Pagina 3 van 3

Re: Z50J Gorilla 1980

Geplaatst: 17 mei 2018 06:41
door superdax
Thx ik zal straks effe wat meer maten meten en pica schieten van de delen.
Ik had al gemeten dat de carb 8mm doorlaat heeft, de inlaat bocht aan de carb kant zit een 14mm gat.
De uitlaat bocht is buitendiameter 18mm.

Re: Z50J Gorilla 1980

Geplaatst: 17 mei 2018 07:40
door nielspbr
Oei, 8mm is wel erg klein. Mijn Japanners(NT) hebben 11mm. Ideaal zou een carburateur van een japanner zijn. (of van/voor een xr/crf50)

Re: Z50J Gorilla 1980

Geplaatst: 17 mei 2018 08:04
door superdax
Hierbij wat foto`s en maten.
De inlaat bocht begint met 14mm en vernauwd dan naar 9,9mm aan de cilinderkop zijde.
het gat in de kop is 17mm.

Re: Z50J Gorilla 1980

Geplaatst: 17 mei 2018 09:07
door john
16mm zou zeker helpen dus! EN ik ben vrij zeker dat je uitlaat ook begrenst. ergens een bami uitlaat halen of een kepspijt(kepspeed) of takegawa uitlaat die lijkt op ori (als je ori look wil)

Je kan ook dit spruitstuk lekker uitdremelen

Re: Z50J Gorilla 1980

Geplaatst: 17 mei 2018 09:10
door NIX
Of een Singa spruitje pakken.

Re: Z50J Gorilla 1980

Geplaatst: 17 mei 2018 09:51
door butt head
superdax schreef: 17 mei 2018 08:04 Hierbij wat foto`s en maten.
De inlaat bocht begint met 14mm en vernauwd dan naar 9,9mm aan de cilinderkop zijde.
het gat in de kop is 17mm.
als je mij nou dat carburateur setje doet. krijg je van mij een 16 of 18mm setje

Re: Z50J Gorilla 1980

Geplaatst: 18 mei 2018 17:58
door superdax
20180518_172432.jpg
Vandaag een ander uitlaatje gescoord, zodat er meer lucht uit kan. 8-) :lol:
Maakt meteen meer leven, zachtjes ploffen is er wel van af.

Re: Z50J Gorilla 1980

Geplaatst: 20 mei 2018 12:42
door stoterstangen90
dus.....

Re: Z50J Gorilla 1980

Geplaatst: 20 mei 2018 15:17
door superdax
Dus... meer lucht verplaatsen, dus.... hardere ploffen, dus... meer snelheid.
Dus... meer lucht verplaatsen, dus.... hardere ploffen, dus... meer snelheid.
Nu nog een grotere carburateur 16mm uitvoering en het zal nog beter gaan.