HDD2012: afterparty

Nieuws & medelingen van de HVN vind je hier. Hou ook de site in de gaten.
Plaats reactie
Hells Ezel
HVN oppergodin
Berichten: 661
Lid geworden op: 29 jan 2007 13:29
Bezit: 3 Puchs
Locatie: Iron Laiden Ruk City
Contacteer:

HDD2012: afterparty

Bericht door Hells Ezel »

De Honda-dag is alweer voorbij... Met een geschatte 400 brommers kan het een groot succes genoemd worden! Mooi weer, een unieke crossbaan en hillclimb, maar ook het 'Honda Museum', de pin-up girl, en prachtige prijzen die waren gemaakt voor alle contests (met erg fanatieke deelnemers - ik noem geen namen)! 's Avonds prachtig feestje met bands, dj's en een borreltje of twee... Een jubileum-waardige Honda-dag!

Nagenieten kun je hier op het forum! Post je foto's vooral even bij de Evenementen Foto's op de website! We willen ons foto archief graag zo compleet mogelijk houden!!

Afbeelding

Hells Ezel
HVN oppergodin
Berichten: 661
Lid geworden op: 29 jan 2007 13:29
Bezit: 3 Puchs
Locatie: Iron Laiden Ruk City
Contacteer:

Re: HDD2012: afterparty

Bericht door Hells Ezel »

Gefilmd met de HDD? Post het bij onze Videos of onze facebook! Hieronder al een paar prachtige films van Marcus Kingma (Film&Editing, http://www.reismotor.nl).

Deel 1


Deel 2-Toertocht


Deel 3

Hells Ezel
HVN oppergodin
Berichten: 661
Lid geworden op: 29 jan 2007 13:29
Bezit: 3 Puchs
Locatie: Iron Laiden Ruk City
Contacteer:

Re: HDD2012: afterparty

Bericht door Hells Ezel »

Geachte vieze viertakters,

Ik heb gemerkt dat er nogal wat mensen zijn geweest die de tentoonstelling op de Honda-dag hebben gemist - of de Honda-dag in zijn geheel. De foto's van de tentoonstelling (ca. 1980 t/m 2000) heb ik daarom nu op de HVN-website geplaatst. Zie het kopje 25 jaar HVN.

Onder de slideshow ook nog een stukje uit het Algemeen Dagblad van afgelopen zaterdag en 'n radio-interview met Radio 1. Kijken dus!

gr Lonneke

Plaats reactie