John deere dax

Zet hier je foto('s) van je brommer(s) neer
Geert
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 52
Lid geworden op: 30 jan 2007 13:34
Locatie: erp (veghel)

John deere dax

Bericht door Geert »

Dan zal ik ook maar wat fototjes van mijn daxje plaatsen
Mijn daxje was een keer aan een opknapbeurt toe en ik wou een keer wat anders dan de standaard kleuren combinaties. Dus dacht ik waarom baseer ik hem niet op de kleuren van John Deere.

Voor

Afbeelding

Afbeelding

Na

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
John Deere DAX
Afbeelding

Chappy
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 180
Lid geworden op: 28 jan 2007 17:30
Locatie: Veghel

Bericht door Chappy »

Ziet er goed uit en de kleure combi van John Deere staat ook goed op je dax, evenals die uitlaat :D

Is het overigens een zelfbouw uitlaat?
Afbeelding

Tuinslet©
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 189
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:58

Bericht door Tuinslet© »

Superorgineel! gaaf ding!

tip:

ga op zoek of je ergens een John Deere achtig typeplaatje kan laten drukken in hetzelfde letterype maardan met Dax.

http://www.grass-roots-lawn-service.ca/ ... logo-1.jpg

Nog makkelijker is om iemand Dax eronder te laten feuteusjoppen en als sticker in het ''stickervakje'' te plakken.. je hebt ze toch al leeg..
Dit account is niet meer in gebruik!!

Chappy
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 180
Lid geworden op: 28 jan 2007 17:30
Locatie: Veghel

Bericht door Chappy »

Tuinslet© schreef:Superorgineel! gaaf ding!

tip:

ga op zoek of je ergens een John Deere achtig typeplaatje kan laten drukken in hetzelfde letterype maardan met Dax.
Zonde in mijn ogen, maar smaken verschillen natuurlijk. Persoonlijk vind ik brommers zonder letters vaak mooier. En John Deere op de zijkant wordt mss te druk.

Of bedoel je niet op de zijkant?

In het "stickervakje" zou wel mooi kunnen zijn.
Afbeelding

Der_Wimpfel

Bericht door Der_Wimpfel »

Hij is wel mooi gelukt, enkel vind ik ze origineel 100x mooier ( zoals die 1st was )

Geert
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 52
Lid geworden op: 30 jan 2007 13:34
Locatie: erp (veghel)

Bericht door Geert »

ik moest hem wel opknappen want hij begon overal te roesten.
ik heb al stickers liggen maar ik weet niet ofdat ik ze erop doe. maar het stickervak laat ik leeg, less is more. Maar John Deere komt misschien boven de gele sticker zoals er ook altijd op de motorkap zit zoals op het plaatje
Afbeelding
John Deere DAX
Afbeelding

Honda-C

Bericht door Honda-C »

Is dat wel echte john deere kleur groen??
Die is toch iets lichter?

René
Admin
Berichten: 1917
Lid geworden op: 15 jan 2007 14:01
Bezit: Little Cub, Chaly, SS50
Locatie: De Bilt

Bericht door René »

Mooie foto's! 8)

Erik..
Official HVN procrastinator
Berichten: 360
Lid geworden op: 28 jan 2007 15:52
Locatie: Nijmegen

Bericht door Erik.. »

Dat heeft ff geduurd.. :D maar het resultaat mag er zeker wezen
Afbeelding

hondassfreak
4T-MSB regular
Berichten: 489
Lid geworden op: 28 jan 2007 11:17
Bezit: C50lac '83
Z50jp '94
E80 21.2cc '66
moto guzzi v50 '78
Locatie: Nieuw-Vennep

Bericht door hondassfreak »

tip. brobeer aan een andere uilaatbeugel te komen maar zelf een andere ofzo want deze doet wel een beetje afbraak aan je super brommer :D

mvg

alex
dit is een onderschrift

René
Admin
Berichten: 1917
Lid geworden op: 15 jan 2007 14:01
Bezit: Little Cub, Chaly, SS50
Locatie: De Bilt

Bericht door René »

Heb je je oude bandjes nog erop zitten?

Geert
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 52
Lid geworden op: 30 jan 2007 13:34
Locatie: erp (veghel)

Bericht door Geert »

Honda-C schreef:Is dat wel echte john deere kleur groen??
Die is toch iets lichter?
ja het echte groen is echt veel lichter maar die kleur op een klein object zoals een dax is niet echt mooi dus daarom heb ik het nogal wat donkerder laten spuiten.
hondassfreak schreef:tip. brobeer aan een andere uilaatbeugel te komen maar zelf een andere ofzo want deze doet wel een beetje afbraak aan je super brommer :D

mvg

alex
Ja dat moet nog gebeuren ja ik zat te denken aan ringsleutel 20 ofzo ertussen te maken maar ik heb daar nog geen zin in gehad.
René schreef:Heb je je oude bandjes nog erop zitten?
alleen de achterband heb ik vervangen de voorband moet ik nog ooit een keer doen maar daar zit eigenlijk genoeg profiel op. Die vervang ik wel als ik een keer een lekke band heb.
John Deere DAX
Afbeelding

René
Admin
Berichten: 1917
Lid geworden op: 15 jan 2007 14:01
Bezit: Little Cub, Chaly, SS50
Locatie: De Bilt

Bericht door René »

Oke. Hij loopt nu helemaal goed? Hoe zit het eigenlijk met je kenteken? Is dat al rond?

Geert
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 52
Lid geworden op: 30 jan 2007 13:34
Locatie: erp (veghel)

Bericht door Geert »

er zit ineens een hele erge tik in het blok. ik verdenk de kleppen maar het geluid is echt hard en niet gezond
en het kenteken ga ik binnenkort regelen als alles aan de brommer goed is.
maar ik zit nog te twijfelen tussen motorkenteken en brommer kenteken. want anders moet ik er voor de keuring een ander blok op zetten want dit is een 70. Maar het kenteken moet geen probleem zijn ik heb er papieren bij
John Deere DAX
Afbeelding

René
Admin
Berichten: 1917
Lid geworden op: 15 jan 2007 14:01
Bezit: Little Cub, Chaly, SS50
Locatie: De Bilt

Bericht door René »

Geert schreef:er zit ineens een hele erge tik in het blok. ik verdenk de kleppen maar het geluid is echt hard en niet gezond
en het kenteken ga ik binnenkort regelen als alles aan de brommer goed is.
maar ik zit nog te twijfelen tussen motorkenteken en brommer kenteken. want anders moet ik er voor de keuring een ander blok op zetten want dit is een 70. Maar het kenteken moet geen probleem zijn ik heb er papieren bij
Als het blok niet harder loopt dan op de papieren staat is het goed. Dan hoef je er niet percé een ander blok onder te gooien. Hoeveel cc is het volgens de cilinder?

Ik zou voor motorkenteken gaan, maar dan heb je wel een motorrijbewijs nodig. Ik weet niet of je die al wilt gaan halen.

Eén ding is wel handig. Als je je brommer op brommerkenteken zet met de keuring komt het bouwjaar op je kentekenpapieren te staan. Als die van voor 26 nov 1975 is kun je je dax zo weer om keuren tot motor. Dat ga ik komende donderdag doen met m'n chaly.

Plaats reactie