Honda Motra verkocht, nu nieuwe aanwinsten te melden pg.11

Zet hier je foto('s) van je brommer(s) neer
Gebruikersavatar
nielspbr
Mr Kockengen
Berichten: 16198
Lid geworden op: 02 mar 2009 17:50
Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Locatie: Kockengen

Re: Honda CT50Jc Motra 100% klaar, video op pagina 3

Bericht door nielspbr »

Jeuj nu nog warm water regenen en je kan legaal rondtuffen. (Ik neem aan dat je je motra niet aan zout gaat blootstellen)

NIX
chaly addict
Berichten: 18833
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
Bezit: Een hamer
Locatie: Milsbeek

Re: Honda CT50Jc Motra 100% klaar, video op pagina 3

Bericht door NIX »

Sammie schreef:Dan nu het goede nieuws: ik heb een kenteken gekregen. Ik wil iedereen bedanken voor zijn ideen en informatie bij deze.
Hoe?
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.

nitelife
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1843
Lid geworden op: 28 jan 2007 17:17
Locatie: Ooievaarsstad

Re: Honda CT50Jc Motra 100% klaar, video op pagina 3

Bericht door nitelife »

gefeliciteerd man! ander keuringstation geprobeerd? of gewoon een andere keurmeester getroffen?
TWD for life!

Sammie
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 118
Lid geworden op: 26 okt 2009 19:47

Re: Honda CT50Jc Motra 100% klaar, video op pagina 3

Bericht door Sammie »

Ja sorry, ik heb een ander keuringsstation genomen. Vandaag in Nieuwegein geweest, erg vlotjes allemaal. Ik denk dat het in Amsterdam gewoon een stuk drukker is en daardoor een wat stressende werkomgeving, dus ik had gewoon dikke pech daar zoals al vermeld was. Laten we het daar maar gewoon op houden want ik wil de RDW niet in een raar daglicht zetten namelijk. Het is niet anders en belangrijkste is dat ik krijg wat ik graag wou. Ik krijg alsnog de originele papieren thuis gestuurd vanuit Japan, mijn contactpersoon had al een mailtje gestuurd naar me dat hij ze al gevonden en aangevraagd had en volgende week binnen heeft. Mooi voor de verzameling dan maar, en mocht iemand het een keertje nodig hebben zoals "lowrider" de technische gegevens poste voor mij (die dus wel gebruikt is om het gewicht over te nemen) zal ik ze plaatsen waar nodig.
Cool mag ik eindelijk buiten de tuin 8-), dus snel dooien en droog weer graag

niek is ik
4T-MSB heilige
Berichten: 5195
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:11
Bezit: wat je bezit is onderweg naar anderen.
Locatie: Nijmegen

Re: Honda CT50Jc Motra 100% klaar, video op pagina 3

Bericht door niek is ik »

gefeliciteerd !

en inderdaad, iedereen moet het zijne weten over de RDW, tegenover mij bewijzen ze mijn punt steeds meer :mrgreen:
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
Roxanne schreef:Donder lomp jaaahh

Kippenverver
4T-MSB heilige
Berichten: 4576
Lid geworden op: 29 jan 2007 19:21
Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk
Locatie: Ommen.

Re: Honda CT50Jc Motra 100% klaar, video op pagina 3

Bericht door Kippenverver »

Gefeliciteerd, echt supervet!
Ga heen en vereenvoudig u!

Sammie
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 118
Lid geworden op: 26 okt 2009 19:47

Re: Honda CT50Jc Motra 100% klaar, video op pagina 3

Bericht door Sammie »

Thanks voor de felicitaties, ik voel me net jarig :D . Ja echt super dat ik straks lekker kan toeren op dat ding, ik hoop dat ik op wat ritjes aanwezig mag en kan zijn dit jaar.

August
4T-MSB regular
Berichten: 286
Lid geworden op: 28 jan 2007 16:01
Locatie: Memmingen

Re: Honda CT50Jc Motra

Bericht door August »

Mooi zo! In Nieuwegein hebben ze behoorlijk wat kennis van en ervaring met de kleine honda's. Als dit in Amsterdam haast nooit voorkomt, dan zullen ze in geval van twijfel misschien liever nee verkopen. In Nieuwegein zullen ze minder schrikken van een klein Japans bromfietsje en weten ze hoe en wat.
NIX schreef:heb nog een verlengde pukkel op een imi vliegwiel liggen. Moet ik alleen nog een SS bij bouwen.

XL50deSeauje
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1224
Lid geworden op: 28 jan 2007 16:33
Bezit: CF70SS50MSS50XL50CT50JZB50Z50GSS50ZK1
Locatie: Nâluk
Contacteer:

Re: Honda CT50Jc Motra

Bericht door XL50deSeauje »

Gefeliciteerd man!
Ik heb twee maanden vakantie, dus ben ook van plan men motra binnenkort weer uit de all season stalling te trekken en er wat aan te doen.
Maurijn
Helm op de buddy, voorwiel naar rechts, tas bij het voorwiel.
De RZN

Kippenverver
4T-MSB heilige
Berichten: 4576
Lid geworden op: 29 jan 2007 19:21
Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk
Locatie: Ommen.

Re: Honda CT50Jc Motra

Bericht door Kippenverver »

Goed plan, kun je mooi de rit meerijden 7 Februari :D
Ga heen en vereenvoudig u!

Sammie
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 118
Lid geworden op: 26 okt 2009 19:47

Re: Honda CT50Jc Motra

Bericht door Sammie »

XL50deSeauje schreef:Gefeliciteerd man!
Ik heb twee maanden vakantie, dus ben ook van plan men motra binnenkort weer uit de all season stalling te trekken en er wat aan te doen.
Maurijn
He Maurijn ja zoals je ziet is alles volgens plan verlopen zij het met af en toe een hindernis, ik heb je foto's in ieder geval weleens gebruikt als inspiratiebron.
Mocht je ergens op een ritje gaan verschijnen met je Motra mag je het even van tevoren melden zodat ik er ook bij kan zijn.

Geert
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 52
Lid geworden op: 30 jan 2007 13:34
Locatie: erp (veghel)

Re: Honda CT50Jc Motra 100% klaar, video op pagina 3

Bericht door Geert »

August schreef:Als je een erkende vertaler weet, geef het even door. Ik heb ook nog een stuk of drie Japanse papieren die vertaald mogen worden. Zoveel woorden staan er niet op, dus zal niet heel erg duur hoeven zijn.
Ik dacht dat geewee het misschien ook nog nodig had, die heeft ook nog van die papieren.
Mijn broer is een net afgestudeerd in Japans misschien dat hij je iets verder zou kunnen helpen ik zal het hem misschien maar eens voorleggen mocht je interesse hebben.

back ontopic.
Ik moet zeggen erg veel respect om hem zo origineel op te bouwen met veel aandacht voor detail.
Dit terwijl je eigenlijk nieuw bent in de honda 4 takt wereld. (de zoomer daargelaten)
Het enige nadeel van een Mortra opknappen is dat het toch wel een gebruiksvoorwerp bij uitstek is :P
John Deere DAX
Afbeelding

Sammie
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 118
Lid geworden op: 26 okt 2009 19:47

Re: Honda CT50Jc Motra 100% klaar, video op pagina 3

Bericht door Sammie »

Geert schreef: Ik moet zeggen erg veel respect om hem zo origineel op te bouwen met veel aandacht voor detail.
Dit terwijl je eigenlijk nieuw bent in de honda 4 takt wereld. (de zoomer daargelaten)
Het enige nadeel van een Motra opknappen is dat het toch wel een gebruiksvoorwerp bij uitstek is :P
Thanks Geert, ik krijg meerdere reacties uit de wereld dat ik hem zo origineel mogelijk heb gehouden (positief). Omdat ik mijn Zoomer behoorlijk had aangepast heb ik in het begin van de Motra een dag getwijfeld welke kant ik op zou gaan. Uiteindelijk vind ik de keuze om hem zo origineel mogelijk te maken de beste die er is. De Motra's die gecustomized zijn die heb ik wel allemaal op foto verzameld en daar maak ik dan maar een kalender van...met de mijne op de cover ;)

Ik heb nog een projectje waar ik straks weer helemaal los op kan gaan en die ga ik gewoon als straatmachine gebruiken. De Motra ga ik gebruiken voor meetings (omdat ie 4-takt is) en van de zomer ga ik een rondritje europa doen door 5 landen. Dus gebruiken zal ik hem wel.

john
4T-MSB zombie
Berichten: 3342
Lid geworden op: 27 jan 2007 23:50
Bezit: gorilla white special
ATC70
woody c50
Locatie: keukenhof city

Re: Honda CT50Jc Motra

Bericht door john »

daar is de motra super voor, je kan er echt super veel op verpakken :D
Driving an ATC.... You can crash.. this won't happen any time, but can happen at any time...

stoterstangen90
Vierkantofiel
Berichten: 5169
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:17
Bezit: Morris Ital
Locatie: Zaagcity

Re: Honda CT50Jc Motra

Bericht door stoterstangen90 »

Van harte gefeliciteerd.

'T wordt tijd dat ik mijn Motra ook eens keuringswaardig ga maken.
Afbeelding

Plaats reactie