C50 gestolen in Enschede

Is er iemand vandoor gegaan met je plofpony... laat het hier weten!!!
Plaats reactie
Dex
4T-MSB beginner
Berichten: 8
Lid geworden op: 19 mar 2008 22:46
Locatie: Enschede

C50 gestolen in Enschede

Bericht door Dex »

Mensen.. zaterdagnacht/zondagochtend 13 juli, is mijn C50 gestolen.

Deze stond prima achter gesloten deur en op stuurslot.
Foto0331.jpg
Foto0332.jpg
Willen jullie voor mij een oogje open houden? Wat iedereen waarschijnlijk toch altijd al doet, want elke Honda is de moeite waard om naar/na te kijken. :D

Kenmerken
- Kenteken: 87-FVL-8
- Framenr: (...nu even niet bij de hand)
- Kleur: "leger" groen.
- Uitlaat: (dus niet de motor sport als op de afbeeldingen)
137642993.jpg
137642993.jpg (11.35 KiB) 5824 keer bekeken
- Bij het voorspatbord is de verf gaan bladderen.
- Het beenschild is imitatie, dus sluit niet goed aan.
- De bekende roestplek bij de wielkas en onderaan aan het achterspatbord
- Knipperlichtschakelaar is afgebroken.

De rest zie afbeelding:

Ik hoop dat de dader zo stom is om te gaan rijden en hopelijk een lezer van dit bericht tegenkomt.

Sowieso bedankt voor het lezen van het bericht en hoort zegt voort!
Kabaal Maken :)

Bangbrosbode
4T-MSB regular
Berichten: 352
Lid geworden op: 30 jan 2007 20:46
Bezit: CD50 + PC50
Locatie: Hengelo/Groningen

Re: C50 gestolen in Enschede

Bericht door Bangbrosbode »

Erg kloten! Ik zal in elk geval mijn ogen openhouden. Gegevens staan in m'n mobiel ;)
They call it home, i call it house

Dex
4T-MSB beginner
Berichten: 8
Lid geworden op: 19 mar 2008 22:46
Locatie: Enschede

Re: C50 gestolen in Enschede

Bericht door Dex »

Vanochtend tussen 8:15 en 8:30 kwam er in Hengelo een groene C50 (waarschijnlijk) de Henrickhavestraat uit en ging de Deurningerstraat op.
Allemaal prima, maar deze brommer had geen kenteken. Is er iemand in Hengelo of omstreken die zonder kenteken rijdt?

(degene die mij de tip gaf kent de brommer niet goed genoeg om te zeggen of het die van mij is.)

Bedankt!
Kabaal Maken :)

stoterstangen90
Vierkantofiel
Berichten: 5157
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:17
Bezit: Morris Ital
Locatie: Zaagcity

Re: C50 gestolen in Enschede

Bericht door stoterstangen90 »

zonder kenteken rijden is toch wel erg verdacht.
Afbeelding

apae01
4T-MSB addict
Berichten: 838
Lid geworden op: 03 apr 2007 22:24
Bezit: CB50, teveel P50's en auto's

Re: C50 gestolen in Enschede

Bericht door apae01 »

Al ga ik dat misschien ook wel even doen, als de CB helemaal in elkaar zit. Geen ander plaatje bij de hand om een paar testritjes iets minder opvallend illegaal te maken...
In the beginning there was nothing, which exploded.

Bangbrosbode
4T-MSB regular
Berichten: 352
Lid geworden op: 30 jan 2007 20:46
Bezit: CD50 + PC50
Locatie: Hengelo/Groningen

Re: C50 gestolen in Enschede

Bericht door Bangbrosbode »

Dex schreef:Vanochtend tussen 8:15 en 8:30 kwam er in Hengelo een groene C50 (waarschijnlijk) de Henrickhavestraat uit en ging de Deurningerstraat op.
Allemaal prima, maar deze brommer had geen kenteken. Is er iemand in Hengelo of omstreken die zonder kenteken rijdt?

(degene die mij de tip gaf kent de brommer niet goed genoeg om te zeggen of het die van mij is.)

Bedankt!
Jeetje, dat is hier echt om de hoek. Heb er niets van gezien helaas..
They call it home, i call it house

Sann
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 142
Lid geworden op: 16 feb 2016 15:29
Bezit: C50 LA-E, Bami monkey
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: C50 gestolen in Enschede

Bericht door Sann »

Ik las net het bericht gestolen c50 in Enschede. Het is nu anderhalf jaar later maar mij is ook zoiets overkomen. In de zomer van 2010 is het slot waarmee mijn fietsaanhanger bij mijn voormalige studentenhuis vast stond doorgeknipt en gestolen.

Twee jaar later werd ik op twekkelerveld door een of andere sjonnie ingehaald met mijn fietsaanhanger. Ik had er namelijk een unieke sticker achterop geplakt en die zat er nog steeds. Uiteraard sprak ik diegene hierop aan en dat ik hoe dan ook mijn aanhanger nu weer mee zou nemen, goedschiks of kwaadschiks. Deze meneer verklaarde de aanhanger 'van een turk gekocht' te hebben, waar ik aan twijfelde gezien zijn uitstraling en taalgebruik.

Wat blijkt nu: deze persoon deed boodschappen in de vorm van brommeronderdelen welke hij verkocht aan Bert's Bromfietsen, in de buurt van de grolsch veste. Mijn vermoeden is dat de herkomst van de onderdelen, of misschien wel complete brommers, niet van belang is bij Bert's bromfietsen.

Mijn advies is om langs te gaan bij Bert's bromfietsen om te kijken of jouw brommer, of onderdelen hiervan, bij hem op de plank liggen. En dan natuurlijk niet eerst zeggen dat jouw brommer gestolen is destijds. Mij zou het namelijk niets verbazen dat het er daar zo aan toe gaat. Heerst daar een beetje een louche sfeer vind ik zelf.

Groeten
Sann
er is altijd een beun oplossing

aussie 777

Re: C50 gestolen in Enschede

Bericht door aussie 777 »

hoi , is nu natuurlijk al een tijd geleden , maar kom ook uit hengelo , is de brommer al boven water , of nog steeds zoek , kan dan namelijk met mijn rode c 50 in de gaten houden of ik er een tegen kom , vr gr paul

Plaats reactie