Iets over mijzelf en de brommer(s)

Zet hier je foto('s) van je brommer(s) neer
john
4T-MSB zombie
Berichten: 3342
Lid geworden op: 27 jan 2007 23:50
Bezit: gorilla white special
ATC70
woody c50
Locatie: keukenhof city

Re: Iets over mijzelf en de brommer(s)

Bericht door john »

MOOI!

je ketting loopt wel een beetje raar, maar hey, je kan niet alles hebben
Driving an ATC.... You can crash.. this won't happen any time, but can happen at any time...

brommers en meer
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 44
Lid geworden op: 11 mar 2012 08:25
Bezit: Yamaha DT50R

Re: Iets over mijzelf en de brommer(s)

Bericht door brommers en meer »

john schreef:MOOI!

je ketting loopt wel een beetje raar, maar hey, je kan niet alles hebben
blijft natuurlijk wel een blokje uit een wegbrommer, maargoed daar heb ik kunstof geleiders voor gemaakt :mrgreen:
wat niet past is pas te maken

brommers en meer
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 44
Lid geworden op: 11 mar 2012 08:25
Bezit: Yamaha DT50R

Re: Iets over mijzelf en de brommer(s)

Bericht door brommers en meer »

Na er een jaar flink wat plezier van gehad te hebben (zowel bij het bouwen als het crossen zelf), gaat de XR50 in de verkoop aangezien ik een wegbrommer wil kopen en ik het niet kan veroorloven om deze erbij te hebben plus dat daarbij komt dat ik er ook geen ruimte voor heb. Dus voor 350 of meer mag die de deur uit. http://www.speurders.nl/overzicht/zelfb ... e_value=25
wat niet past is pas te maken

wasbeer69
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 114
Lid geworden op: 10 okt 2011 14:39
Bezit: skyteam skygo
daco sassy
Locatie: Zwijndrecht

Re: Iets over mijzelf en de brommer(s)

Bericht door wasbeer69 »

al een idee wat voor wegbrommer het wordt?
people don't kill people, people with beards kill people

brommers en meer
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 44
Lid geworden op: 11 mar 2012 08:25
Bezit: Yamaha DT50R

Re: Iets over mijzelf en de brommer(s)

Bericht door brommers en meer »

wasbeer69 schreef:al een idee wat voor wegbrommer het wordt?
DT, Thats the shit (op een dikke HONDA na dan) :lol:

Afbeelding

en als ik over een paar jaar naar Canda ga dan neem ik wel een SL350 mee naar NL, of ik blijf daar natuurlijk 8-)
Afbeelding

maar voor dat ik naar Canada ga eerst een auto kopen: Ford Capri MK1/Lancia Delta HF integrale/Dodge W200


ziet het van zelf wel, eerst maar eens zien dat ik deze verkocht krijg of zo veel geld verdien dat ik deze niet eens hoef te verkopen :mrgreen:
wat niet past is pas te maken

brommers en meer
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 44
Lid geworden op: 11 mar 2012 08:25
Bezit: Yamaha DT50R

Re: Iets over mijzelf en de brommer(s)

Bericht door brommers en meer »

De laatste tijd een beetje druk geweest op het werk en weinig tijd meer gehad om de brommer te verkopen. En nu ik bijna 16 wordt wil ik toch wel een beetje vaart maken met de aanschaf van een wegbrommer. Maar deze mag na nader inzien toch in onderdelen weg dus als iemand nog een CB50J blokje zoekt? stuur maar een PB
wat niet past is pas te maken

brommers en meer
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 44
Lid geworden op: 11 mar 2012 08:25
Bezit: Yamaha DT50R

Re: Iets over mijzelf en de brommer(s)

Bericht door brommers en meer »

Verkocht, vandaag opgehaald door apae01 en stoterstangen90 van dit forum.

Morgen een Yamaha DT50R op halen, ben benieuwd. Zal op dit forum maar niet oven mijn 2takt beginnen :|
wat niet past is pas te maken

butt head
moppersmurf
Berichten: 8898
Lid geworden op: 28 jan 2007 21:51
Bezit: paar brommers
Locatie: neede gelderland

Re: Iets over mijzelf en de brommer(s)

Bericht door butt head »

brommers en meer schreef:Verkocht, vandaag opgehaald door apae01 en stoterstangen90 van dit forum.

Morgen een Yamaha DT50R op halen, ben benieuwd. Zal op dit forum maar niet oven mijn 2takt beginnen :|
je kan onder dat ding natuurlijk ook een kwaliteit blok bouwen en dat 2takt blok in de prullenbak mieteren.
ik praat niet alleen maar poep


bami = bami. troep = troep.

brommers en meer
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 44
Lid geworden op: 11 mar 2012 08:25
Bezit: Yamaha DT50R

Re: Iets over mijzelf en de brommer(s)

Bericht door brommers en meer »

butt head schreef:
brommers en meer schreef:Verkocht, vandaag opgehaald door apae01 en stoterstangen90 van dit forum.

Morgen een Yamaha DT50R op halen, ben benieuwd. Zal op dit forum maar niet oven mijn 2takt beginnen :|
je kan onder dat ding natuurlijk ook een kwaliteit blok bouwen en dat 2takt blok in de prullenbak mieteren.
zit al een kwaliteitsblok onder, alleen is de vorige eigenaar zo vriendelijk geweest de brommer geen onderhoud te geven en moet ik nu heel het motorblok reviceren, morgen komen mijn lagers binnen, zet ik hem in elkaar en kan ik weer rijden.
wat niet past is pas te maken

Saik0
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1856
Lid geworden op: 17 mei 2009 20:37
Bezit: Mooi lulverhaal over 50 honda's die ik nooit gehad heb.
Locatie: Amsterdam

Re: Iets over mijzelf en de brommer(s)

Bericht door Saik0 »

Maar dan heb je er vast ook niet veel geld aan uitgegeven ;) lagertjes op de kruk vervangen? Te weinig smering gehad?
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
john schreef: 03 mei 2019 10:59 zonder vering gaat je rug naar de tering.

brommers en meer
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 44
Lid geworden op: 11 mar 2012 08:25
Bezit: Yamaha DT50R

Re: Iets over mijzelf en de brommer(s)

Bericht door brommers en meer »

Saik0 schreef:Maar dan heb je er vast ook niet veel geld aan uitgegeven ;) lagertjes op de kruk vervangen? Te weinig smering gehad?
waarom zou ik er niet te veel geld aan uitgegeven hebben? heb inmiddels al bijna 1000 euro in die brommer zitten en dat is kwa rijgedrag wel te merken trekt als een beer. loopt nu 75, trekt als een beer

ik heb alle lagers vervangen in het blok (waaronder dus ook de krukaslagers), nieuwe keerringen, nieuwe krukas (bigend zat wat speling op), nieuwe zuiger, nieuwe balansas en nieuwe tandwielen (de uitwendige tandwielen) en een ketting. van binnen waren die tandwielasjes en schakelas gewoon goed. Het geheel had gewoon wat achterstallig onderhoud van de vorige eigenaar.

maargoed ik kan weer crossen (en ik heb eindelijk mijn brommerrijbewijs gehaald) dus ik ben tevreden :)

ff heel wat anders, voor de vele Honda liefhebbers een mooie collectie Honda motoren, een wandeling door de Honda collectie hall op je pc 8-) : https://www.google.com/maps?ll=36.52653 ... 714&dg=opt
wat niet past is pas te maken

Erik_
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 68
Lid geworden op: 29 okt 2012 16:19

Re: Iets over mijzelf en de brommer(s)

Bericht door Erik_ »

Heel vet die showroom!!

Plaats reactie