Jammer!!
-
- Frequent 4T-MSB visitor
- Berichten: 131
- Lid geworden op: 28 jan 2007 09:01
- Bezit: CGM114 C102 C320S CT90 K1 SL70 CL50 SS50M[Export] QA50 XR70 C50H CB50K1 TL125S TL50 CT50 Fatcat S2000
- Locatie: Wolphaartsdijk
Jammer!!
Eigelijk jammer he dat er zo weinig met het stoterstangenwalhalla wordt gedaan,er zijn toch zat items waar men over kan lullen?,hoe hou je je 310/320 of 110 aan de gang?, wat voor drama,s kom je niet tegen wanneer je zoon ding restaureerd?
Hoe komt men bv. aan onderdelen?en nu niet aankomen met CMS want die hebben nagenoeg niets voor 310/320!,nee je moet op zoek naar misschien iets alternatiefs!,maar, zo denk ik , worden al die tips en tricks niet op het walhalla gezet maar voor zichzelf gehouden!
Ik zelf ben nu bijna helemaal gereed om mijn C320S in elkaar te schroeven,ik heb dus nu bijna alles,maar vraag niet hoe!
Dus... zet alle tips op dit walhalla!!!!!
Hoe komt men bv. aan onderdelen?en nu niet aankomen met CMS want die hebben nagenoeg niets voor 310/320!,nee je moet op zoek naar misschien iets alternatiefs!,maar, zo denk ik , worden al die tips en tricks niet op het walhalla gezet maar voor zichzelf gehouden!
Ik zelf ben nu bijna helemaal gereed om mijn C320S in elkaar te schroeven,ik heb dus nu bijna alles,maar vraag niet hoe!
Dus... zet alle tips op dit walhalla!!!!!
Misschien zoeken op tussennummer -028- van de S90... voor je C320S?Soichiro schreef:Dat zou een leuk idee zijn ja, en waar haal je je spullen?,zo heb ik nieuwe chrome bussen voor mijn voorvork van een vent uit Blokker die in Tomos en Puch doet,15 euro voor een bus , op maat zagen en je voorvorkpoot wat afdraaien en walla! voor elkaar!,kijk daar heb je wat aan!
-
- The 4T-MSB is my life!
- Berichten: 1487
- Lid geworden op: 27 jan 2007 23:33
- Bezit: ss50z
ss50m
ss50m
ss50 racer
C110
C110 racer
S90 RSC - Locatie: Maarssen
- Contacteer:
bij een s90 zitten de bussen op de onderpoot geschroefd.Soichiro schreef:Ja Lowrider ik ben van gisteren,je bent snel klaar hoor als je je 320 vergelijkt met een S90!
bij een ss50 bussenvork, zitten de schotels voor de veren er in vast, wat ook niet helemaal uitkomt op een c320 vork, ze passen wel, maar ik geloof dat je het randje waar de originele bus op steunt, weg zou moeten halen.
(maar het is te lang geleden dat ik iets met m'n c320 vork gedaan heb)
zelf zou ik de ori onderpoot niet aanpassen, maar wat is dan een goed alternatief?
aluminium buis op maat draaien en polijsten?
stalen buis op maat draaien en verchromen?
koplamporen van c320 en sommige ss50's zijn wel uitwisselbaar, let op verschil van kleine en grote koplamp
meegespoten bussen ook, maar ss heeft geen lipje voor een kabel
t-stukken van c320 zijn uniek, geen gaatjes voor claxonbevestiging
bovenste kroonplaat is uitwisselbaar met die van de ss50 bussenvork
de ts50dx heeft veel gemeen met de s90Z, maar daarvan vind je ook geen onderdelen.
het voorspatbord is cb100 (geen s90, die is anders)
het achterspatbord is mss uitwisselbaar met die van een s90, of cl90, maar zie dan maar eens een chromen te vinden, tot 1968 was alles zilver.
veel verder gaat mijn kennis van de stoterstangenmodelletjes niet, maar misschien dat hiermee iemand geholpen is
Soichiro schreef:Ja Lowrider ik ben van gisteren,je bent snel klaar hoor als je je 320 vergelijkt met een S90!
Wie zegt dat je 'van gisteren' bent ?Hoe komt men bv. aan onderdelen?en nu niet aankomen met CMS want die hebben nagenoeg niets voor 310/320!,nee je moet op zoek naar misschien iets alternatiefs!
S90 onderdelen zijn een mooi alternatief en 'period' correct.
US spec buddyseat past prima op een C320S en visa versa.
Voorvork idem dito. Zo zijn vast nog wel meer onderdelen die passen.
-
- Frequent 4T-MSB visitor
- Berichten: 131
- Lid geworden op: 28 jan 2007 09:01
- Bezit: CGM114 C102 C320S CT90 K1 SL70 CL50 SS50M[Export] QA50 XR70 C50H CB50K1 TL125S TL50 CT50 Fatcat S2000
- Locatie: Wolphaartsdijk
Nee ,niemand zegt dat ik van gisteren ben,ik bedoel maar dat ik de hele wereld al heb afgespuurt voor onderdelen,ook S90, tuurlijk ook ik heb een buddy overtrek van een S90 uit Canada een chroom voorspatbord uit Singapore, vermaakt natuurlijk[18 inch he?],ontchroomt, losgemaakt van de bevestigging en weer geklonken aan de originele 320 spatbordbevestigging, een heel karwei maar niet ontdoenlijk.
Overigens moet er maar heel weinig van de voorvorkpoten af hoor om die Tomos bussen te laten passen,en tis prachtig chroom!
Overigens moet er maar heel weinig van de voorvorkpoten af hoor om die Tomos bussen te laten passen,en tis prachtig chroom!
-
- 4T-MSB heilige
- Berichten: 5195
- Lid geworden op: 28 jan 2007 12:11
- Bezit: wat je bezit is onderweg naar anderen.
- Locatie: Nijmegen
de s90 buddy's die ze bij rovaza verkopen, zijn makkelijk pas te maken op een c320S(A vast ook wel maar daar heb ik geen ervaring mee) Dit staat goed, geen verkeerd uitvallende schokbreker ophangineg ofiets. Alleen de bevestigin vooraan van de buddy is iets anders... dus dat is het gene wat je moet aanpassen. (pop er een stukje metaal op en klaar)
En de kwaliteit van die buddy's zijn ook goed...(zo ver ik weet)
En de kwaliteit van die buddy's zijn ook goed...(zo ver ik weet)
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
Roxanne schreef:Donder lomp jaaahh
-
- Frequent 4T-MSB visitor
- Berichten: 129
- Lid geworden op: 29 jan 2007 18:27
- Bezit: drie rood witte, een rode, een blauwe, een zwarte, een blauw grijze
- Locatie: anywhere
jep zijn goede buddy`s, paste perfect op m`n CL90
Laatst gewijzigd door hondasander op 25 apr 2008 18:11, 1 keer totaal gewijzigd.
jammer
Er zijn nog genoeg spullen van de stoters te verkrijgen.
Je moet er alleen iets meer voor doen.
Omdat nog weinig figuren iets met stoters doen lijkt of er weinig te krijgen is.
Ieder beurs wordt er genoeg aangeboden.(kijk vooral onder de marktkramen)
(beurzen in Belgie zijn helemaal te gek en dan ook nog voor veel lagere prijzen dan in Nederland)
Dan heb je ook nog bv Cok van de Heuvel in Tiel en Leertouwer in Soest. Bij Matton in Schalkwijk vind je practisch niets meer evenals 'Loef.
Je kunt ook je licht eens opsteken bij oud-Honda dealers, je zult versteld staan wat zij aan nog oude voorraad hebben liggen, zo ben ik ook aan mijn onderdelenvoorraad gekomen,winkels opgekocht.
Je moet er alleen iets meer voor doen.
Omdat nog weinig figuren iets met stoters doen lijkt of er weinig te krijgen is.
Ieder beurs wordt er genoeg aangeboden.(kijk vooral onder de marktkramen)
(beurzen in Belgie zijn helemaal te gek en dan ook nog voor veel lagere prijzen dan in Nederland)
Dan heb je ook nog bv Cok van de Heuvel in Tiel en Leertouwer in Soest. Bij Matton in Schalkwijk vind je practisch niets meer evenals 'Loef.
Je kunt ook je licht eens opsteken bij oud-Honda dealers, je zult versteld staan wat zij aan nog oude voorraad hebben liggen, zo ben ik ook aan mijn onderdelenvoorraad gekomen,winkels opgekocht.
-
- Frequent 4T-MSB visitor
- Berichten: 129
- Lid geworden op: 29 jan 2007 18:27
- Bezit: drie rood witte, een rode, een blauwe, een zwarte, een blauw grijze
- Locatie: anywhere
never, paar dagen terug ontdekt dat de Sportscub cilinder anders is dan de normale C110 versie
kheb dus een mooi c115 setje liggen. Zelfs alles gemonteerd. Maar ja... cilinderbus paste dus niet in het carter.
Toch maar de originele cilinder laten honen.
oh en m`n c320s loopt een stuk stiller na het monteren van een uitlaatpakking
kheb dus een mooi c115 setje liggen. Zelfs alles gemonteerd. Maar ja... cilinderbus paste dus niet in het carter.
Toch maar de originele cilinder laten honen.
oh en m`n c320s loopt een stuk stiller na het monteren van een uitlaatpakking
If you can pick me up, then please make your car stop!
Hitching is cool!!!
Hitching is cool!!!