zo als jullie weten heb ik afgelopen week een c110 gekocht die opgeknapt wil worden.
maar bij het uit elkaar halen viel mij op dat hij een apart afwijkend blok nummer heeft. maar er lijkt niet aan geknutseld te zijn of iets in die geest. het blok heeft geen alu kop maar een normale gietijzeren kop verder lijkt alles er wel op dat het c110 is.
misschien weten mensen hier waarvan het blok nummer zou kunnen zijn of dat het iets van een vervangings carter is. wat niet echt voor de hand liggend is aangezien die zonder blok nummers zijn. of dat dit een langzaam c110 blok is zo als je dat met de c100's hebt
mocht iemand nog wat c110 meuk in een hoekje hebben liggen ik kan nog wel wat plastic gebruiken voor die van mij.
afwijkend bloknummer c110
-
- moppersmurf
- Berichten: 8903
- Lid geworden op: 28 jan 2007 21:51
- Bezit: paar brommers
- Locatie: neede gelderland
afwijkend bloknummer c110
ik praat niet alleen maar poep
bami = bami. troep = troep.
bami = bami. troep = troep.
-
- 4T-MSB heilige
- Berichten: 5195
- Lid geworden op: 28 jan 2007 12:11
- Bezit: wat je bezit is onderweg naar anderen.
- Locatie: Nijmegen
Re: afwijkend bloknummer c110
er waren toch ook 3 versnellings c110's?
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
Roxanne schreef:Donder lomp jaaahh
-
- moppersmurf
- Berichten: 8903
- Lid geworden op: 28 jan 2007 21:51
- Bezit: paar brommers
- Locatie: neede gelderland
Re: afwijkend bloknummer c110
daar heb je gelijk in niek
volgens de honda identification guide maar dat zijn de usa modellen.
tot frame no c110-218191 is 3 versnellingen
van af frame no c110-218192 is 4 versnellingen
mijn frame heeft het no c110-A1065* dat is weer een heel ander nummer dan volgens de honda bijbel
ik kan ook niet zeggen hoeveel er in zitten. de bak loopt niet helemaal lekker soepel als ja hem met het handje probeert rond te draaien.
volgens de honda identification guide maar dat zijn de usa modellen.
tot frame no c110-218191 is 3 versnellingen
van af frame no c110-218192 is 4 versnellingen
mijn frame heeft het no c110-A1065* dat is weer een heel ander nummer dan volgens de honda bijbel
ik kan ook niet zeggen hoeveel er in zitten. de bak loopt niet helemaal lekker soepel als ja hem met het handje probeert rond te draaien.
ik praat niet alleen maar poep
bami = bami. troep = troep.
bami = bami. troep = troep.
-
- Frequent 4T-MSB visitor
- Berichten: 193
- Lid geworden op: 28 jan 2007 08:46
- Bezit: zero
- Locatie: Arnhem
Re: afwijkend bloknummer c110
De Honda bijbel is japans - usa.
Jouw C110 komt uit Frankrijk en is waarschijnlijk in Aalst (belgie) gemaakt en dan gaat die vlieger niet op.
ik denk dat het gewoon een 4 bak is. 3 bak heeft o.a. een gelakte tank ipv. een met chroom accenten
Jouw C110 komt uit Frankrijk en is waarschijnlijk in Aalst (belgie) gemaakt en dan gaat die vlieger niet op.
ik denk dat het gewoon een 4 bak is. 3 bak heeft o.a. een gelakte tank ipv. een met chroom accenten
Come ride with us
-
- moppersmurf
- Berichten: 8903
- Lid geworden op: 28 jan 2007 21:51
- Bezit: paar brommers
- Locatie: neede gelderland
Re: afwijkend bloknummer c110
zo hier en daar door honda fanaten is mij dat al een beetje duidelijk geworden over dat blok nummer.
het zou hele maal mooi zijn als ik nog ergens een beetje documentatie ergens vandaan zou kunnen krijgen om het hele blok nummer verhaal te bevestigen. dus mocht iemand een folder of iets hebben waar het instaat. zou hij/zij voor mij een foto kopie willen maken
@cd50-h je zegt dat hij uit Frankrijk komt. maar daar hebben ze toch grote koplampen zo als op de foto mijn c110 heeft dat niet. en aan het kenteken te zien zou ik zeggen dat hij uit Engeland komt. daar heb ik een brief naar toe gestuurd of ze iets van een bevestiging kunnen sturen dat het een Engels is maar tot heden nog niets ontvangen.
misschien ook maar is een brief naar Frankrijk sturen of ze daar gegevens hebben van deze c110
het zou hele maal mooi zijn als ik nog ergens een beetje documentatie ergens vandaan zou kunnen krijgen om het hele blok nummer verhaal te bevestigen. dus mocht iemand een folder of iets hebben waar het instaat. zou hij/zij voor mij een foto kopie willen maken
@cd50-h je zegt dat hij uit Frankrijk komt. maar daar hebben ze toch grote koplampen zo als op de foto mijn c110 heeft dat niet. en aan het kenteken te zien zou ik zeggen dat hij uit Engeland komt. daar heb ik een brief naar toe gestuurd of ze iets van een bevestiging kunnen sturen dat het een Engels is maar tot heden nog niets ontvangen.
misschien ook maar is een brief naar Frankrijk sturen of ze daar gegevens hebben van deze c110
ik praat niet alleen maar poep
bami = bami. troep = troep.
bami = bami. troep = troep.
-
- The 4T-MSB is my life!
- Berichten: 1487
- Lid geworden op: 27 jan 2007 23:33
- Bezit: ss50z
ss50m
ss50m
ss50 racer
C110
C110 racer
S90 RSC - Locatie: Maarssen
- Contacteer:
Re: afwijkend bloknummer c110
Als ik jouw nummer van de kentekenplaat invoer bij de dvla word die helaas niet herkend, soms zijn van die oude dingen nog gegevens bekend in GB. Heb het ooit gecheckt toen ik een c70 kon kopen, die was nog bekend, maar heb het toen toch niet gedaan.
Re: afwijkend bloknummer c110
Voor de Honda's geproduceerd in Aalst is dit en heel normaal framenummer. Belgische P blokken zijn er ook zat, zelfde spec. als c110E. Deze moto is niet Frans. Voor Frankrijk werd in Aalst een afwijkend blok gemaakt. meestal ook P nummer, ander linkercarter/ carterdeksel /krukas/ontsteking-vliegwiel /schakelas en schakelpedaal, wat grotere accu met breder zijdeksel. Frame anders oa: kabelboom, kontaktslot (5 standen!) gelijkrichter/ bobine/ claxonophanging, grote ijzeren koplamp met geel licht (inwendig alles anders), dicht koplamp roosterje.
from the underworld