SS50 project

Zet hier je foto('s) van je brommer(s) neer
Blootkonijn
4T-MSB regular
Berichten: 302
Lid geworden op: 03 jan 2010 21:09
Bezit: Honda CD50
Honda C50
Locatie: Ommen

Re: SS50 project

Bericht door Blootkonijn »

Ik weet mischien niet veel maar 1 ding weet ik zeker, een auto kost enorm veel geld, valt echt vies vies tegen!!

8-)
Matig uw kinderen, denk om mijn snelheid!

Eric
zoomerlover
Berichten: 3242
Lid geworden op: 20 dec 2011 00:15
Bezit: Een corsa 1.0 12V

Re: SS50 project

Bericht door Eric »

Licht er net aan in wat voor auto je wilt rijden. Een goeie Alto is niet duur in de heb.
Heeft iemand nog een C4.0SE blok van en Opel liggen? Dus niet de C3.0SE!!!

ciebie
4T-MSB zombie
Berichten: 2430
Lid geworden op: 16 jan 2009 16:24
Bezit: Honda CB50J, Honda C50 lange termijn project, C70 nog langer termijn project
Locatie: Soest

Re: SS50 project

Bericht door ciebie »

ach, of je nou belasting betaald.. of dat geld uitgeeft aan onderhoud van je oldtimer, geld kost t toch! :D

Christiaan
4T-MSB addict
Berichten: 689
Lid geworden op: 19 mar 2010 00:10
Bezit: 2 verbrande SS`jes en een verbrand Ceetje
Locatie: Zwolle en omgeving Utrecht

Re: SS50 project

Bericht door Christiaan »

ciebie schreef:ach, of je nou belasting betaald.. of dat geld uitgeeft aan onderhoud van je oldtimer, geld kost t toch! :D
haha precies, wel jammer om de SS`jes weg te doen, maarja.
Ik vraag gewoon een geldboom van de kerstman XD

Morgen even verder met km-teller wisselen en even draadjes checken want achter doen de knippers het niet.

butt head
moppersmurf
Berichten: 8903
Lid geworden op: 28 jan 2007 21:51
Bezit: paar brommers
Locatie: neede gelderland

Re: SS50 project

Bericht door butt head »

ciebie schreef:ach, of je nou belasting betaald.. of dat geld uitgeeft aan onderhoud van je oldtimer, geld kost t toch! :D
amen.


gewoon die ss goed op knappen de schuur in schuiven en sparen tot je geld hebt voor een goede auto.
ik praat niet alleen maar poep


bami = bami. troep = troep.

Gebruikersavatar
gerbrandicus
Astrealover
Berichten: 1976
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:18
Locatie: Gorinchem

Re: SS50 project

Bericht door gerbrandicus »

Precies. En dan gewoon een belastingvrije VW diesel kopen. Meteen even een grote beurt geven om verrassingen te voorkomen.
Dan rijd je supergoedkoop en kan je vast nog een brommer ernaast hebben :)

butt head
moppersmurf
Berichten: 8903
Lid geworden op: 28 jan 2007 21:51
Bezit: paar brommers
Locatie: neede gelderland

Re: SS50 project

Bericht door butt head »

gerbrandicus schreef:Precies. En dan gewoon een belastingvrije VW diesel kopen. Meteen even een grote beurt geven om verrassingen te voorkomen.
Dan rijd je supergoedkoop en kan je vast nog een brommer ernaast hebben :)
misschien wel 2 of meer brommers er naast.
ik praat niet alleen maar poep


bami = bami. troep = troep.

Christiaan
4T-MSB addict
Berichten: 689
Lid geworden op: 19 mar 2010 00:10
Bezit: 2 verbrande SS`jes en een verbrand Ceetje
Locatie: Zwolle en omgeving Utrecht

Re: SS50 project

Bericht door Christiaan »

Brommers zijn weg, garage afgebrand, al mijn gereedschap weg, 2 net gerestaureerde SS`jes weg en een mooi Paars ceetje naar de knoppen. Hier baal ik zo hard van,

foto`s komen vanmiddag denk ik :(, er is echt niets van over.

Gebruikersavatar
nielspbr
Mr Kockengen
Berichten: 16197
Lid geworden op: 02 mar 2009 17:50
Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Locatie: Kockengen

Re: SS50 project

Bericht door nielspbr »

Vuurwerk?

Christiaan
4T-MSB addict
Berichten: 689
Lid geworden op: 19 mar 2010 00:10
Bezit: 2 verbrande SS`jes en een verbrand Ceetje
Locatie: Zwolle en omgeving Utrecht

Re: SS50 project

Bericht door Christiaan »

nielspbr schreef:Vuurwerk?
rond 2 uur werd er opeens brand geroepen en sloegen er mensen tegen de ruit, de vlammen waren al 2 meter boven de nok uit, in 10 minuten is het van niets tot 7 meter hoge vlammen gegaan. Hoogstwaarschijnlijk heeft een of andere malloot iets op het dak geschoten oid, volle tanks benzine die branden ook zo lekker, zaten allemaal splinternieuwe onderdelen op, alles netjes strak gespoten, alles weg.

Eric
zoomerlover
Berichten: 3242
Lid geworden op: 20 dec 2011 00:15
Bezit: Een corsa 1.0 12V

Re: SS50 project

Bericht door Eric »

Dat is echt heel erg klote zeg. :( :(
Heeft iemand nog een C4.0SE blok van en Opel liggen? Dus niet de C3.0SE!!!

butt head
moppersmurf
Berichten: 8903
Lid geworden op: 28 jan 2007 21:51
Bezit: paar brommers
Locatie: neede gelderland

Re: SS50 project

Bericht door butt head »

dat is kut.
verder niemand iets er aan over gehouden?

een tip begin alles te noteren wat je in je schuur had(gereedschap,schatsen,en ga zo maar door) probeer alle bonnetjes van alle nieuwe onderdelen bij een te zoeken. kon wel eens van pas komen voor de verzekering. heb er zelf ook ervaring mee gehad.
je zal toch na een aantal jaar dingen hebben die je mist.
ik praat niet alleen maar poep


bami = bami. troep = troep.

Christiaan
4T-MSB addict
Berichten: 689
Lid geworden op: 19 mar 2010 00:10
Bezit: 2 verbrande SS`jes en een verbrand Ceetje
Locatie: Zwolle en omgeving Utrecht

Re: SS50 project

Bericht door Christiaan »

butt head schreef:dat is kut.
verder niemand iets er aan over gehouden?

een tip begin alles te noteren wat je in je schuur had(gereedschap,schatsen,en ga zo maar door) probeer alle bonnetjes van alle nieuwe onderdelen bij een te zoeken. kon wel eens van pas komen voor de verzekering. heb er zelf ook ervaring mee gehad.
je zal toch na een aantal jaar dingen hebben die je mist.
We hebben al een lijst van 3 pagina`s, komt nog veel bij, we wachten nu alleen eerst met kijken tot morgen de verzekeringsexpert is geweest, dan kunnen we kijken en dan zal ik de brommers wel even fotograferen, maar blij wordt je er niet van, is echt vrij weinig van over, de aluminium stuurhouders zijn gesmolten dus de sturen zijn er alleen vanaf, zegt wel iets over hoe de rest er dan aan toe moet zijn :S

Gelukkig stond de wind goed, als die de kant van het huis had opgestaan dan was het hele huis in vlammen op gegaan, (afstand tussen de garage en het huis is zo`n 2 meter), er was niemand in de garage, we zaten met 14 mensen binnen.

butt head
moppersmurf
Berichten: 8903
Lid geworden op: 28 jan 2007 21:51
Bezit: paar brommers
Locatie: neede gelderland

Re: SS50 project

Bericht door butt head »

die brommers hoef je in ieder geval niet meer op te knappen hoor. dat is zo heet geworden dat je er niets meer mee kan. bij ons is toen ook alles de puin bak in gegaan.

ik hoop dat de verzekeraar niet moeilijk gaat doen met het uitkeren van de brommers.
toen wij de brand hadden begon de verzekeraar moeilijk te doen omdat het om gekentekende voertuigen dat zou niet onder inboedel vallen. uit eindelijk hebben we wel alles vergoed gekregen.
ik praat niet alleen maar poep


bami = bami. troep = troep.

Christiaan
4T-MSB addict
Berichten: 689
Lid geworden op: 19 mar 2010 00:10
Bezit: 2 verbrande SS`jes en een verbrand Ceetje
Locatie: Zwolle en omgeving Utrecht

Re: SS50 project

Bericht door Christiaan »

butt head schreef:die brommers hoef je in ieder geval niet meer op te knappen hoor. dat is zo heet geworden dat je er niets meer mee kan. bij ons is toen ook alles de puin bak in gegaan.

ik hoop dat de verzekeraar niet moeilijk gaat doen met het uitkeren van de brommers.
toen wij de brand hadden begon de verzekeraar moeilijk te doen omdat het om gekentekende voertuigen dat zou niet onder inboedel vallen. uit eindelijk hebben we wel alles vergoed gekregen.

Ok, dat is misschien een geruststelling, maar wat krijg je dan terug? ik neem aan de dagwaarde zoals gewoonlijk, ik heb in deze brommers 3000 van mn zuur verdiende spaargeld zitten, dat krijg je sowieso niet terug, lijkt me. het is ook zo jammer, vorige week nog weer paar splinter nieuwe onderdelen erop gezet, kan direct naar de prullenbak in. maarja zou het nog zin hebben om ze op marktplaats te zetten, alle 3 met kenteken en frame plus alles wat niet verbrand is.

veel krijg je er dan toch niet voor, maarja alles is meegenomen en zelf opknappen doe ik sowieso niet meer, ik heb het even helemaal gehad.

Plaats reactie