c project
-
- Frequent 4T-MSB visitor
- Berichten: 54
- Lid geworden op: 28 jan 2007 19:48
- Locatie: Den bosch
c project
beste mensen,
Een tijd geleden heb ik besloten om de engelse c70 van mijn vader op te gaan knappen. We begonnen met de zoektocht naar een nederlands frame MET bromfietskenteken, want bij het c70 frame was dit onmogelijk.
zo stond de c erbij, voordat ik eraan begon:
na een dagje slopen:)
Onze buurman (han) had nog een nederlands frame staan, dat we wel konden ruilen tegen het engelse frame, want daar zaten wel motorplaat mogelijkheden op. Maar het nederlandse frame was veel slechter als het engelse
Maar han was zo lief om alle gaten in de kont dicht te lassen
Daarna flink met plamuur aan de gang gegaan:
Daarna alles naar de straler:
daarna meteen alles door naar de poedercoater:
het begint al iets te worden:) maar helaas, alle plamuur kapotgebakken bij de coater, had ik kunnen weten....
Dus.... weer helemaal opnieuw plamuren
Intussen de naafjes mooi gepolijst:
Daarna de naafjes weggebracht naar dennis, met dit als resultaat:
Toen maar eens begonnen aan het blokje, kop en cilinder en carters eraf, alles laten glasparelstralen, daarna weer in elkaar gezet:
intussen ook al het plastic laten spuiten op mijn werk
Eindelijk weer in elkaar zetten :
Na een paar dagen flink sleutelen weer in elkaar met dit al resutaat:
Hij loopt weer als vanouds! uiteraard te bewonderen op de hdd
Ik moet han nog even bedanken voor de vele onderdelen en hulp (aka han_is_lief), han, je bent echt lief
laat weten wat je er van vindt
groetjes Guido
Een tijd geleden heb ik besloten om de engelse c70 van mijn vader op te gaan knappen. We begonnen met de zoektocht naar een nederlands frame MET bromfietskenteken, want bij het c70 frame was dit onmogelijk.
zo stond de c erbij, voordat ik eraan begon:
na een dagje slopen:)
Onze buurman (han) had nog een nederlands frame staan, dat we wel konden ruilen tegen het engelse frame, want daar zaten wel motorplaat mogelijkheden op. Maar het nederlandse frame was veel slechter als het engelse
Maar han was zo lief om alle gaten in de kont dicht te lassen
Daarna flink met plamuur aan de gang gegaan:
Daarna alles naar de straler:
daarna meteen alles door naar de poedercoater:
het begint al iets te worden:) maar helaas, alle plamuur kapotgebakken bij de coater, had ik kunnen weten....
Dus.... weer helemaal opnieuw plamuren
Intussen de naafjes mooi gepolijst:
Daarna de naafjes weggebracht naar dennis, met dit als resultaat:
Toen maar eens begonnen aan het blokje, kop en cilinder en carters eraf, alles laten glasparelstralen, daarna weer in elkaar gezet:
intussen ook al het plastic laten spuiten op mijn werk
Eindelijk weer in elkaar zetten :
Na een paar dagen flink sleutelen weer in elkaar met dit al resutaat:
Hij loopt weer als vanouds! uiteraard te bewonderen op de hdd
Ik moet han nog even bedanken voor de vele onderdelen en hulp (aka han_is_lief), han, je bent echt lief
laat weten wat je er van vindt
groetjes Guido
Laatst gewijzigd door guido_pbr op 02 jun 2008 17:25, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- 4T-MSB zombie
- Berichten: 2060
- Lid geworden op: 28 okt 2007 21:21
- Bezit: CT70H K0 1970 ZF-57-61
- Locatie: Wapenveld
-
- Frequent 4T-MSB visitor
- Berichten: 54
- Lid geworden op: 28 jan 2007 19:48
- Locatie: Den bosch
dat vindt jij, maar ik vindt wit kontje altijd mooi.baki schreef:ja erg lekker natuurlijk
maar, waarom een wit achterkantje en die achterlichtunit? een witte achterkant is alleen mooi icm een ulo, en die achterlichtunit wijst heel raar schuin omhoog....
En tjah, het klinkt stom, maar mijn vader vindt ulo niet mooi, anders was die er zeker op gekomen
gr Guido
-
- 4T-MSB regular
- Berichten: 338
- Lid geworden op: 28 jan 2007 21:31
- Locatie: langbroek
-
- chaly's angel
- Berichten: 1617
- Lid geworden op: 27 jan 2007 20:42
- Bezit: halve SS50, XL600V Transalp
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer: