mijn c310 met kymco blok.

Is er iemand vandoor gegaan met je plofpony... laat het hier weten!!!
SuzuhaTR1
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1288
Lid geworden op: 06 jan 2014 20:32
Bezit: ATC125 met 110 blok.
CR80 1983
SS50K0 1966 (Duitser)
SS50K1 1976 (Francaise)verkocht
SS50K3 (NL) verkocht
ST50G (Duitser)
D@SS72 Skyteam frame metTS50 tank, SS wielen, spatborden, achterlicht, MT banden, Shark achterbrug enz. enz.
Yamaha FS1 468 1975 verkocht
Yamaha FS1 2RU 1980 verkocht in onderdelen
Locatie: Het Gooi

Re: mijn c310 met kymco blok.

Bericht door SuzuhaTR1 »

Gefeliciteerd!

Wat een verhaal.....dan is er nog hoop dat mijn KTM die in 1981 is gestolen ook ooit nog terug gevonden wordt...

bart beekhuizen
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1517
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:09
Bezit: c310, huisman bakbrommer, apollo bakbrommer,
Locatie: Doorwerth
Contacteer:

Re: mijn c310 met kymco blok.

Bericht door bart beekhuizen »

Even een update na lange tijd over deze brommer:
Ik ben naar het politie bureau gegaan en heb de brommer van de "gestolen"melding laten halen. Nu krijgt de RDW een bericht dat het kenteken weer "geldig " is en die sturen de laatste eigenaar, ik dus een bericht of het ook weer geactiveerd moet worden. Ja graag. en dus krijg ik zonder drama (keuren e.d.) het kenteken weer geldig en kan ik de brommer weer verzekeren en rijden.
Nu heb ik de brommer aan mijn 14 jarige buurjongen weggegeven, en die gaat m met hulp van mijn buurman en mij opknappen tot een redelijk originele c310. Vond ik wel een mooi gebaar, ik heb de brommer ook ooit gekregen. Dus als iemand nog onderdelen wil doneren? We hebben weinig geld om het allemaal superproffessioneel te doen, en het moet een leerweg voor mijn buurjongen zijn.
Afbeelding

NIX
chaly addict
Berichten: 18799
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
Bezit: Een hamer
Locatie: Milsbeek

Re: mijn c310 met kymco blok.

Bericht door NIX »

Heb hier nog wel een aftandse (imi) sigaar of fluisterpijp liggen die je pas kunt braden. Of moet het allemaal heel erg mooi? Heb mogelijk nog ergens een echt 310 stuur liggen dat ikzelf niet als zodanig herken, maar moet het perse allemaal ori worden? Heb alleen geen tomaselli sturen meer, die zijn allemaal naar Tom gegaan.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.

bart beekhuizen
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1517
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:09
Bezit: c310, huisman bakbrommer, apollo bakbrommer,
Locatie: Doorwerth
Contacteer:

Re: mijn c310 met kymco blok.

Bericht door bart beekhuizen »

nee, niet perse precies ori, een sigaar is prima, een ori uitlaat is onvindbaar of zijn gewicht in goud waard. moet zowizo ff bij je langs komen binnenkort. hebben we het er dan wel over :)
Afbeelding

Plaats reactie