kennismaken

Wil je je voorstellen? Plaats hier je gezicht. Voor als je (nog) geen foto's van je brommer hebt.
hans10
4T-MSB beginner
Berichten: 18
Lid geworden op: 17 aug 2020 23:35
Bezit: honda super cup 50
Contacteer:

kennismaken

Bericht door hans10 »

Afbeeldinggoeden nacht ik heet hans sitvast ik heb sinds kort een honda super cup 50Afbeelding waar ik erg blij mee ben ik wil veel ritjes er mee maken
Laatst gewijzigd door hans10 op 18 okt 2020 10:03, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
lil
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1869
Lid geworden op: 27 dec 2019 17:58
Bezit: oa.
c50 presscub injectie 2008 (2x)
c50 presscub 2005
c50 business 1996
c50 economy 1981
c70 passport 1975
c110 sportscub frans 1968?
apollo hmc 303 1972?
lely senior duo 1959?
dan nog een vaag bami crossding met een honda-achtig 50cc BBS-tuning blok.
en een sloop bami pitbike met een 124cc loncin.
Locatie: zuidholland

Re: Even kennismaken

Bericht door lil »

nieuwe model... zijn in nederland niet veel van en kenners ook niet, word zoeken met servicen. maar hijs wel mooi hoor, apart.
Hoedt u voor iedereen die zich expert wil noemen, zij willen meer lijken dan wat ze zijn.
Expert is geen beschermde titel, iedere kluns kan zich expert noemen, het betekent niets.
Denk zelf na, en oordeel slechts na ampele overwegingen.

Goldie
4T-MSB regular
Berichten: 313
Lid geworden op: 31 okt 2010 19:49
Bezit: .
'70 Z90A mad max
'72 ori motodax schuurvondst
'76 dirty harry in tuning
Locatie: Ergens tussen TX en HHW

Re: Even kennismaken

Bericht door Goldie »

hans10 schreef: 17 aug 2020 23:44 goeden nacht ik heet hans sitvast ik heb sinds kort een honda super cup 50Afbeelding waar ik erg blij mee ben ik wil veel ritjes er mee maken
Wauw, mooi ding hoor.
Veel mooie kilometers!

Gebruikersavatar
lil
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1869
Lid geworden op: 27 dec 2019 17:58
Bezit: oa.
c50 presscub injectie 2008 (2x)
c50 presscub 2005
c50 business 1996
c50 economy 1981
c70 passport 1975
c110 sportscub frans 1968?
apollo hmc 303 1972?
lely senior duo 1959?
dan nog een vaag bami crossding met een honda-achtig 50cc BBS-tuning blok.
en een sloop bami pitbike met een 124cc loncin.
Locatie: zuidholland

Re: Even kennismaken

Bericht door lil »

hans10 schreef: 17 aug 2020 23:44 goeden nacht ik heet hans sitvast...
is dat je echte naam?
Hoedt u voor iedereen die zich expert wil noemen, zij willen meer lijken dan wat ze zijn.
Expert is geen beschermde titel, iedere kluns kan zich expert noemen, het betekent niets.
Denk zelf na, en oordeel slechts na ampele overwegingen.

Gebruikersavatar
Hoops69
4T-MSB beginner
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 aug 2020 13:31
Bezit: Zhenhua Z50A

Re: Even kennismaken

Bericht door Hoops69 »

hans10 schreef: 17 aug 2020 23:44 goeden nacht ik heet hans sitvast ik heb sinds kort een honda super cup 50Afbeelding waar ik erg blij mee ben ik wil veel ritjes er mee maken
Hoi Hans, Welkom, hoewel ik zelf ook net lid ben geworden. Maar ik denk wel dat het de bedoeling is dat je je voorstelt in een nieuw eigen topic in plaats van je hele verhaal te gaan doen in mijn topic, hahaha

stoterstangen90
Vierkantofiel
Berichten: 5159
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:17
Bezit: Morris Ital
Locatie: Zaagcity

Re: Even kennismaken

Bericht door stoterstangen90 »

Hoops69 schreef: 19 aug 2020 10:12
hans10 schreef: 17 aug 2020 23:44 goeden nacht ik heet hans sitvast ik heb sinds kort een honda super cup 50Afbeelding waar ik erg blij mee ben ik wil veel ritjes er mee maken
Hoi Hans, Welkom, hoewel ik zelf ook net lid ben geworden. Maar ik denk wel dat het de bedoeling is dat je je voorstelt in een nieuw eigen topic in plaats van je hele verhaal te gaan doen in mijn topic, hahaha
Opgelost.
Afbeelding

Gebruikersavatar
lil
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1869
Lid geworden op: 27 dec 2019 17:58
Bezit: oa.
c50 presscub injectie 2008 (2x)
c50 presscub 2005
c50 business 1996
c50 economy 1981
c70 passport 1975
c110 sportscub frans 1968?
apollo hmc 303 1972?
lely senior duo 1959?
dan nog een vaag bami crossding met een honda-achtig 50cc BBS-tuning blok.
en een sloop bami pitbike met een 124cc loncin.
Locatie: zuidholland

Re: kennismaken

Bericht door lil »

maar is het z'n echte naam? ik heb nog nooit van de naam sitvast gehoord, dus... waarom neemt iemand uberhaupt de moeite om z'n echte naam te vermelden, wat sowieso geen slimme zet is om op internet te doen, en vervolgens een valse naam opgeven?... zeg het dan gewoon niet, nietwaar?...

en dan niet antwoorden op de vraag of dat z'n echte naam is. sorry hoor, maar dat is nogal dubieus. ik vraag me eerlijk gezegd af waarom die de boel in de maling probeert te nemen. magoed, er is er maar één die zulke honda's verkoopt, ik zal eens vragen oftie er kortelings eentje verkocht heeft ofzo...

dus, hans sitvast, als je hier nog komt -want je ben al een poosje stil-, verklaar u nader. waarom geef je een valse naam? en wat is er nog meer niet waar? alles?... en waarom?

en ook is het je uitgeven voor een ander zelfs strafbaar, want dat is feitelijk wat je doet, ook als je zomaar een naam verzint. wist je dat?
Hoedt u voor iedereen die zich expert wil noemen, zij willen meer lijken dan wat ze zijn.
Expert is geen beschermde titel, iedere kluns kan zich expert noemen, het betekent niets.
Denk zelf na, en oordeel slechts na ampele overwegingen.

Ben C50
4T-MSB addict
Berichten: 930
Lid geworden op: 06 aug 2012 21:12
Bezit: C50 TT
Bakbrommer met C50 OT
Peda Chip

Re: kennismaken

Bericht door Ben C50 »

Jeetje, Sitvast is gewoon een bestaande achternaam hoor. Daar wordt je mee geboren.

Gebruikersavatar
gonzo
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1165
Lid geworden op: 17 jul 2012 19:59
Locatie: Afferden, Limburg

Re: kennismaken

Bericht door gonzo »

lil schreef: 09 okt 2020 18:40 maar is het z'n echte naam? ik heb nog nooit van de naam sitvast gehoord, dus... waarom neemt iemand uberhaupt de moeite om z'n echte naam te vermelden, wat sowieso geen slimme zet is om op internet te doen, en vervolgens een valse naam opgeven?... zeg het dan gewoon niet, nietwaar?...

en dan niet antwoorden op de vraag of dat z'n echte naam is. sorry hoor, maar dat is nogal dubieus. ik vraag me eerlijk gezegd af waarom die de boel in de maling probeert te nemen. magoed, er is er maar één die zulke honda's verkoopt, ik zal eens vragen oftie er kortelings eentje verkocht heeft ofzo...

dus, hans sitvast, als je hier nog komt -want je ben al een poosje stil-, verklaar u nader. waarom geef je een valse naam? en wat is er nog meer niet waar? alles?... en waarom?

en ook is het je uitgeven voor een ander zelfs strafbaar, want dat is feitelijk wat je doet, ook als je zomaar een naam verzint. wist je dat?
Lil, is dat je echte naam? Lil, ik heb er nog nooit van gehoord dus zal het wel een valse naam zijn, zeg nou eerlijk wie noemt zijn kind nou Lil.....
Kom op kleuter, ga je tegen iedereen lopen zeiken met een naam die je niet kent? Niet iedereen heet Janssen, vandenbroek ofzo, misschien heet ik wel Fred Roosengarten, oftewel rizentuin. Die naam al eens gehoord?

Welkom Hans10, veel veilige kms gewenst. MAND!
Try and die techniek....... love it.

ceedee
4T-MSB addict
Berichten: 602
Lid geworden op: 28 jan 2007 09:55
Locatie: zeist

Re: kennismaken

Bericht door ceedee »

lil, u overtreft zichzelf weer eens in onzinnige reacties,
strafbaar?
hoe jaag ik een nieuw lid weg, zullen we maar zeggen.

Gebruikersavatar
nielspbr
Mr Kockengen
Berichten: 16163
Lid geworden op: 02 mar 2009 17:50
Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Locatie: Kockengen

Re: kennismaken

Bericht door nielspbr »

Het is tenslotte geen faecesboek hier. (waar ook een boel mensen niet onder hun eigen naam zitten.)

Mooie brommert en welkom.

Volgens mij heet lil gewoon robert naaktgeboren, wat mij betreft.

KiP
postslet
Berichten: 2376
Lid geworden op: 10 jan 2008 22:23
Locatie: Winterswijk

Re: kennismaken

Bericht door KiP »

Ik zit ook onder een valse naam hier! Of vals, dat valt mee maar het is niet de naam die in mijn paspoort staat. En ik heb ook een opgevoerde brommer! Ben ik nu ook strafbaar lil?
Afbeelding

KiP
postslet
Berichten: 2376
Lid geworden op: 10 jan 2008 22:23
Locatie: Winterswijk

Re: kennismaken

Bericht door KiP »

En Hans van harte welkom mooie cee!
Afbeelding

Gebruikersavatar
lil
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1869
Lid geworden op: 27 dec 2019 17:58
Bezit: oa.
c50 presscub injectie 2008 (2x)
c50 presscub 2005
c50 business 1996
c50 economy 1981
c70 passport 1975
c110 sportscub frans 1968?
apollo hmc 303 1972?
lely senior duo 1959?
dan nog een vaag bami crossding met een honda-achtig 50cc BBS-tuning blok.
en een sloop bami pitbike met een 124cc loncin.
Locatie: zuidholland

Re: kennismaken

Bericht door lil »

nou ik heb nog nooit van de naam sitvast gehoord, het klinkt verdacht verzonnen in mijn oren, maargoed, mijn fout, sorry.

en lil is overduidelijk een nickname en dus geen valse naam, en ik heb nooit beweerd dat ik werkelijk zo heet.
Hoedt u voor iedereen die zich expert wil noemen, zij willen meer lijken dan wat ze zijn.
Expert is geen beschermde titel, iedere kluns kan zich expert noemen, het betekent niets.
Denk zelf na, en oordeel slechts na ampele overwegingen.

Gebruikersavatar
gonzo
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1165
Lid geworden op: 17 jul 2012 19:59
Locatie: Afferden, Limburg

Re: kennismaken

Bericht door gonzo »

KiP schreef: 10 okt 2020 12:31 Ik zit ook onder een valse naam hier! Of vals, dat valt mee maar het is niet de naam die in mijn paspoort staat. En ik heb ook een opgevoerde brommer! Ben ik nu ook strafbaar lil?
Dus Kip Postslet is niet je echte naam, shocking emoticon......Mijn naam is dus wel Fred Roosengarten, oftewel rozentuin, klinkt duits maar al voor ww1 al naar de goede kant geemigreerd naar Nederland. Gonzo is mijn bijnaam, lang verhaal....
Try and die techniek....... love it.

Plaats reactie