stuur bout / uitlaatbocht C320 S

Het stapelgekke stoute stoterstangen stukje
Plaats reactie
EazY
4T-MSB beginner
Berichten: 24
Lid geworden op: 21 sep 2008 16:30
Locatie: Bussum

stuur bout / uitlaatbocht C320 S

Bericht door EazY »

Dames en Heren,

Ik ben nog op zoek naar een stuur bout voor mijn Honda C320 S. Geen idee of hier een speciale naam voor is.
Maar het is de onderste bout van het 'driehoekje' waarmee het stuur bevestigd is. Geloof dat het grote 18 is.

Kan het helaas niet verduidelijken met een foto. Maar de bout was verchroomd geloof ik. Daarnaast mocht iemand nog een uitlaat bocht hebben in goede staat, laat het even weten.

BVD

MVG
maar ik heb lekker een mooiere bicyclette!

lowrider
4T-MSB addict
Berichten: 643
Lid geworden op: 27 jan 2007 20:59

Re: stuur bout / uitlaatbocht C320 S

Bericht door lowrider »

EazY schreef:Dames en Heren,

Ik ben nog op zoek naar een stuur bout voor mijn Honda C320 S. Geen idee of hier een speciale naam voor is.
Maar het is de onderste bout van het 'driehoekje' waarmee het stuur bevestigd is. Geloof dat het grote 18 is.

Kan het helaas niet verduidelijken met een foto. Maar de bout was verchroomd geloof ik. Daarnaast mocht iemand nog een uitlaat bocht hebben in goede staat, laat het even weten.

BVD

MVG
Die bout is een balhoofdmoer, Leertouwer verkoopt imitatie uitlaatbochten mocht je geen originele kunnen vinden.

Soichiro
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 131
Lid geworden op: 28 jan 2007 09:01
Bezit: CGM114 C102 C320S CT90 K1 SL70 CL50 SS50M[Export] QA50 XR70 C50H CB50K1 TL125S TL50 CT50 Fatcat S2000
Locatie: Wolphaartsdijk

Re: stuur bout / uitlaatbocht C320 S

Bericht door Soichiro »

Dennis op dit board heeft er te koop!
Hond Dream heeft een dochter Skye
http://www.vandixhoornschadeherstel.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

EazY
4T-MSB beginner
Berichten: 24
Lid geworden op: 21 sep 2008 16:30
Locatie: Bussum

Re: stuur bout / uitlaatbocht C320 S

Bericht door EazY »

ja heb dennis al gesproken, leertouwer verkoopt ze overigens niet heb het al gevraagd.

Die balhoofdmoer zal toch ook niet lastig moeten zijn om eraan te komen ??

gr
maar ik heb lekker een mooiere bicyclette!

EazY
4T-MSB beginner
Berichten: 24
Lid geworden op: 21 sep 2008 16:30
Locatie: Bussum

Re: stuur bout / uitlaatbocht C320 S

Bericht door EazY »

Ik vind alleen deze: http://www.leertouwer.com/default.asp?i ... doorzoeken

maar past die ook op een c320 ?
maar ik heb lekker een mooiere bicyclette!

lowrider
4T-MSB addict
Berichten: 643
Lid geworden op: 27 jan 2007 20:59

Re: stuur bout / uitlaatbocht C320 S

Bericht door lowrider »

EazY schreef:Ik vind alleen deze: http://www.leertouwer.com/default.asp?i ... doorzoeken

maar past die ook op een c320 ?
Ja. Op de site van Leertouwer staat een C320s uitlaat te koop. Kijk ook eens bij Loef voor imitatie.

DAX6
4T-MSB regular
Berichten: 287
Lid geworden op: 06 dec 2009 16:52

Re: stuur bout / uitlaatbocht C320 S

Bericht door DAX6 »

EazY schreef:Dames en Heren,

Ik ben nog op zoek naar een stuur bout voor mijn Honda C320 S. Geen idee of hier een speciale naam voor is.
Maar het is de onderste bout van het 'driehoekje' waarmee het stuur bevestigd is. Geloof dat het grote 18 is.

Kan het helaas niet verduidelijken met een foto. Maar de bout was verchroomd geloof ik. Daarnaast mocht iemand nog een uitlaat bocht hebben in goede staat, laat het even weten.

BVD

MVG
Probeer Cok van de Heuvel in Tiel eens, de 4 takt Nestor van Nederland, ik haal daar nog steeds veel weg....zelfs soms het onmogelijke.....

EazY
4T-MSB beginner
Berichten: 24
Lid geworden op: 21 sep 2008 16:30
Locatie: Bussum

Re: stuur bout / uitlaatbocht C320 S

Bericht door EazY »

helaas niets kunnen vinden op de webshop.

misschien dat ze in het magazijn nog iets hebben maar tiel ligt helaas niet om de hoek.

Uitgerekend is leertouwer vandaag weer dicht :x

nja die balhoofdmoer komt wel goed en uitlaatbocht kan ik van Dennis kopen. :wink:
maar ik heb lekker een mooiere bicyclette!

EazY
4T-MSB beginner
Berichten: 24
Lid geworden op: 21 sep 2008 16:30
Locatie: Bussum

Re: stuur bout / uitlaatbocht C320 S

Bericht door EazY »

he leden,

Iemand die Dennis misschien persoonlijk kent ? Ik heb namelijk vrijdag al geld overgemaakt voor een uitlaatbocht +schild alleen heb het tot nu nog niet ontvangen en Dennis antwoord helaas niet op PM/mail.

Misschien dat iemand enig idee heeft of er iets aan de hand is ? Aangezien het normaliter 1 dag duurt voordat een pakketje bezorgd wordt...

gr
maar ik heb lekker een mooiere bicyclette!

EazY
4T-MSB beginner
Berichten: 24
Lid geworden op: 21 sep 2008 16:30
Locatie: Bussum

Re: stuur bout / uitlaatbocht C320 S

Bericht door EazY »

Daar maak ik me ook niet druk om, ik vertrouw er ook op dat het verstuurd wordt. Ging me er meer om dat als je iets aanbied en het verkoopt en er geld voor ontvangt, het wel zo netjes is om dit meteen af te handelen.

En natuurlijk kan er iets mis gaan of het niet lukken op tijd te verzenden, maar laat het dan even weten.
maar ik heb lekker een mooiere bicyclette!

Plaats reactie