Skyteam Dax

Zet hier je foto('s) van je brommer(s) neer
Basdb
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 70
Lid geworden op: 02 okt 2007 16:02
Locatie: Zwolle

Skyteam Dax

Bericht door Basdb »

Mijn wannabe Honda Daxje :P 8)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Let niet op het goedkope fietsslot, dat is tijdelijk :P

Ik heb er nog Continental banden met witte rand erbij, die gaan er hopelijk in de kerstvakantie omheen.

Afbeelding

To do lijstje:

- Dat gare rekje afzagen zodat je alleen die dikke beugel overhoudt
- Honda achterlichtsteun
- Honda achterlicht
- Chrome knipperlichten
- Wit zadelovertrek
- ST50 / Dax stickers ipv de "50" stickers

Loopt op de teller 65 :D

Mocht je nog suggesties hebben hoor ik het graag

MJB
4T-MSB regular
Berichten: 282
Lid geworden op: 28 jan 2007 02:04
Locatie: Amsterdam

Bericht door MJB »

Hee, da's Jaap z'n Dax :D Leuk ding nog steeds, ik blijf het jammer vinden dat ie hem weg heeft gedaan. Nou ja, veel plezier ermee :)

rogier
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 155
Lid geworden op: 19 apr 2007 17:05
Locatie: epe

Bericht door rogier »

suggestie :) 70cc zongcheng blokje. niet te duur wel betrouwbaar.

mvg ;)

Basdb
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 70
Lid geworden op: 02 okt 2007 16:02
Locatie: Zwolle

Bericht door Basdb »

MJB schreef:Hee, da's Jaap z'n Dax :D Leuk ding nog steeds, ik blijf het jammer vinden dat ie hem weg heeft gedaan. Nou ja, veel plezier ermee :)
Ja hij vond het zelf ook wel jammer volgens mij :P En dat moet wel lukken :D
rogier schreef:suggestie :) 70cc zongcheng blokje. niet te duur wel betrouwbaar.

mvg ;)
Ja ik zit er zelf ook over te denken, maar ik kijk eerst nog wel hoe dit blokje zich houdt, er staat nu iets meer dan 4000 kilometer op de teller dus vind het zonde om er een nieuw blokje onder te gooien. Maar toch bedankt voor de tip :)

B&DHC
4T-MSB addict
Berichten: 820
Lid geworden op: 15 feb 2007 22:10
Locatie: Eindhoven

Bericht door B&DHC »

dat jij met dit weer op de weg durft met de orginele banden :shock:

probeer die witte randen nog eens te poetsen voor je ze dr onder zet, zou mooier staan, zeker met een wit zadelovertrek. anders is het zo net niet als je begrijpt wat ik bedoel :wink:

MJB
4T-MSB regular
Berichten: 282
Lid geworden op: 28 jan 2007 02:04
Locatie: Amsterdam

Bericht door MJB »

B&DHC schreef:dat jij met dit weer op de weg durft met de orginele banden :shock:

probeer die witte randen nog eens te poetsen voor je ze dr onder zet, zou mooier staan, zeker met een wit zadelovertrek. anders is het zo net niet als je begrijpt wat ik bedoel :wink:
Die randen krijg je niet spierwit meer. Die banden lagen eerst hier thuis (waren van m'n broer) en toen waren ze al helemaal geel. Met het nodige poetsen worden ze dan de kleur die je daar ziet, maar echt veel beter lukt het denk ik niet. Tenzij je een of ander geniaal wondermiddel tegenkomt, maar zelfs dan vraag ik het me af.

B&DHC
4T-MSB addict
Berichten: 820
Lid geworden op: 15 feb 2007 22:10
Locatie: Eindhoven

Bericht door B&DHC »

hmm das wel niet zo mooi, en dat profiel is volgens mij ook niet zo goed, wel zo slim om goeie banden te hebben in de wintermaanden.

Daan Smit
4T-MSB regular
Berichten: 260
Lid geworden op: 26 aug 2007 15:37
Locatie: Wijthmen (Zwolle)

Bericht door Daan Smit »

Blijf het een leuk Daxje vinden neef ;)

Basdb
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 70
Lid geworden op: 02 okt 2007 16:02
Locatie: Zwolle

Bericht door Basdb »

B&DHC schreef:dat jij met dit weer op de weg durft met de orginele banden :shock:

probeer die witte randen nog eens te poetsen voor je ze dr onder zet, zou mooier staan, zeker met een wit zadelovertrek. anders is het zo net niet als je begrijpt wat ik bedoel :wink:
Extreem rustig door de bochten heen en dan wil het wel, maar soms voel je hem al wel een beetje glijden ja. Oppoetsen zal ik zeker nog eens proberen met van alles.

En het profiel van die Continental banden lijkt op de foto heel weinig (als je dat bedoelde) maar in het echt ziet dat er wel goed uit.

B&DHC
4T-MSB addict
Berichten: 820
Lid geworden op: 15 feb 2007 22:10
Locatie: Eindhoven

Bericht door B&DHC »

oke, nou hopen dat het nog mooi wordt. anders heb ik nog wel witte flappen voor je in de aanbieding en een goede ml50 voorband, ml50 achterbandje erbij en je hebt mooie witte flappen en een van de beste bandjes om te voorkomen om uit te glijden :wink:

Basdb
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 70
Lid geworden op: 02 okt 2007 16:02
Locatie: Zwolle

Bericht door Basdb »

Voorband zit er onder, was een hoop gepruts maar het zit :P Morgen nog even naar het tankstation en dan ben ik daar klaar mee, dan wordt het tijd voor de achterband :D

Afbeelding

Zo ziet het er niet uit :lol:

Afbeelding

roow
4T-MSB zombie
Berichten: 2384
Lid geworden op: 28 jan 2007 11:29
Locatie: bennekom

Bericht door roow »

dat het voorwiel misschien moeilijk is met de schijfrem kan me voorstellen, maar de achterband is dus echt zo gefixed? :?

MJB
4T-MSB regular
Berichten: 282
Lid geworden op: 28 jan 2007 02:04
Locatie: Amsterdam

Bericht door MJB »

roow schreef:dat het voorwiel misschien moeilijk is met de schijfrem kan me voorstellen, maar de achterband is dus echt zo gefixed? :?
Bij achterwiel moet je veel meer loshalen dan bij het voorwiel. En de achterkant is ook veel zwaarder dan de voorkant. De voorkant kun je gewoon even optillen terwijl een ander het wiel eruit haalt en dan op de voorvorkpoten weer neerzetten. Zelfde met er weer inzetten. Okee, dat kan met de achterkant opzich ook wel, maar die is wat zwaarder en onhandiger.

B&DHC
4T-MSB addict
Berichten: 820
Lid geworden op: 15 feb 2007 22:10
Locatie: Eindhoven

Bericht door B&DHC »

achterwiel is het "moelijkst" voorwiel is een eitje, de schijf schuif je zo tussen de remblokken uit en er ook weer terug in.

nitelife
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1843
Lid geworden op: 28 jan 2007 17:17
Locatie: Ooievaarsstad

Bericht door nitelife »

je hebt een middenbok.. achterwieltje plop je er dus zo uit......
TWD for life!

Plaats reactie