Voorstellen

Wil je je voorstellen? Plaats hier je gezicht. Voor als je (nog) geen foto's van je brommer hebt.
Plaats reactie
Werkezeltje
4T-MSB beginner
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 aug 2022 22:01
Bezit: CD50H

Voorstellen

Bericht door Werkezeltje »

Al jaren heb ik een CD50H uit 1971 in onderdelen op de zolder van mijn garage liggen. Een overblijfsel uit de tijd dat mijn broer(tje 8-) ) en ik de straten van de Veluwezoom onveilig maakten op respectievelijk de genoemde CD50H (Candy ruby red) en een SS50 K3 (gifgroene tank met gele strepen). De SS50 werd verkocht en de CD50H gedemonteerd. Nu, 35 jaar later, wordt het tijd dat'ie weer gemonteerd wordt, op kenteken komt (gedemonteerd in de tijd dat je alleen een verzekeringsplaatje had) en bereden wordt.

Het gebruik en liggen heeft hem geen goed gedaan dus al met al een leuk klusje.
Maar na een volledige restauratie van een klassieke Mini Van en het onderhouden en repareren van een oude Land Rover en 2 BMW motoren mag dit geen al te groot probleem zijn.

Met al die voertuigklussen is mijn alias vanzelfsprekend Werkezeltje, in het dagelijks leven word ik door familie, vrienden en collega's aangesproken met de naam Bob.
Na wat omzwervingen woon ik weer in de buurt van de Veluwezoom maar ben inmiddels qua leeftijd opgeschoven naar 2e helft 50.

Groet!

stoterstangen90
Vierkantofiel
Berichten: 5159
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:17
Bezit: Morris Ital
Locatie: Zaagcity

Re: Voorstellen

Bericht door stoterstangen90 »

Welkom
Afbeelding

Dennoz
4T-MSB addict
Berichten: 610
Lid geworden op: 16 dec 2017 11:36
Bezit: Cd50
Harley 1977 fxe Super Glide
Jazz 1.4 v-tec
Locatie: Leiden

Re: Voorstellen

Bericht door Dennoz »

Welkom , we zijn benieuwd naar het werk.
Hop hop gas dr op

Plaats reactie