Monkey Z50A K3 Minitrail + ST70 Dax
Geplaatst: 29 aug 2014 10:10
Ook maar eens mijn aap hier in de Plofpony map slingeren.
Begonnen met een Z50A/K3 frame met usa title, en een incomplete J1.
Frame aangepast naar de dingen zoals het bij een Japanse J1 zit, remlichtschakelaar beugel, accu beugel etc, gaatjes erbij geboord om je 12volt handel kwijt te kunnen. Verder wat nieuwe originele nieuwe Honda onderdelen, spatbordjes, achterlichtsteun, verlichting, controlls, kabels, rempedaal, div bouten en moeren en het zadel.
En als lichte tuning rommel heb ik alleen gebruikt Daytona velgjes 8 inch, met G-craft bandjes, Kitaco uitlaat, Tsuya ontluchting.
En een paar hulpmiddelen van Takegawa.
Motor is GB6,C90 met wat aangepaste dingen en verbouwde cilinder kop, handkoppeling, Kitaco PE24 kit, dubbelplaats koppeling uit een nieuwe Japanse CL50.
Van de winter weer wat kleine dingen doen, en misschien andere wielen erin, en wat vintage delen eraan hangen.
ST70-White Dax origineel uit Frankrijk, gevonden tijdens auto jacht, dus kwam thuis met auto en een dax .
Had eigenlijk plannen om die uitelkaar te halen en compleet te restaureren.
Maar ben maar van dat idee maar afgestapt, is mooi origineel en gebruikt en laat het maar zo, het heeft ook wat op deze manier.
Alleen goed onderhouden, en dingen netjes repareren, voor de rest gewoon rijden ermee.
Aangezien velg deeltjes helemaal kaal waren en zo krom als een hoer, vervangen door nieuw Honda velg deeltjes.
Maar wie weet in de toekomst weer terug wisselen tegen een setje zeer nette velgdeeltjes.
Begonnen met een Z50A/K3 frame met usa title, en een incomplete J1.
Frame aangepast naar de dingen zoals het bij een Japanse J1 zit, remlichtschakelaar beugel, accu beugel etc, gaatjes erbij geboord om je 12volt handel kwijt te kunnen. Verder wat nieuwe originele nieuwe Honda onderdelen, spatbordjes, achterlichtsteun, verlichting, controlls, kabels, rempedaal, div bouten en moeren en het zadel.
En als lichte tuning rommel heb ik alleen gebruikt Daytona velgjes 8 inch, met G-craft bandjes, Kitaco uitlaat, Tsuya ontluchting.
En een paar hulpmiddelen van Takegawa.
Motor is GB6,C90 met wat aangepaste dingen en verbouwde cilinder kop, handkoppeling, Kitaco PE24 kit, dubbelplaats koppeling uit een nieuwe Japanse CL50.
Van de winter weer wat kleine dingen doen, en misschien andere wielen erin, en wat vintage delen eraan hangen.
ST70-White Dax origineel uit Frankrijk, gevonden tijdens auto jacht, dus kwam thuis met auto en een dax .
Had eigenlijk plannen om die uitelkaar te halen en compleet te restaureren.
Maar ben maar van dat idee maar afgestapt, is mooi origineel en gebruikt en laat het maar zo, het heeft ook wat op deze manier.
Alleen goed onderhouden, en dingen netjes repareren, voor de rest gewoon rijden ermee.
Aangezien velg deeltjes helemaal kaal waren en zo krom als een hoer, vervangen door nieuw Honda velg deeltjes.
Maar wie weet in de toekomst weer terug wisselen tegen een setje zeer nette velgdeeltjes.