Honda ZB 88SR
-
- 4T-MSB heilige
- Berichten: 5195
- Lid geworden op: 28 jan 2007 12:11
- Bezit: wat je bezit is onderweg naar anderen.
- Locatie: Nijmegen
toen ik hem op de hdd dag zag dacht ik, jammer dat die achterkant zo hoog is...
en dat denk ik nu nog als je voorkant verhogen geen optie is, waarom gebruik je dan geen kortere achterschokbreker ?(of is dat nergens te krijgen...?)
en ik zou de kenteken plaat wat minder naar de hemel laten wijzen...
verder is en blijft het een super vette zb !
(is het frame trouwens ook echt van een zb ?)
en dat denk ik nu nog als je voorkant verhogen geen optie is, waarom gebruik je dan geen kortere achterschokbreker ?(of is dat nergens te krijgen...?)
en ik zou de kenteken plaat wat minder naar de hemel laten wijzen...
verder is en blijft het een super vette zb !
(is het frame trouwens ook echt van een zb ?)
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
Roxanne schreef:Donder lomp jaaahh
-
- 4T-MSB heilige
- Berichten: 5195
- Lid geworden op: 28 jan 2007 12:11
- Bezit: wat je bezit is onderweg naar anderen.
- Locatie: Nijmegen
-
- 4T-MSB regular
- Berichten: 473
- Lid geworden op: 29 jan 2007 15:08
- Locatie: Haarlem
- Contacteer:
fotos werken momenteel allemaal niet meer van daikitana.com omdat de hele boel verhuist moest wordenVinniiee schreef:Zou het kunnen dat de foto's het niet doen en zou je ze misschien een keer kunnen fixen?
Zag namelijk een klein fototje in een topic in Techniek en Sleutelen, en was benieuwd of er grotere foto's waren...
binnenkort komt er weer een nieuwe site online, voor de zomer moet alles weer up and running zijn in een (deels) nieuw jasje
achterspatboord was er vandoor inderdaad maar dat zag er toch wel heel kaal uit zonder, dus er zijn weer beugeltjes op gelast
en daarna weer het spatboord er op
vind het ook niet het mooiste ding, maar tis beter dan zonder.
ik ben een tijdje weg geweest, dus de zb stond op stalling
pas opgehaalt, en wat rijd dat toch klote zeg als je er al een halfjaar niet meer op gezet hebt
vandaag wat aan geknutseld
gaat niet veel aan veranderen, ben er wel tevreden over
alleen door de clipons moet ik mijn voorvorkpoten door steken, en daardoor ligt er veel te veel druk op het voorwiel. dat rijd ruk!
een zomer volgehouden...
maar nu toch besloten dat er stuur op komt
eerst begonnen met de uitlaat, toen ik hem terug reed van de stalling realiseerde ik me weer dat ie "een beetje" veel lawaai maakte (met eind dempertje er in.......................) dus die ging eerst uit elkaar, en niet geheel onbelangrijk bleek wel ..... dit was er nog over van de dempings wol ;
afijn, met wat nieuw demperwol er in geramt te hebben klonk die weer mooi zuiver en ongeveer 40% van het volume
daarna maar is gepoogt om het stuur er op te knutselen, ging nog niet echt makkelijk maar goed met wat geduld kwam het wel in orde
ik ben er wel tevreden over, staat prima
nog helaas geen testritje, maar ik vertouw er op dat het wel goed komt, het zit iniedergeval wat comfortabeler en hopelijk heeft ie nu zijn speelsheid wat terug
hier het verschil met clipons
(zie ook de ruimte tussen cilinderkop en voorspatboord, dat is echt een essentieel stukje verschil in wegligging )
binnenkort wat aan de carbu prutsen zodat die weer goed staat, ketting spannen...
en dan is ie klaar, dan ga ik er lekker niks meer aan doen
ahjawel, Rijden!!! (als het wat mooier weer is.. of een leuke meeting/ritje...)
greets
Photosoep?
Huh heb je nou bij de vierde foto je standaard weg geshopt of staat ie op miraculeuze wijze gewoon rechtop?
-
- 4T-MSB heilige
- Berichten: 5195
- Lid geworden op: 28 jan 2007 12:11
- Bezit: wat je bezit is onderweg naar anderen.
- Locatie: Nijmegen
-
- 4T-MSB heilige
- Berichten: 4576
- Lid geworden op: 29 jan 2007 19:21
- Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk - Locatie: Ommen.