Hello from sunny Wales...

Wil je je voorstellen? Plaats hier je gezicht. Voor als je (nog) geen foto's van je brommer hebt.
Plaats reactie
Henk
4T-MSB beginner
Berichten: 21
Lid geworden op: 05 apr 2023 22:04
Bezit: Nu: PF50 Amigo

Toen: CD50
CD/SS50 Frankenbike met FS1 schijfrem voorfork

Hello from sunny Wales...

Bericht door Henk »

Hallo.

Zag vandaag een advertentie voor een PF50 Amigo, op het plaatselijke online market rag, en na zo'n 32 jaar, ben ik nu weer de trotse ( :shock: :roll: ) eigenaar van een "echte" brommer 8-) :D :D .

Begon op mijn 16de verjaardag met een Vespa Ciao... :oops: na een paar jaar verschillende Vespa afgereden te hebben, kocht ik mijn eerste viertakt, een frankenbike CD/SS50 met wat er in mijn vriends schuur ter hand was, circa 1987, en daarna een compleet origineele CD50. Nooit meer een ring ding ding aangeraakt.
Herinner me de oude Honda dagen nog wel, een paar honderd brommers door de politie door Utrecht achterna gezetten :lol: :lol: :lol: . Proberen om langs de rollen bank controles toch nog in Utrecht te geraken :lol: :lol: :oops: . happy days..
Werd nog lid van de HVN toen het eerst begon, maar hellaas mijn lidmaatschap badge over de jaren ergens verloren. Goed om te zien dat het allemaal nog wel z'n gangetje gaat.

Gebruikersavatar
nielspbr
Mr Kockengen
Berichten: 16192
Lid geworden op: 02 mar 2009 17:50
Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Locatie: Kockengen

Re: Hello from sunny Wales...

Bericht door nielspbr »

Welkom terug.

ildert
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1339
Lid geworden op: 05 feb 2007 18:40
Bezit: ss50,cd50,cb50,cb50,cb50,cy50,xl50,ss50
Locatie: dongen

Re: Hello from sunny Wales...

Bericht door ildert »

Als je hem heel erg mist heb ik nog wel zon badge uit die tijd voor je!
grote klappen, snel thuis

Plaats reactie