CD50
CD50
Vandaag foto's gemaakt na de brommert gepoetst te hebben.
Wat is er gebeurd?
- Orginele handvatten
- Steppenbalk
- 2e orginele spiegel
- Demper eruit
- Overal nieuwe veertjes (rempedaal ed.)
- nieuwe condensator
- niewe bobine
- even technisch na gelopen en alles doet het nu goed, alleen als ik even gereden heb lekt het vlotterbakje een beetje, nieuwe pakking denk ik..
Wat nog te doen?
- accu erin zetten (heb hem al hier liggen)
- hele nieuwe kabelboom erin planten (ook al gekocht)
- sneller maken (grotere carb en vliegwiel vast, hij loopt nu 65
- orgineel buddy overtrek met witte lijn.
Wat is er gebeurd?
- Orginele handvatten
- Steppenbalk
- 2e orginele spiegel
- Demper eruit
- Overal nieuwe veertjes (rempedaal ed.)
- nieuwe condensator
- niewe bobine
- even technisch na gelopen en alles doet het nu goed, alleen als ik even gereden heb lekt het vlotterbakje een beetje, nieuwe pakking denk ik..
Wat nog te doen?
- accu erin zetten (heb hem al hier liggen)
- hele nieuwe kabelboom erin planten (ook al gekocht)
- sneller maken (grotere carb en vliegwiel vast, hij loopt nu 65
- orgineel buddy overtrek met witte lijn.
Laatst gewijzigd door Leijendekkr op 16 aug 2007 16:11, 7 keer totaal gewijzigd.
Ben er ook nog niet helemaal uit.
Misschien wil ik hem wel zo origineel mogelijk houden.
Door bijvoorbeeld:
Orgineel overtrekje er weer op te doen (heb ik thuis liggen)
Orgineel voorspatbord zoeken
extra spiegel erbij..
maar dan toch wel de demper eruit
off: kan ik hem toch sneller laten lopen zonder dat hij niet meer orgineel is? (grotere carb+spruit)?
Misschien wil ik hem wel zo origineel mogelijk houden.
Door bijvoorbeeld:
Orgineel overtrekje er weer op te doen (heb ik thuis liggen)
Orgineel voorspatbord zoeken
extra spiegel erbij..
maar dan toch wel de demper eruit
off: kan ik hem toch sneller laten lopen zonder dat hij niet meer orgineel is? (grotere carb+spruit)?
ik heb er pas een heel klein stukje op gereden en op de km teller geeft hij aan dat ie niet harder ging dan 45.
ik kan echter niet geloven dat ik maar 45 ging. en mijn vader die stond te kijken was het met me eens, de kmteller haperde ook erg en ging met schokken, het is ook geen orginele teller. die zijn ook bijna niet meer te krijgen dus moet even opzoek naar een nieuwe of kijken of ik hem kan maken.
ik denk dat ik tussen de 50 en de 60 ging.
met alles nog standaard. alleen zit er een ss50 carb of spruit(niet zeker) op. (ook standaard)
ik wil graag tussen de 60-85 gaan. en geen ander blok eronder..
ik kan echter niet geloven dat ik maar 45 ging. en mijn vader die stond te kijken was het met me eens, de kmteller haperde ook erg en ging met schokken, het is ook geen orginele teller. die zijn ook bijna niet meer te krijgen dus moet even opzoek naar een nieuwe of kijken of ik hem kan maken.
ik denk dat ik tussen de 50 en de 60 ging.
met alles nog standaard. alleen zit er een ss50 carb of spruit(niet zeker) op. (ook standaard)
ik wil graag tussen de 60-85 gaan. en geen ander blok eronder..
dan denk ik dat het de 2 schroefjes zijn want de voormalige eigenaar wees iets aan en zei dat dat van een ss afkwam maar volgens mij wist hij zelf niet echt wat ie aan wees.
ik weet dus alleen dát er een onderdeel van een ss afkomt. en dat het ergens bij de cabu zit..
misschien kun je het hier zien..
ik weet dus alleen dát er een onderdeel van een ss afkomt. en dat het ergens bij de cabu zit..
misschien kun je het hier zien..
-
- The 4T-MSB is my life!
- Berichten: 1224
- Lid geworden op: 28 jan 2007 16:33
- Bezit: CF70SS50MSS50XL50CT50JZB50Z50GSS50ZK1
- Locatie: Nâluk
- Contacteer:
-
- 4T-MSB heilige
- Berichten: 5195
- Lid geworden op: 28 jan 2007 12:11
- Bezit: wat je bezit is onderweg naar anderen.
- Locatie: Nijmegen
mijn ex CD !
Heb ik compleet gerestaureerd(ik kan je foto's van de restauratie mailen als je intresse hebt)
en hoezo maar 45, bij mij liep ie met gemak 60-65...
buddy is een originele cd, met een andere overtrek.
De carb is inderdaad van ss, en de demper zou ik er persoonlijk inlaten, zo is het geluid ook mooi, en anders erg hard
Heb ik compleet gerestaureerd(ik kan je foto's van de restauratie mailen als je intresse hebt)
en hoezo maar 45, bij mij liep ie met gemak 60-65...
buddy is een originele cd, met een andere overtrek.
De carb is inderdaad van ss, en de demper zou ik er persoonlijk inlaten, zo is het geluid ook mooi, en anders erg hard
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
Roxanne schreef:Donder lomp jaaahh