brommertjes blijven kriebelen natuurlijk en ik zit niet stil.
M'n ST70 is nog wat aangepast. Leidingen zijn nu mooie zwarte omvlochten Traxx leidingen en stuur is een nieuw Z50A stuur geworden. hetgene erop zat was echt mijn dada niet.
De kameleon J1.Deze krijgt deze winter een make over. Ik wil alles op een alu frame zetten zodat ik m'n origineel frame over heb om oldskool stukken te monteren zoals s-precision vork/zwevende remkit Takegawa/...
En ondertussen sleutelen we verder aan de brommer voor de dochter (4j wordt ze eind november). De dag voor haar geboorte een pitbike gekocht en op frame/zadel/tank niets meer origineels aan die china crosser waar merendeel stukken verkocht/geruild van zijn geworden. (is nog steeds lowbudget)
8" wieltjes, alu brug, backstep, CRF-kapjes vooraan (tot ik een set roze vind of de complete chroom kappenset roos spuit), enz. enz.
Koplamp kostte me niet veel maar is wat te groot, als ik eens zin heb gaat de dremel erin.
Het is een speelding maar rijdt wel goed voor een 50cc. Kan ze of ik gebruiken in het bos bij de grootouders.
2 weken terug een Monkey Z50A K3 bij gekocht. Stond al ff op 2dehands.be en niemand wou die. Wat me verwonderde voor de lage prijs
of was het mss de paint of het geheel dat mensen niet aansprak?
Net opgehaald:
thuis voor demontage:
vork geschilderd met een kwast, net als koplamp (die een CT70 blijkt te zijn voor de bussenvork) enz.
YX125 eronder met een dubbele hendrickx uitlaat en een set Takegawa veren.
Maar vooral, overgrote deel was Honda. Zelfs de meeste bouten/moeren. En kreeg er ook het ori blok met matching nrs bij. (lag uiteen en moet nog terug ineen komen deze winter)
dan maar terug beginnen opbouwen. Andere old skool bandjes, JC50cc-blokje als tijdelijk hart, nieuwe Honda koplamp gaan bestellen,... Gelukkig had ik nog zo'n USA-model vork in het zwart liggen, net als het batterijdekseltje. Het is nog niet af, ik moet nog een paar zaken monteren eer het kan rijden, maar het geeft al een beeld. (carbu en nog paar zaken elektrisch aansluiten)
wat zoek ik nog:
-killswitch Honda
-onderstel
-uitlaat
voor de meeste is de tank een no go, en ik weet het is iets speciaals en je bent voor of tegen. Maar de tank is mooi, is Honda zoals 90% van de onderdelen en blijft nog wel ff zo. Ik weet gewoon dat mits nieuwe paintjob, m'n ander zadel, terug de originele bouten en een paar details ik de Z50A K3 terug origineel kan zetten indien nodig. Maar voor nu is het een rij-brommer waarmee ik op het gemak ga rijden