Mijn Honda SS50

Zet hier je foto('s) van je brommer(s) neer
Michiel C

Bericht door Michiel C »

Nee weet het uit mijn hoofd, maar kan thuis wel even kjiken op het potje dat ik erbij kreeg. maar weet niet zeker of het erbij staat... deze kleur raakt in

Kippenverver
4T-MSB heilige
Berichten: 4576
Lid geworden op: 29 jan 2007 19:21
Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk
Locatie: Ommen.

Bericht door Kippenverver »

Allereerst, mooie brommer ! jammer van die glijpartij, dat wel.. Maar wat je zegt, kan de beste overkomen :wink:

Dan nog een vraagje, heb je nog iets moeten veranderen/aanpassen om die NHRC erop te krijgen ? Ik wil er namelijk ook zoeen kopen, maar ik weet niet of hij er zo onder wil. (Ik heb trappers, weet alleen niet of dat verschil maakt).

Michiel C

Bericht door Michiel C »

Allereerst, mooie brommer ! jammer van die glijpartij, dat wel.. Maar wat je zegt, kan de beste overkomen

Dan nog een vraagje, heb je nog iets moeten veranderen/aanpassen om die NHRC erop te krijgen ? Ik wil er namelijk ook zoeen kopen, maar ik weet niet of hij er zo onder wil. (Ik heb trappers, weet alleen niet of dat verschil maakt).
Of een NHRC ook kan Met trappers weet ik echt niet. voor de rest past ie gewoon op een ss, Alleen het beugeltje wat je erbij krijgt is iets te kort. dit kan je veranderen door een grotere beugel, uitlaat buigen of een andere constructie maken (zoals ik heb gedaan).. Uitlaat zelf maakt mooi geluid, alleen op de hogere toeren gaat hij een beetje bléren...

Plaats reactie