wat zijn de specificaties met een pe28 met een klek staat dat ook in zoon boek?Ronaldo schreef:Dat zijn uit mijn hoofd niet de waardes welke in het Daytona boekje staan.Viperdax schreef:niels heeft:
Blok: daytona 150
Carb: VM26-665
stationair: 20
naaldbuis: O8
gasschuif: 2.0
gasnaald: 4J13
hoofd: 165 (perfect, 170 te rijk)
filter: K&N
De settings voor een 150 daytona (gaat het bij hem volgens mij niet om, toch) dien je tevens een 28mm carb. te hebben.
1970 CT70 K0
-
- moppersmurf
- Berichten: 8903
- Lid geworden op: 28 jan 2007 21:51
- Bezit: paar brommers
- Locatie: neede gelderland
Re: 1970 CT70 K0
ik praat niet alleen maar poep
bami = bami. troep = troep.
bami = bami. troep = troep.
Re: 1970 CT70 K0
er staat niks over met kelk.
hoofdsproeier 110
stationair 35
gas naald een standje omhoog.
er zijn nog verschillende gashschuiven, ik weet niet precies welke er nou precies nodig is, ik dacht #3, ik heb helaas nu nog een andere
en dan zijn er nog veel verschillende meningen over welke gasnaald nou het beste is, daytona zelf raad jjq aan..
hoofdsproeier 110
stationair 35
gas naald een standje omhoog.
er zijn nog verschillende gashschuiven, ik weet niet precies welke er nou precies nodig is, ik dacht #3, ik heb helaas nu nog een andere
en dan zijn er nog veel verschillende meningen over welke gasnaald nou het beste is, daytona zelf raad jjq aan..
-
- 4T-MSB addict
- Berichten: 845
- Lid geworden op: 20 sep 2009 15:18
- Bezit: Honda CY 50 _ 82cc
Honda Motra CT50
Honda VF1000R sc16
Immitatie Honda dax 150cc Daytona
Honda NSS300 Forza
Yamaha XV700 Virago
Suzuki AN650 Burgman
BMW e21 Alpina - Locatie: Omgeving Den Haag
Re: 1970 CT70 K0
Ik heb het ook goed gelezen én weet ook dat Niels de settings van zijn oude blok én andere carb. hanteert.Viperdax schreef:als je goed leest, zie je dat er staat Niels heeft. er staat niet niels moet volgens daytona hebben.
en dan nog, wat er in het daytona boek staat klopt ook niet exact
De settings in het boek zijn ook gebaseerd op een bepaalde luchtvochtigheid, PE28, klimaat, temp.................................
- nielspbr
- Mr Kockengen
- Berichten: 16200
- Lid geworden op: 02 mar 2009 17:50
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
- Locatie: Kockengen
Re: 1970 CT70 K0
Die VM26 settings die viper plaatste zijn de huidige settings van mijn daytona 150. (kun je controleren op daxboard)
De reden voor de VM26 ipv. een PE28, ik had de VM26 liggen en een passend spruitstuk en rubber daarvoor.
Met de lifan 150 reed ik met de daarbij bijgeleverde vm24 en daarna een paar keer met de vm26, die kwam toen net van het 138blok van mijn inmiddels ex-pbr af en stond toen nog niet goed. (nu na een andere sproeierbuis (O-0 naar O-8), gasschuif(1.5 naar 2.0) en een grotere hoofdspoeier dus wel goed op de daytona)
De reden voor de VM26 ipv. een PE28, ik had de VM26 liggen en een passend spruitstuk en rubber daarvoor.
Met de lifan 150 reed ik met de daarbij bijgeleverde vm24 en daarna een paar keer met de vm26, die kwam toen net van het 138blok van mijn inmiddels ex-pbr af en stond toen nog niet goed. (nu na een andere sproeierbuis (O-0 naar O-8), gasschuif(1.5 naar 2.0) en een grotere hoofdspoeier dus wel goed op de daytona)
-
- moppersmurf
- Berichten: 8903
- Lid geworden op: 28 jan 2007 21:51
- Bezit: paar brommers
- Locatie: neede gelderland
Re: 1970 CT70 K0
Viperdax schreef:er staat niks over met kelk.
hoofdsproeier 110
stationair 35
gas naald een standje omhoog.
er zijn nog verschillende gashschuiven, ik weet niet precies welke er nou precies nodig is, ik dacht #3, ik heb helaas nu nog een andere
en dan zijn er nog veel verschillende meningen over welke gasnaald nou het beste is, daytona zelf raad jjq aan..
dat is alles wat jij van die gas fabriek weer van jou?
was er een beetje benieuwd naar
ik heb op mijn pe sproeir 125 volgens mij zitten en standaard stationair sproeier volgens mij 25 of 35 iets in die geest naald staat JFN op. maar ik heb geen daytona maar yx150 de gas schuif zou ik even moeten controleren
ik praat niet alleen maar poep
bami = bami. troep = troep.
bami = bami. troep = troep.
- nielspbr
- Mr Kockengen
- Berichten: 16200
- Lid geworden op: 02 mar 2009 17:50
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
- Locatie: Kockengen
Re: 1970 CT70 K0
Daytona adviseerd 3.0 voor de PE28.
-
- moppersmurf
- Berichten: 8903
- Lid geworden op: 28 jan 2007 21:51
- Bezit: paar brommers
- Locatie: neede gelderland
Re: 1970 CT70 K0
3.0 wat? schuif?nielspbr schreef:Daytona adviseerd 3.0 voor de PE28.
er zit een 2.0 in de 3.0 heb ik liggen
Laatst gewijzigd door butt head op 20 okt 2010 21:43, 1 keer totaal gewijzigd.
ik praat niet alleen maar poep
bami = bami. troep = troep.
bami = bami. troep = troep.
-
- moppersmurf
- Berichten: 8903
- Lid geworden op: 28 jan 2007 21:51
- Bezit: paar brommers
- Locatie: neede gelderland
Re: 1970 CT70 K0
morgen dan is de 3.0 proberen denk ik
de 2.0 zit er nu in
de 2.0 zit er nu in
ik praat niet alleen maar poep
bami = bami. troep = troep.
bami = bami. troep = troep.
- nielspbr
- Mr Kockengen
- Berichten: 16200
- Lid geworden op: 02 mar 2009 17:50
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
- Locatie: Kockengen
Re: 1970 CT70 K0
De afschuining van de schuif heeft vooral invloed in het gebied op de overgang van rijden op de stationairsproeier naar rijden op de gasnaald.
-
- moppersmurf
- Berichten: 8903
- Lid geworden op: 28 jan 2007 21:51
- Bezit: paar brommers
- Locatie: neede gelderland
Re: 1970 CT70 K0
oow dus eigenlijk niet voor mijn huis tuin en keuken af stelling van toe passingnielspbr schreef:De afschuining van de schuif heeft vooral invloed in het gebied op de overgang van rijden op de stationairsproeier naar rijden op de gasnaald.
ik praat niet alleen maar poep
bami = bami. troep = troep.
bami = bami. troep = troep.
-
- Frequent 4T-MSB visitor
- Berichten: 105
- Lid geworden op: 18 mei 2010 10:47
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
Re: 1970 CT70 K0
Zo, wat een informatie. Misschien handig om in de faq's te zetten? Omdat dit misschien toch wel regelmatig terug kan komen?
Bedankt in ieder geval.
Bedankt in ieder geval.
Re: 1970 CT70 K0
volgens mij moet ik ook over inderdaad naar gasschuif #3.0.
en dan nog een andere gasnaald
en dan nog een andere gasnaald
-
- Frequent 4T-MSB visitor
- Berichten: 105
- Lid geworden op: 18 mei 2010 10:47
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
Re: 1970 CT70 K0
Vandaag in een vrij uurtje even 2 alu busjes en een plaatje gefabriekt zodat mijn spatbord wat lager en wat meer in lijn met het wiel hangt.
Nu nog een spatlap eraan en ik kom het najaar en de winter wel door.
Nu nog een spatlap eraan en ik kom het najaar en de winter wel door.
- nielspbr
- Mr Kockengen
- Berichten: 16200
- Lid geworden op: 02 mar 2009 17:50
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
- Locatie: Kockengen
Re: 1970 CT70 K0
Dan zou ik voor de winter die chinese bandjes ook nog even vervangen.