Nieuwe abonnee

Wil je je voorstellen? Plaats hier je gezicht. Voor als je (nog) geen foto's van je brommer hebt.
Plaats reactie
toonlievens
4T-MSB beginner
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 jan 2022 16:24
Bezit: momenteel geen, wel op zoek naar een dax, twijfel tussen een replica en origineel, vandaar wens ik zoveel mogelijk info in te winnen via forum. (vroeger lang met MTX50 gereden, nu eigenlijk op zoek voor de zoon)

Nieuwe abonnee

Bericht door toonlievens »

Beste iedereen, Nieuwe abonnee. Vroeger steeds, met heel veel plezier, met MTX 50 gereden. Daarna steeds zwaarder, maar momenteel geen motorfiets meer. Momenteel wel op zoek voor de zoon, naar een dax, maar toch serieus aan het twijfelen om een nieuwe replica te kopen, of een originele?? prijsverschil blijft enorm. Ik hoop hier op forum jullie goed raad te kunnen vinden.
THX
Toon

NIX
chaly addict
Berichten: 18829
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
Bezit: Een hamer
Locatie: Milsbeek

Re: Nieuwe abonnee

Bericht door NIX »

Ik zou een 16-jarige geen originele dax geven. Zonde als die gejat of op het schoolplein gesloopt wordt, nog los van hoe veel 16-jarigen hun brommer als een Grieks ezeltje aftuigen. Die Chinezen zijn prima dingen en onderdelen betaalbaar. Pak gewoon een 2e handse met een carburateur als je er zelf nog aan wil kunnen sleutelen.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.

Gebruikersavatar
gonzo
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1177
Lid geworden op: 17 jul 2012 19:59
Locatie: Afferden, Limburg

Re: Nieuwe abonnee

Bericht door gonzo »

Waar kom je vandaan? Weet nog een imi monkey voor rind de 600
Try and die techniek....... love it.

Plaats reactie