Eem voorstellen

Wil je je voorstellen? Plaats hier je gezicht. Voor als je (nog) geen foto's van je brommer hebt.
Plaats reactie
LucasHC1337
4T-MSB beginner
Berichten: 20
Lid geworden op: 18 jan 2021 22:16
Bezit: Honda C50H,
Honda Giorcub,
Kymco Activ x2
Kymco Nexxon

Eem voorstellen

Bericht door LucasHC1337 »

Ik ben Lucas, nog een guppie van 20 maar met verstandige ouders die mij van jongs af aan al hebben blootgesteld aan het Honda 4 takt virus
Op jonge leeftijd leren rijden en schakelen op een CD50 en met de kortste keren al te vinden op de crossbaan met een prachtige "82 XR80.
Jaartje of 3 geleden onze C50 uit de schuur getrokken aangezien ik toch al t rijbewijs er voor had, afgestofd en gaan rijden, dagelijks! 2 jaar lang dagelijks op de cee naar school, naar m'n vriendin en naar meetings. Nog nooit een scooter aangeraakt maar kent een cee door een door. Helaas had deze cee wat roestproblemen die na 2 zware winterperiodes te veel roest had een in tweeën is gescheurd. Met pensioen dus :cry:

Scootertje gekocht, al snel achter gekomen dat da dus echt 3x niks is en weer gaan zoeken naar een 4 takt bromfiets....

En toen stuitte ik op een advertentie die toch wel heel aantrekkelijk was. Altijd al een Honda wave willen importeren maar helaas te duur. Maar deze advertentie ging om tweemaal Kymco Activ. Tja Kymco da's toch geen Honda! Gatverdamme! Maar dit is toch wel t dichtste bij het rijden op een cee met alle moderne gemakken en meer! Is dus m'n daily driver geworden. Een prachtige zilveren Activ die ik in de loop van tijd heb uitgerust met alle toeters en bellen. Digitale toerenteller, klokje, windscherm, usb lader, telefoonhouder, bagagedrager (gruwelijk moeilijk te vinden) en zelfs een trekhaak voor een omgebouwde fietskar. Afijn, praktischer word het niet. Later kwam ik nog een stront goedkope kymco Nexxon tegen, ook maar gekocht. Jaartje nieuwer dan m'n Activ en t heeft zelfs een praktische buddybakje.

En dan nu nog een project erbij gehaald. En echte Honda Giorcub, compleet met... Ahem geheel incompleet en verrampeneerd :cry:

Nu dus daar voor nog onderdelen zien te vinden en gangbaar maken en keuren maar

Ben C50
4T-MSB addict
Berichten: 933
Lid geworden op: 06 aug 2012 21:12
Bezit: C50 TT
Bakbrommer met C50 OT
Peda Chip

Re: Eem voorstellen

Bericht door Ben C50 »

Leuk!

Zet hem op!

NIX
chaly addict
Berichten: 18829
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
Bezit: Een hamer
Locatie: Milsbeek

Re: Eem voorstellen

Bericht door NIX »

Las een Denco kont op die C, kan hij weer jaren mee. Of is ie al in de container verdwenen?
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.

KiP
postslet
Berichten: 2384
Lid geworden op: 10 jan 2008 22:23
Locatie: Winterswijk

Re: Eem voorstellen

Bericht door KiP »

Ja ceetje lassen is echt super leuk :D
Afbeelding
Jurrien schreef: 22 mar 2024 15:32 Houden zo. Iets van tweeëntwintig jaar moet je niet veranderen.

LucasHC1337
4T-MSB beginner
Berichten: 20
Lid geworden op: 18 jan 2021 22:16
Bezit: Honda C50H,
Honda Giorcub,
Kymco Activ x2
Kymco Nexxon

Re: Eem voorstellen

Bericht door LucasHC1337 »

NIX schreef: 19 jan 2021 16:45 Las een Denco kont op die C, kan hij weer jaren mee. Of is ie al in de container verdwenen?
Nee hij staat nog steeds braaf in de schuur wachtende op een restauratie. Wil hem heel graag opknappen want zo'n c50 blijft nog altijd mijn grootste liefde. Zal alleen een flink project worden dus andere projecten hebben er wel voorrang op gekregen.

Plaats reactie