame is ooit zwart gecoat, tank is K1 met niet ori kleur en gespoten K1 striping. Opgelapte K3 buddy. Iets verbreed steppenbalkje en gescheurde ontstekingskap. Achterlichtsteun is van een Englese K1 met een C unit. Uitgedeukte en gelaste imi spatjes.
Heeft na 1 blokje om als test het 150km probleemloos gedaan naar, tijdens en van de 3T-rit.
Inmiddels niet meer van mij.
Deze was ook in mijn bezit:
Opgebouwd vanaf scratch.
Tijdens een testvlucht met de nieuwe eigenares:
Klaar voor transport:
De Imimonkey:
Rolling pitbikechassis voorzien van Singa tankje, buddy en stuur. C70 blokje voorzien van 70cc en 50 kop. Standaard versleten nokkenas die een Hagesan kuur heeft ondergaan. Versleten tuimelaars. Grondplaat met alleen een op maat gebeunde ontstekingsspoel en rechtgebogen punten. FS1 bobine, Bamicarb, restant verzaagde pitbike pijp. Werkende motorstopschakelaar. Totaal uitgelubberde geleidebussen in de vork.
Achterste tankbeugel moet nog verplaatst worden. Pijpje heeft 2 absorbtiepotten en kan aardig brullen. Koppeling Is voorzien van een kromme plaat die de gevoerde plaat waarvan de voering los in het huis lag vervangt. Werkt perfect.
Geen kenteken, dus alleen leuk voor in de tuin ofzo. Of als pullbike.
Als toegift een plaatje van de XL:
Met papieren dus zodra de achternaaf is overgezet en het licht werkt, gaan we daar een kentekenpoging mee wagen.
Zo zag ie er de week ervoor nog uit:
En zo is ie nu:
Specs:
K1 met 50cc ori blokje.
10mm carbje, ori pijp, vastgezet vliegwiel, chaly kopje.
Frame is ooit zwart gecoat, tank is K1 met niet ori kleur en gespoten K1 striping. Opgelapte K3 buddy. Iets verbreed steppenbalkje en gescheurde ontstekingskap. Achterlichtsteun is van een Englese K1 met een C unit. Uitgedeukte en gelaste imi spatjes.
Heeft na 1 blokje om als test het 150km probleemloos gedaan naar, tijdens en van de 3T-rit.
Inmiddels niet meer van mij.
Deze was ook in mijn bezit:
Opgebouwd vanaf scratch.
Tijdens een testvlucht met de nieuwe eigenares:
Klaar voor transport:
De Imimonkey:
Rolling pitbikechassis voorzien van Singa tankje, buddy en stuur. C70 blokje voorzien van 70cc en 50 kop. Standaard versleten nokkenas die een Hagesan kuur heeft ondergaan. Versleten tuimelaars. Grondplaat met alleen een op maat gebeunde ontstekingsspoel en rechtgebogen punten. FS1 bobine, Bamicarb, restant verzaagde pitbike pijp. Werkende motorstopschakelaar. Totaal uitgelubberde geleidebussen in de vork.
Achterste tankbeugel moet nog verplaatst worden. Pijpje heeft 2 absorbtiepotten en kan aardig brullen. Koppeling Is voorzien van een kromme plaat die de gevoerde plaat waarvan de voering los in het huis lag vervangt. Werkt perfect.
Geen kenteken, dus alleen leuk voor in de tuin ofzo. Of als pullbike.
Als toegift een plaatje van de XL:
Met papieren dus zodra de achternaaf is overgezet en het licht werkt, gaan we daar een kentekenpoging mee wagen.