Dries cd50, st90, s90

Wil je je voorstellen? Plaats hier je gezicht. Voor als je (nog) geen foto's van je brommer hebt.
Plaats reactie
Drieske
4T-MSB beginner
Berichten: 6
Lid geworden op: 01 aug 2021 19:17
Bezit: cd50
s90
st90

Dries cd50, st90, s90

Bericht door Drieske »

Hallo allemaal,

Heel lang geleden zat ik ook op dit forum (denk zo'n 20 jaar)

Ben nu weer wat actiever met de brommer en de motortjes dan de afgelopen jaren.

Heb de cd50 sinds m'n 16e. ondertussen al zo'n 24 jaar in mijn bezit. Hij was toen blauw maar heb hem na een paar jaartjes wat anders gemaakt. Zit een ss tank op en ik heb hem volledig onder de acrylaatkit zitten en daarna lekker mat zwart gespoten. Was toen een mega klus maar vond het resultaat wel vet en heb dat sindsdien gelaten.

op mn 18e naar behalen van motor rijbewijs een s90 gekocht waarmee ik datzelfde jaar nog naar Spanje mee ben gereden samen met mn maat die op zn cd50 ging

Toen ik 21 werd en zwaarder dan 21kw mocht rijden heb ik een paar jaar een cb500f gehad uit 73. Daar een paar jaar lekker mee rond gereden en toen ik een baan had en een vast inkomen heb ik de cb eruit gedaan en heb toen een jaren een ducati monster gehad. Prima ding maar na een aantal jaren begon het toch weer te knagen om weer een een klein motortje te hebben. De s90 stond al 15 jaar stil en daar moest veel tijd in gestoken worden om die te fiksen en daar had ik geen tijd/zin in.

Per toeval zag ik een st90 op internet en heb daar mn ducati op ingerolen. Sommige zeiden je bent gek, de ander vond het een goede keus.
Heb hem nu al weer bijna 2,5 jaar en rijd er super vrolijk mee rond en heb er tot nu toe geen gezeik mee.

De cd en s90 staan nog lekker in de schuur en ben nu bezig om de s90 weer nieuw leven in te blazen. Kit (cd50 ) is onverwoestbaar en doet het altijd. Er zit wel een uitlaat op zonder demper of iets en hij maakt zeker een flink geluid. Vond ik vroeger vet, mag nu best een tandje minder maar ik laat het mooi zo.



Afbeelding

Afbeelding

fons .be
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 46
Lid geworden op: 11 mar 2019 21:51
Bezit: Honda CB125s

Re: Dries cd50, st90, s90

Bericht door fons .be »

knappe fietsen zeker die st90 enkel blijft het een dax in mij ogen :D

Plaats reactie