Guggenheimer & C320
-
- Frequent 4T-MSB visitor
- Berichten: 113
- Lid geworden op: 16 jul 2023 15:04
- Bezit: Honda TS50 (c320s 1969)\
Honda C50
Honda Vision 2 50cc
Honda Vision 2 70cc - Locatie: Blaricum
Guggenheimer & C320
46 jaar.. Ben een getogen gooier en heb deze c320 gekregen die jaren stil heeft gestaan. Vroeger reed ik een gele Puch maar al mijn vrienden hadden SS50, CD50, C50 of Citta's.
Ik heb jaren lang in Amsterdam en Utrecht voor mijn werk Honda Visions gehad en altijd gedacht om nog een keer een 4 takt Honda te kopen. En toen kwam deze dus op mijn pad. Afgelopen weken brommer helemaal schoongemaakt en alles nagelopen. Hij is goed maar heeft een hoop kleine klusjes nodig die de komende maanden ga doen.
Wat ik er mee ga doen weet ik niet. Misschien verkoop ik hem later en kies ik voor een ander model. Ik vind de C50 mooi en zou misschien toch liever een trapper loze brommer willen hebben.
Ik hoop snel een keertje mee te rijden in een tour!
- lil
- The 4T-MSB is my life!
- Berichten: 1956
- Lid geworden op: 27 dec 2019 17:58
- Bezit: oa.
c50 presscub injectie 2008 (2x)
c50 presscub 2005
c50 business 1996
c50 economy 1981
c70 passport 1975
c110 sportscub frans 1968?
apollo hmc 303 1972?
lely senior duo 1959?
dan nog een vaag bami crossding met een honda-achtig 50cc BBS-tuning blok.
en een sloop bami pitbike met een 124cc loncin. - Locatie: zuidholland
Re: Guggenheimer & C320
ik denk dat ik um wel ruilen wil voor een van m'n NT C50ers die ik nog heb legge, ook eentje zonder kenteken. bij mij mag die C320 lekker zo origineel blijven als die nu nog is
Hoedt u voor iedereen die zich expert wil noemen, zij willen meer lijken dan wat ze zijn.
Expert is geen beschermde titel, iedere kluns kan zich expert noemen, het betekent niets.
Denk zelf na, en oordeel slechts na ampele overwegingen.
Expert is geen beschermde titel, iedere kluns kan zich expert noemen, het betekent niets.
Denk zelf na, en oordeel slechts na ampele overwegingen.
-
- Frequent 4T-MSB visitor
- Berichten: 113
- Lid geworden op: 16 jul 2023 15:04
- Bezit: Honda TS50 (c320s 1969)\
Honda C50
Honda Vision 2 50cc
Honda Vision 2 70cc - Locatie: Blaricum
Re: Guggenheimer & C320
NT staat voor? Een vriend van mij had vroeger een Roze C50. Had ik bijna overgenomen maar ik moest toen nog op vakantie... daarna was het geld op...
- wim V8
- 4T-MSB heilige
- Berichten: 4043
- Lid geworden op: 30 aug 2013 17:43
- Bezit: Honda CB50 '73 (daily)
Honda CD 50 project(compl.in parts)
Honda GiorCub chill 4bak scooter :-)
NSU Prima '57 scooter
Piaggio Ciao '70 (under restoration)
Piaggio Bravo '73(as new) Daily
Piaggio Boxer1.'69(need restoration)
VeloFrejus '50 Jolly motore a rullo.
Demm Turismo quatro tempi '59
Fiat 1100R '68 (summer daily) - Locatie: Castricum
Re: Guggenheimer & C320
OT is Oud Type, tankje los aan het frame.
NT is Nieuw Type, losse/uitneembare tank in het frame.
TT ook nog geweest, is TussenType.
Alle specs. en verschillen weet ik niet van alle drie types.
Gr. Wim.
NT is Nieuw Type, losse/uitneembare tank in het frame.
TT ook nog geweest, is TussenType.
Alle specs. en verschillen weet ik niet van alle drie types.
Gr. Wim.
Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.
Link naar mijn Honda's:
viewtopic.php?f=15&t=26869
Link naar mijn Honda's:
viewtopic.php?f=15&t=26869
- lil
- The 4T-MSB is my life!
- Berichten: 1956
- Lid geworden op: 27 dec 2019 17:58
- Bezit: oa.
c50 presscub injectie 2008 (2x)
c50 presscub 2005
c50 business 1996
c50 economy 1981
c70 passport 1975
c110 sportscub frans 1968?
apollo hmc 303 1972?
lely senior duo 1959?
dan nog een vaag bami crossding met een honda-achtig 50cc BBS-tuning blok.
en een sloop bami pitbike met een 124cc loncin. - Locatie: zuidholland
Re: Guggenheimer & C320
krek, alleen over het tussentype kunnen de meningen verschillen, voor mij is een TT gewoon een NT met wel de dikke vliegwieltap en CDI maar nog steeds 6volt, waar een echte NT 12volt is. voor anderen is dat het passport type met wel al de in het frame ingebouwde tank maar in essentie nog steeds een OT type met gewoon een OT 6volt blok met dunne vliegwieltap. ik beschouw die als de voorloper van de latere NT's, en dus ook van de eigenlijke TT's met CDI die anderen al als volledige NT's beschouwen.
de passportjes werden gemaakt van ergens halverwege jaren 70 tot begin jaren 80, de CDI TT's zijn alleen in 82 en 83 gemaakt. tegelijk was er toen ook een nogal eigenaardige volautomaatuitvoering, de AT, wat nogal een flop was...
voor weer anderen is het tussentype de NT's met vierkante spatborden, maar deze zijn gewoon een versie geweest die tegelijk naast de ronde spatborden uitvoeringen gemaakt werden. kon je voor kiezen. dateren van ergens halverwege jaren 80 tot halverwege jaren 90, en ze zijn lelijk AF
wat fotos van mn brommers vind je hier; viewtopic.php?p=543268#p543268 die economy cub is een TT en die kan eventueel weg. of anders 1 van de carbu presscubs, maar dan wil ik wel nog de achterbrug vervangen want ik wil mn dikke naven wielen behouden.
de passportjes werden gemaakt van ergens halverwege jaren 70 tot begin jaren 80, de CDI TT's zijn alleen in 82 en 83 gemaakt. tegelijk was er toen ook een nogal eigenaardige volautomaatuitvoering, de AT, wat nogal een flop was...
voor weer anderen is het tussentype de NT's met vierkante spatborden, maar deze zijn gewoon een versie geweest die tegelijk naast de ronde spatborden uitvoeringen gemaakt werden. kon je voor kiezen. dateren van ergens halverwege jaren 80 tot halverwege jaren 90, en ze zijn lelijk AF
wat fotos van mn brommers vind je hier; viewtopic.php?p=543268#p543268 die economy cub is een TT en die kan eventueel weg. of anders 1 van de carbu presscubs, maar dan wil ik wel nog de achterbrug vervangen want ik wil mn dikke naven wielen behouden.
Hoedt u voor iedereen die zich expert wil noemen, zij willen meer lijken dan wat ze zijn.
Expert is geen beschermde titel, iedere kluns kan zich expert noemen, het betekent niets.
Denk zelf na, en oordeel slechts na ampele overwegingen.
Expert is geen beschermde titel, iedere kluns kan zich expert noemen, het betekent niets.
Denk zelf na, en oordeel slechts na ampele overwegingen.
-
- chaly addict
- Berichten: 18856
- Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
- Bezit: Een hamer
- Locatie: Milsbeek
Re: Guggenheimer & C320
TT is met ronde OT looks en NT techniek. NT is vooral vIERkant...
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
- lil
- The 4T-MSB is my life!
- Berichten: 1956
- Lid geworden op: 27 dec 2019 17:58
- Bezit: oa.
c50 presscub injectie 2008 (2x)
c50 presscub 2005
c50 business 1996
c50 economy 1981
c70 passport 1975
c110 sportscub frans 1968?
apollo hmc 303 1972?
lely senior duo 1959?
dan nog een vaag bami crossding met een honda-achtig 50cc BBS-tuning blok.
en een sloop bami pitbike met een 124cc loncin. - Locatie: zuidholland
Re: Guggenheimer & C320
dat bedoel ik
Hoedt u voor iedereen die zich expert wil noemen, zij willen meer lijken dan wat ze zijn.
Expert is geen beschermde titel, iedere kluns kan zich expert noemen, het betekent niets.
Denk zelf na, en oordeel slechts na ampele overwegingen.
Expert is geen beschermde titel, iedere kluns kan zich expert noemen, het betekent niets.
Denk zelf na, en oordeel slechts na ampele overwegingen.
-
- Frequent 4T-MSB visitor
- Berichten: 113
- Lid geworden op: 16 jul 2023 15:04
- Bezit: Honda TS50 (c320s 1969)\
Honda C50
Honda Vision 2 50cc
Honda Vision 2 70cc - Locatie: Blaricum
Re: Guggenheimer & C320
Vandaag nieuwe wielen bij Dennis besteld. Plus een paar banden online... alles voor de 4 takt..
-
- Frequent 4T-MSB visitor
- Berichten: 113
- Lid geworden op: 16 jul 2023 15:04
- Bezit: Honda TS50 (c320s 1969)\
Honda C50
Honda Vision 2 50cc
Honda Vision 2 70cc - Locatie: Blaricum
Re: Guggenheimer & C320
Dit is hem nu.
1 September rij ik mee met de Gooische Kakverenging rit... Wie weet tot daar.
Na de winter wil ik hem echt tip top hebben maar wel dat hij zijn leeftijd mag laten zien.
Misschien ook in Oktober in Utrecht op de rit.
Leuk....
En ik heb al weer een nieuw project... 2 brommers... 1 toekomstige brommer... maar dat komt later... marktplaats klote site...