Richard033

Wil je je voorstellen? Plaats hier je gezicht. Voor als je (nog) geen foto's van je brommer hebt.
richard033
4T-MSB beginner
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 jan 2021 09:51
Bezit: Skyteam dax 50 en 125

Richard033

Bericht door richard033 »

Zal me ook even voorstellen hier, wel net zo netjes lijkt me.

Richard uit Amersfoort en van de oudere generatie, paar jaar geleden tijdens ziekte een Skyteam dax aangeschaft om aan te knutselen en om wat afleiding te hebben, mijn zoon had er al 1, dus met ons 2 knutselen. Naast de Dax ook in het bezit van een Buell M2 uit 1998, welke ik nieuw heb gekocht en nog steeds op rond rij. Buells gaan stuk dus ook dat is een dankbaar knutsel object geweest, op dit moment heb ik deze helemaal in orden en voorzien van wat performance spullen, voor de geïnteresseerden dit zit er nu op. top end opgebouwd met NHRS stage 2 heads, 1250 cilinders met hurricane pistions, SE536 cams, HSR 42,volledige Buell race kit en de achterkant verbouwd naar S1 kont.

De Dax brommer heb ik een paar maanden opgereden, nadat zoon gepakt was met zijn Dax en een wok kreeg heeft hij er ook veel op gereden en ondertussen zijn rose dax volledig uit elkaar gehaald, en weer opgebouwd als een mooie grijze met tegenwoordig een 92cc blok. Nadat deze weer gekeurd was (met origineel blok) tegen een Skymax 125 aangelopen en deze gekocht en mijn eerste DAX weer verkocht, vond het nogal eng om met zo weinig vermogen tussen verkeer in te rijden.

Met de 125 beleef ik veel lol maar ondertussen een nieuw blok voor aangeschaft om het wat tegenvallende vermogen te verhogen, en daar kan ik wel wat hulp mee gebruiken. Dus al wat vragen op het forum gesteld

Plaats reactie